dimarts, d’abril 08, 2008

Bon inici.

El Joga comença el seu camí per la Xampions amb bon peu. Després de l'empat a quatre de la primera jornada amb un dels favorits, el Mon de l'Esport, el JB consegueix la seva primera victòria enfront l'Spartak d'Aiguaviva (4-3), sense masses patiments.

El partit va ser dominat pel Joga desde l'inici, ja que l'Spartak va posar l'autobús durant tot el partit i només arribava a la porteria de l'amic Joan amb perillosos contraatacs. Bé, en tota la primera part només en va fer un. Evidentment va acabar en gol. Sort que gràcies als gols d'en Ricky i en Carles abans de la mitja part, van capgirar el marcador.

A la segona part igual. L'Spartak tancat i nosaltres dominant. Només cal destacar:

- Que en Marc M es va negar a tocar la pilota en defensa ja que ell no havia vingut a aborrir-se.
- Que en Litus (segons l'enquesta un desconegut per la majoria) no va fer cap rabona. Això sí, ens va aportar més seguretat en defensa. O no.
- Que l'Ivan la va tornar a liar com ja és habitual.
- El gran gol d'en Josep. Amb quina serenitat va col.locar l'esfèrica fora de l'abast del porter.
- El gran gol d'en Marc M. En propia porta es clar. La va ajustar amb precissió al pal dret de la nostra porteria. Comença la 2a Lliga amb -1.
- La primera cantada destacable d'en Joan. Com et poden fer un gol de vaselina desde l'àrea petita? I a més, en una porteria que segons tu, toques el travesser amb el cap sense saltar.

L' 1x1 patrocinat per Deveses de Tor, ara també al barri vell de Girona.

Joan: Fred. No va tenir gaire feina. Només a recollir la pilota tres cops dins la porteria.
Josep: Afamat. Com menja el nano... Tenia tanta gana que fins i tot es va empassar el segon gol de l'Spartak.
Marc M: Divertit. Va disfrutar com mai.
Litus: Retrovat. Per fi va tornar l'home més polèmic dels últims anys.
Ermità: Ràpid. Comença a tornar a còrrer la banda com l'any passat.
Carles: Golejador. Dos dianes més el consoliden al capdavant del pixitxi.
Ivan: Líder. Al camp, al Museu, als mails... està que se surt.
Ranka: Limitat. Una lesió a l'esquena no el deixa rendir el que s'esperava. Es l'Henry del JB.
Ricky: Incissiu. Va fer un gol i va provocar un penal. Es un pilar de l'atac més poderós de la Lliga.

No van jugar:

Bati: Baixa per motius laborals.
Xevi: Va ser pare per 2a vegada. Felicitats!!
Albert: Com no, baixa per lesió.

Un cop feta la crònica, cal fer també quatre comentaris sobre la sortida nocturna de després del partit:

- Qui collons va triar el restaurant? Suposo que va ser el mateix que va triar l'amanida Xinesa. Ei, molt bona eh? Ara als xinos els hi agrada el pebrot, l'ou i la salsa rosa... això sí, arròs n'hi havia.

- També es mereix un comentari el 2n plat que es van partir la parelleta Ivan-Josep. Com si es tractés de dos enamorats, es van jalar una fondue de formatge. Roquefort amb poma. Ja ho he vist tot. Després n'hi va haver un que tenia cagarrines a l'endemà...

- A part de l'ampolla de Ratafia de turno, quins grans postres!! en Carles i l'Ivan es van fotre un brocheta de fruita amb xocolata desfeta cadascun, i en Josep una crepe de xocolata amb nata i nous.

- Lo millor estava per arribar: els sis valents vam acabar al Museu del Vi jugant al duro. Com si tinguéssim 16 anys. De fet un parell de punkis ens van increpar perquè no els vam deixar jugar amb nosaltres. Com es pot veure a les fotos, l'Ivan portava la veu cantant (tot i haver-se oblidat les claus per entrar a casa) i en Josep i l'Ermità el recolçaven. Es veu a venir que el proper divendres que es surti, s'hi tornarà.




