dijous, de novembre 02, 2006

Opinions, Resultats i Classificacions































Tot seguit un resum dels vostres comentaris (hi ha tant de sentit en aquest equip...) :

Xevi D:

"Només dues cosetes.

1) Com tu dius a teva la crònica el meu penal va canviar el signe del partit. Vaig veure que calia donar ànims a en Joan i estava convençut que seria el punt d'inflexió com així va ser.

2) En la jugada del gol de la victòria no destaques la meva perfecte passada a en Ranca com si es tractés d'una jugada de billar buscant el rebot amb el defensa rival per poder donar l'assistència al KILLER de l'àrea. I el meu estat de forma no serà l'idoni però almenys estava present en la jugada del gol tot i jugar de defensa avançada la segona part...

PD: Comença a tenir millor pinta la nostra classificació pel grup dels bons que la classifició del Barça pels vuitens de final. :-))"

Excuses, sempre excuses...

Joan:

Crec que cal puntualitzar alguns punts:

"Cal fer penal quan el jugador rival està d'esquenes a la porteria i a 15 metres d'ella?? Doncs NO!!!, però per en Xevi sí."

Es que encara no sap a on acaba l’àrea.

"En Joan va deixar la seva guitarra i va fer una gran aturada parant el penal (de fet, el jugador rival va xutar el penal a estripar-ho tot i va gepar en Joan que una mica més i el mata..."

Seràs cab..., vaig aguantar fins al final endevinant la enverinada trajectòria, jo hauria de ser el "millor" del partit.

"Carles M, el qual va diblar amb la rapidesa que el caracteritza a un defensa rival i fallant (tret que també el caracteritza) l'ocasió davant el porter visitant amb un tir ajustat al pal."

Si a 4 metres del costat del pal vol dir "ajustat" ja t'hi pots morir.

"una gran sortida del nostre porter que es va emportar un davanter rival per endavant. Sort que l'àrbit no s'hi veia..."

Tu sempre m’has dit que he de sortir amb els peus pel davant... tipus Bruce Lee??

Be water my friend...

Litus:

"Veig que comences a aprendre a fer cròniques, "rabona espectacular" això està bé!!!! M'agrada"

El que s'ha de fer per a que el nen estigui content...

Per cert, s'ha canviat el dia i l'horari del partit de la setmana que ve!!! Es juga Dilluns a les 21h.