diumenge, de novembre 12, 2006

Estadístiques


Estrenem una nova secció, les estadístiques. Espero que serveixin per a que certs jugadors millorin el seu rendiment. Si veieu que m'he deixat alguna cosa, m'ho dieu i ho rectificaré. Un cop les hagueu llegit a veure si em podeu respondre a unes quantes preguntes que m'han vingut al cap:




- Perquè només guanyem partits quan juga en Joan de porter?

- Perquè no es fan penals quan no juga en Xevi D?

- Com pot ser que en Ranka lideri la classificació de Golejadors i Zamora?

- Perquè guanyem als rivals difícils i palmem contra els fàcils?

- Perquè en Xevi G no va celebrar el gol amb un passos de capoeira?

- Perquè hi han tantes lesions musculars a l'equip?

- Perquè en Litus i en Joan només estan obsesionats en ser els millors del partit i resaltar els errors del demés?

- Perquè l'Ivan lidera la clasificació de tarjetes si és un jugador tècnic, i en Litus no en porta cap?






































Ah! L'última pregunta: perquè en Zizou només xerra quan les coses van malament???




1 comentari:

Anònim ha dit...

Xevi D:
Primer de tot dir que el tema dels penals l'he utilitzat per fer reaccionar l'equip. A més la tàctica ha funcionat encara que no ho heu acabat d'entendre. Després, és molt dur que el segon porter tingui una mitjana de gols molt inferior a la del porter titular. Crec que ho hauríem de maquillar ja que pot fer mal a l'ànim d'en Joan.

A més és molt trist que t'inventis una estadística de penals comesos només per criticar-me!!! :-))

Ja he dit en el e-mail que m'esperava alguna reacció poc elegant per dir-ho suament...

Trobo que s'hauria de ponderar el fet de les targetes vermelles... No pot ser que els jugadors expulsats i que deixen l'equip amb inferioritat abandonant el vaixell en els mals moments puntuin igual que una groga. Les targetes de l'Ivan varen servir per aturar perillosos contratacs, la vermella d'en Carles em sembla que va servir per sentenciar el partit.