- Per tal de païr l'amanida xinesa, la fondue, les brochetes, la crepe i els 4 litres de cervesa barata, es va fer una pujada a la Catedral. L'ermità arribà primer, en Josep 2n i en Carles 3r. En Joan va fer un intent però es va quedar al tercer escaló. En Marc M i l'Ivan s'ho van mirar. Va venir la policia i vam haver de marxar.

- Minuts abans es va trobar en Litus al Pati del Rabí. El què us deia, polèmic com sempre. Després es queixa de que no el coneixen. Que vagi dient mentides. Embaucador!!!

En definitiva, un divendres com els d'abans. Que segueixi així!!

dijous, d’abril 03, 2008

Estadístiques finals i novetats.

Us pensàveu que ja no hi havia Blog? Doncs ja torna a ser aquí i amb alguna novetat. Ara ens donen una eina per poguer fer enquestes (com podeu veure abaix a l'esquerra). La pregunta de la setmana era inevitable. Jo ja he votat.

Pel que fa a les estadístiques finals de la primera lligueta, aquí les teniu:




Finalment en Bati s'ha fet amb el pixitxi d'aquesta primera Lliga, prenent el protagonisme a en Carles. En Ricky no ha pogut seguir el ritme i en Ranka ja fa dies que es va desinflar. Esperem i desitgem que la ratxa d'en Batigol segueixi a la Xampions.


Per sota, s'han confirmat els pronòstics. Un sol gol en 13 partits... Vergonya!!!




Enhorabona al nou Zamora!! Felicitats Josep, t'ho mereixes!! El pobre Joan no guanyarà mai aquest títol. Tampoc crec que se'l mereixi.



Finalmet també s'han complert les prediccions. Ha guanyat el més "brut" i follonero.





Un cop més en Bati revalida el títol, però aquest any ja no deixa tirar els penals a en Carles. Envejós!!


Sense comentaris. Tranquils que en Litus ja ha arribat. I a sobre passat de forma.



Enhorabona per l'Albert. Per fi no has quedat primer. Les lesions i les trujes han enfonsat l'Ermità.

També és destacable que en Marc M hagi fallat tans partits com en Bati, no? Com que sempre el criticava... El coagul no és excusa.


Fins demà!!

El Cronista.

dimarts, de febrer 26, 2008

CAMPIOLONES!!!!! OE OE OEEE!!!

Són moltes les sensacions que es van viure ahir a Palau...

La primera de resignació al veure com començàvem el partit amb només 5 jugadors (ni aquest dia en Danés va poguer ser puntual). Es força trist que el dia en què ens jugàvem un títol la gent falli així.

La segona de confiança en que el miracle era possible tot i les primeres ocasions fallades per en Bati... (ho sento Marc, ho tenia que dir!!!). Vam poguer aguantar la porteria a zero fins que va arribar en Xevi. Amb un desgats fisic enorme (per l'edat que tenim) vam arribar a la mitja part amb un meritori 2 a 2, gràcies a dos xuts desde fora l'àrea d'en Carles.

La tercera d'orgull, al conseguir un parcial de 4 a 0 a la segona part amb un futbol desbordant i de contraatac. Hat Trick d'en Bati i un d'en Danés que ja no servia per res. Un bany.

I la quarta, d'alegria al conseguir el primer títol de la curta història del nostre club i com diu en Ranka, l'últim (ja pòstum) de l'extingit Centre Comptable. Perquè ahir, 5 dels 6 jugadors que van jugar aquest partit històric, havíen militat a les files de l'invencible conjunt que dominà les lligues d'estiu a Palau. Perquè la mitjana d'edat d'ahir era de 34,6 anys. Perquè ahir sí que es va disfrutar jugant. I en definitiva, perquè els vells rockers mai moren!!!!

Es un orgull haver pogut jugar aquest partit amb vosaltres, gràcies companys.

Visca el Joga Bonito i Visca Catalunya!!!


L'1x1
patrocinat per Dietes Litus, les menys efectives.


