divendres, d’agost 24, 2007

Comença l'operació neteja.



En Josep Payan ens deixa. Tot i la gran temporada de l'equip, la secretaria tècnica no s'adorm i ha començat la remodelació de la plantilla. El primer a "caure" ha estat en Josep "Belletti". Tot i que la temporada passada el seu rendiment va anar de menys a més i va veure porta amb facilitat en el tram final de Lliga, el club i el jugador han arribat a un acord per a traspassar-lo al Chelsea.




El principals motius d'aquest adeu són:

- El propi jugador va demanar el traspàs durant el passat torneig de Quart on ja no es va alinear desde el segon partit per no lesionar-se.
- L'estil de joc de l'equip no coincideix amb les seves característiques tècniques i això l'ha fet patir durant nombroses ocasions durant la temporada. El Chelsea en canvi, amb un futbol de pilotasso i cap amunt, sembla ser un bon destí per a ell. Diu que no li fa por lluitar per un lloc a la davantera amb en Drogba i en Pizarro. Ara, si juga a darrera... Payan - Terry!!! Quina por.
- El Club necessitava ingressos per poguer fer algun fitxatge, pagar els deutes al Suca-Mulla i fer el promès viatge a Mallorca.
- El Chelsea s'assegura a més el fitxatge d'en Joan Payan, que passarà a formar part dels equips inferiors dels "Blues".

En definitiva, tothom hi surt guanyant. Merci per tot i bona sort a Londres.

Un altre jugador que podria deixar el club breument, és en Litus. El seu traspàs al Girvisa era cantat i es pot consumar en les próximes hores.

Es seguirà informant.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Amb una mica de sort potser volen un tandem Litus-Xevi, je, je... sense acritud, eh???

Anònim ha dit...

Xevi D.:

El tema d'en Josep està confirmat?
Espero que no. Jo crec que no es podem permetre la sortida d'en Josep sense haver tancat la incorporació d'un nou fantàstic... Que no heu vist com es fan les coses? El
Barça ja va fer les incorporacions els primer dia de vacances i el cost de les seves incorporacions ha estat prou òptim, si anem tard ja veieu que passa 119 millons d'euros porta gastats el madrid....

Jo confio en que en Josep es quedarà.

Finalment dir que espero que la gent estigui fent ja la pretemporada, només té excusa en Marc M. que es casa i pot tenir uns dies de pausa i per cert felicitats des d'aquí (però que no li passi com a altres grans jugadors que perdi les bones condicions de jugador un cop hagi fet el pas).
PD: Jo busco un sparring per squaix... Joan??? Tot i que no sé si serà prou bo per mi.

Anònim ha dit...

AMB LA BAIXA D'EN JOSEP PERDEM UN PUNTAL IMPORTANT AL DARRERA. COM ESTA EL FIXATGE D'EN COSTAS? CONFIO QUE EN LITUS S'HO REPENSARA I FINALMENT ES QUEDARA AMB NOSALTRES PER PODER CONTINUAR GAUDINT DE LES SEVES RABONES. EN QUANT AL COMENTARI D'EN XEVI D. SOBRE LA PRETEMPORADA, JO L'HE FET DE PUTA MARE AL XIRINGUITO DE LA PLATJA DE PALAMOS FOTEN-ME FINS EL CUL DE TINTOS DE VERANO. QUANT COMENCEM I QUIN DIA ES LA FINAL? QUE COSTARA AQUEST ANY? HI HA DESCOMPTE PER FAMILIA NUMEROSA?

Anònim ha dit...

Bones, estic de vacances però faré un parèntessis per anar veure el secretari tècnic i deixar les coses clares. Tinc contracte en vigor, jo no signo contractes d'un any, no penso marxar si no és cobrant tot l'any que em queda de contracte i amb la carta de llibertat....reconec contactes amb en Jose Mourinho però han sigut per portar-lo al Joga Bonito vista la incapacitat del Secretari Tècnic per trobar algú.
Tot el muntatge aquest del Secretari tècnic del meu traspàs al Chelsea fa pudor, jo fa mesos que no parlo amb el suposat Secretari i no se m'ha comunicat cap rescissió de contracte, tinc una any més i el penso cumplir.
A més sembla com si aquest individu volgués carregar-se l'equip, fotos polèmiques de l'Ermità i en Valdés, en Litus i en Xevi amb un peu i mig fora, en Bati pendent d'una revisió que ja se sap que no passarà, l'Ivan amb la pressió d'en Raul a sobre.....no crec que sigui la millor manera de fer un equip.

Josep