dilluns, d’octubre 22, 2007

Ja n'hi ha prou!!!

Davant l'allau de crítiques malintencionades cap a la meva persona, unes quantes aclaracions:

- Resultats oficials de la Cursa del Carrer Nou:

602 Carles Masó 00:50:56
603 Josep Payan 00:50:57
604 Zizou 00:50:57

Font: El Punt Diari. (suposo que no direu ara que soc parcial). A més, com es pot veure a la foto, entro lleugérament adelantat respecte als dos individus del meu cantó, els quals segons abans van intentar barrar-me el pas col.locant-se estratègicament un a cada cantó meu.

- Davant aquesta evidència i que tot i que en Josep va intentar deixar-me enrera amb continus atacs i no va poguer, només puc veure en les seves paraules enveja, impotència i resentiment. Sé que tan ell com en Zizou estan rabiosos i que han impugnat i tal i tal... Moltes paraules i pocs fets. El que quedarà per la posteritat són els números. El que és trist, és no reconeixer la derrota i no felicitar al guanyador. Quin exemple és aquest pel als vostres fills, que a més estaven presents i ho van veure amb els seus propis ulls?

- Respecte en Xevi... Què dir. Ara fa fàbules buscant similituds entre la F1 i el Joga Bonito. Menys xerrar i més parlar al camp. Ploreu igual que l'Alonso. Si no hagués fet aquaplaning a l'antepenúltim circuit, ara seria el campió. Que aprengui aconduir sobre mullat, home!!
Si en Josep no em va deixar enrera, no va ser per ordres de ningú ni de cap equip imaginari, sinó perquè es va fer el valent i li va sortir el tir per la culata.

- Com que veig que l'odi cap a mi comença a ser general, la primera mesura que adopto al respecte és no venir al sopar de divendres. Així podreu rajar tranquilament o reflexionar sobre el linxament que m'esteu fent. Del partit no m'escaquejaré ja que per contracte no ho puc fer.

- Si en Costa em dóna 155 €, li cedeixo gustosament la meva plaça de jugador, a en Xevi la de cronista / general manager, a en Josep la de pixitxi i a en Joan la de la Comisió de Festes.


Sense cap altre particular per comunicar-vos, es despedeix atentament


El cronista.