Joan: Derrotat. No va poguer conservar el Zamora al encaixar dos gols. Tot i així, partit correcte que ja és molt.
Josep: Segur. Va venir a jugar tot i estar tocat, no com d'altres. Va ser un líder a la defensa.
Xevi: Tardon. Va trencar el malefici de cara a portar. Va xutar 20 cops i només un gol. Quin gran promitg.
Carles: Decissiu. Va mantenir viu l'equip amb dos gols.
Ranka: Clau. Es va desfondar físicament en un exemple del què és compromís amb uns colors.
Bati: Pixitxi. Va sentenciar el partit i la lluita pel pixitxi amb una segona part fulminant.

No van jugar:

Albert: Se li està preparant el partit d'Homenatge. Vint anyets i ja ha patit més de trenta lesions.
Ricky: Estava cansat. Potser sí que teníem que haver fitxat en Costa...
Ermità: Segueix de baixa. Com que les seves creences no li permeten rebre tractaments mèdics...
Marc M: Coagulat. Ara ja no sabem si es cuento o no. No crec que ahir disfrutés tant com nosaltres.
Ivan: Missing. Si algú sap quelcom d'aquest noi, si-us-plau que ens ho faci saber. Que estem patint!!

PD: Enhorabona també al Secretari Tècnic per haver creat aquest equip Campió.

dimarts, de febrer 19, 2008

Estadístiques

Aquí teniu l'actualització de les estadístiques a falta d'un partit per a que acabi la primera lligueta. Bati, si-us-plau, deixa de col.lapsar-me la bústia de correu demanant la classificació del Pixitxi!!!!!



Sembla que definitivament el Bati serà el golejador trencant d'aquesta manera l'hegemonia d'en Carles. Més d'un se'n alegra. Per la part baixa, el coagul condemna en Marc M a l'última posició. No és excusa.
Un últim apunt, segueix la profecia Danés. Fins l'Abril (com a mínim), res de res.





La derrota contra els Guantánamo ha costat cara a en Joan. Si rep un gol o més a l'últim partit, el Zamora serà per en Josep. Voto per a que en Josep jugi de lliure.


Tot apunta a que hi haurà empat al capdavant de la classificació. L'enèssima lesió de l'Albert el pot catapultar un cop més al primer lloc.

divendres, de febrer 01, 2008

Estadístiques actualitzades.

Després d'algunes setmanes sense, aquí les teniu. Ja se que els malpensats de sempre diran que he esperat a fer 3 gols per publicar-les... però en fi, què hi farem. Recordo a aquests, que desde fa mesos tenen permisos per poguer publicar el que els doni la gana i no l'utilitzen.




Desde que els diumenges al matí se'n va a còrrer, en Bati està intractable. Sort que va faltar a l'últim partit i en Carles ha pogut recuperar terreny. Per darrera, en Marc es destaca amb el pitjor promitg de llarg. Es fan els matexos gols els equips rivals en pròpia porta que ell solet. Per cert, està de baixa. Entre ell i l'Albert no en fem un.




Aquí les coses es van posant al seu lloc. En Joan segueix apropant-se a la seva mitja normal (encaixar un mínim de 2 gols per partit). En Josep, si manté la mitja, té moltes opcions de ser el Zamora. S'admeten apostes.





Per poc no tenim ja l'Ivan com a líder de la "seva" classificació. L'última tangana de dimarts no va acabar amb vermella de miracle. Que injust!! Se la mereixia per follonero.




Al piscinero de l'equip li ha sortit competència. Un discutit penal en els darrers minuts de l'últim partit, fa entrar a en Carles en la lluita per la 1a posició.





I per últim la que més us agrada. Sembla que aquest any seguiran els mateixos disputant el trist honor de ser el que perd més calers. Semblava que en Bati portava una bona ratxa, però ha recaigut. L'Albert es va trencar dimarts passat i sembla que n'hi ha per dies. En Josep es nou en aquests llocs privilegiats, però les seves aspiracions en altres esports el poden condemnar. I per últim el sorprenent líder: l'ermità. La criança de porcs i la futura paternitat estan crucifixant aquest home.

