dimecres, d’octubre 18, 2006

Crítiques del partit.

Aquí teniu un recull de les vostres opinions sobre el blog i el partit de Dilluns:

Josep P:

"Ei, molt currat això del blog però hi trobo a faltar alguna refencia a la tàctica del 2-1-2-1 de l'inici del partit, és un fet que no ha funcionat així que proposo canviar de tàctica i fer com el "balonmano" una defensa de 6 o si m'apures defensa de 5 amb un a davant que corri com un boig, en baty seria l'home indicat."

Doncs és veritat. No vaig fer cap referència a la tàctica perquè va ser una pena. Per oblidar. De fet, va haver-hi tàctica?
Bona idea la teva de jugar al "catennaccio" i el davanter que corri!!

Marc M:

"Bona idea lo del BLOG.
Respecte el partit del dilluns dir que es van fer 3 pals i un gol fantasma. I que els seus dos gols els vam regalar nosaltres aixi que amb un mica de sort potser el resultat hagues sigut diferent. Tal com va dir algú, no recordo qui, hem de sortir mes a esperar a casa nostre que anar a l'atac desesperadament... Per altra banda crec q per ser el primer partit lo positiu és que nomes podem millorar :)"

Un altre partidari de posar l'autobús. Sort que ens diem Joga Bonito...

Xevi D:

"Resultat per en Merino.
Positiu:
- Van guanyar el partit.
- Es va salvar d'una cara nova per part d'en Litus ja que al final es vafrenar.

Negatiu:
- 1 partit de sanció.
- Se'n va enterar que xx xxxx xxxx va ser xxxxxx per en xxxxx!!!!


Resultat per nosaltres.
Negatiu.No vull ni pensar amb les coses negatives perquè no acabaria la llista i encara més a nivell personal.
Postiu................... No hi ha res!!!
Ah si, però només per en Litus que es va xxxxxxxxxxxxxxxx.

PD: Hi ha dos coses més positives.
- El gol d'en Marc.
- Que només em perdut un partit."

Bueno, ja se que vaig prometre que no hi hauria censura, però amb aquest correu m'hi he vist obligat. Penseu que tot el que m'envieu ho aniré publicant. Deunidó Xevi!!