Igual d'estrany és veure en Xevi sense cap falta. S'ha comprat una casa i ja no té reunions d'escala? S'investigarà.

divendres, de gener 18, 2008

Partit per Oblidar

Partit desastrós del Joga Bonito contra un Efes Micro sense canvis i que anaven a totes.

El Joga bonito semblava massa confiat, i ningú no estava a lloc. No varem saber trobar la posició. Només destacar les ganes i lluita de Danés i les entrades per la banda de Ricky. (a, perdó, i 1 bona aturada d’en Joan).

Negativament parlant, en Bati va fallar 5 gols a la 1a part d’aquells cantats. L’Albert estava... o més aviat no estava, va revifar una mica a la segona part.

3 a 1, patint tot el partit i per no perdre el costum, en Danés i l’Ivan van intentar tornar a recordar les bronques,.... va anar de poc. Destacar també en Marc M., que va estar lliure tot el partit, somrient i més aviat pensant en alguna altre cosa.

L’Ivan va venir sense dormir per qüestions familiars, per tant, no se li pot recriminar absolutament res.

En Payan va venir a entrenar una mica (a provar la cama), però va deixar ben clar que no era el dia de posar el peu ni córrer gaire. En Ranka,...va intentar-ho inclús de falta, però,...crec que necessita algun altre remei... a veure si al sopar de divendres vinent li donem forces...

En definitiva, Carles, et necessiten perquè ajudis a posar ordre en els partits.

Han faltat:

Carles.
Marc Gri.


GOLS:

Bati.
Ricky.
Albert.

Nota del Cronista: (Crònica enviada per un corresponsal meu que vaig enviar al partit d'ahir. Fiable al 100%)

dimarts, de gener 08, 2008

Estadístiques 9a Jornada

Aquí teniu les més significatives:






dimecres, de desembre 19, 2007

Estadístiques Finals 1a Volta

Després de la gran victòria contra Alfa Habitatges per 3 a 1 i finalitzada la primera volta del torneig d'hivern, els números queden així:





En Bati consolida el seu lideratge gràcies als seus gols contra els colistes. Destacar també l'enfonsament en la taula d'en Ranka: no acaba d'agafar la forma i ha perdut la sort de que gaudia l'any passat.




Tant de temps buscant un porter decent i el teníem dins el vestuari. La família Payan promet ser una gran saga de porters com són els Reina. Quina parada al penal!!!





Això es va animant... Ja només cal esperar a que en Xevi faci el seu i que en Litus torni a l'equip.



El que semblava impossible ha succeït!!! En Bati ja no és líder!!!! La pregunta és: per quan de temps? Tot dependrà de la constància de l'Albert. Quin duel ens espera amb aquest parell... Per altra banda, la grip aviar que va agafar en Joan a Korea l'acosten a les primeres posicions.

dimecres, de desembre 05, 2007

Estadístiques 6a Jornada

Aquí teniu les més rellevants:



Vist lo vist en els partits d'entreno, el lideratge d'en Bati serà qüestió de dies...


Un altre que té les hores contades al capdavant de la classificació. En ranka es posarà sota els pals dimarts que ve i promet aconseguir el Zamora un any més.



En aquesta en canvi, poques variacions es preveuen. Tot i els esforços d'en Bati per venir fins i tot als entrenos, segueix liderant la "seva" estadística.

dimecres, de novembre 21, 2007

Sense rival.

Tot i la "pajara" del final de la primera part, el Joga Bonito arrassa l'R2B2 per un clar 11-3. Degut al catxondeo dels canvis fets a la primera part (perfectament realitzats segons algú), es va passar d'un 3 a 0 al quart d'hora a un 3 a 2 a la mitja part.

Va ser en el descans on es va reviure aquell ambient de crispació, que semblava erradicat desde la temporada passada. Uns que si els canvis mal fets, l'altre que si no s'hi posa el peu, el de més enllà que si la culpa és del que diu que els canvis estan mal fets, l'ex-MVP emprenyat perquè es pensa que hi ha una conspiració per a que no gunayi el Zamora... En fi, tothom a la seva bola.


Sort que el nivell del rival era bastant fluix i no hi va haver color a la segona part. Un parcial de 8 a 1 sentenciaria un matx sense més història que el retorn de les discusions i "malrollos" a l'equip. Sort que vam anar a sopar abans...


Com a notes destacades, va marcar tothom menys l'Ermità i en Joan. Sí, sí, en Marc M va marcar!!! I en Bati va venir!!! I va fer un Hat-Trick!!!! En Josep va fer un penal dels seus!!! I en Ranka va rebre una tarja després de més d'un any d'abstinència!!!!

Tela.


L' 1x1 patrocinat pel Pa Polar del Suca

Joan: Batut. Masses lloances per algú que no està acostumat a digerir-les. Es pensave que era imbatible i n'hi van fotre tres.
Josep: Superat. Físicament no està al seu millor moment i això es nota en defensa, entrant a destemps i fent penals dels seus.
Ermità: Absent. No se'l va notar massa. Te le cap en un altre lloc desde l'anunci de l'embaràs.
Marc M: Golejador. Tot i les seves pessimistes premonicions de que aquest any no marcaria, el gol no ha tardat massa a arribar.
Xevi: S.C. Sense Comentaris. A partir d'avui, el cronista es nega a qualificar a aquest jugador.
Albert: Sobrat. Es l'home més en forma físicament de l'equip com gairebé sempre.
Ivan: Irregular. Millora en el joc i les assitències però empitjora en els mails. Ens agradaves més abans Ivan!!!
Carles: Generós. Tot i la picabaralla dialèctica amb en Xevi, no li va guardar rencor i el va assistir per a que pogués marcar un golet i no es queixés encara més.
Ranka: Amonestat. Ja durava massa. Esperem que a partir d'ara no s'hagi destapat la caixa dels trons.
Ricky: Crescut. Cada cop té més confiança en sí mateix i ja s'ha integrat definitivament (als sopars vull dir). Que n'aprenguin alguns.
Bati: Complidor. Va assitir al sopar, al partit i va mullar tres vegades (al camp). Que duri!!!



La borsa del Joga Bonito:


Pugen:

- Els gols a favor. Ja som l'equip més golejador del grup i probablement del torneig. 28 gols en cinc partits.
- La crispació dins el vestidor.
- Bati i Marc M.
- El lideratge del grup.

Baixen:

- Deixar-se les botes de jugar.
- No fer cas del calendari i presentar-se una hora abans a jugar.
- Els calers perduts.
- Joan i Ermità.

Proper partit, Dijous 22 a les 21h a Palau. Partit d'alt risc entre nosaltres.

dimarts, de novembre 20, 2007

Actualització estadístiques.

Com que no tenia ganes de fer la crònica (ja us aviso que aquesta serà breu), us he actualitzat els números:



Sembla ser que aquest any la lluita pel pixitxi estarà més disputada. El resorgiment d'en Bati i la constància d'en Ricky posen en perill el lideratge d'en Carles. Per darrera, la cosa també promet: en Marc per fi s'ha estrenat i l'Albert s'ha proposat no lluitar per les últimes places aquest any. Que duri!!




Per fi estrenem la classificació de les tarjetes i amb un líder il.lustre: en Ranka. Feia més d'un any que no li ensenyaven cap "cartulina". S'ha acabat la ratxa.




El primer en marcar territori ha estat en Josep, que segueix entrant a destemps com l'any passat. El proper a caure serà en Xevi, segur. Ja hi he posat en Litus de cares a la segona volta, ja que segur que serà un habitual d'aquesta estadística.





L'ex-MVP segueix sol en aquesta classificació però la poso perquè sinó el nen es queixa. Em sap greu però l'estadística de calers perduts que us agrada tant, no calia posar-la ja que aquesta setmana no va faltar ningú al partit.

dimarts, de novembre 13, 2007

Estadístiques.

Dia de partit, dia d'estadístiques. A continuació les més rellevants ja que algunes que l'any passat em portaven molta feina, encara estan per estrenar (tarjetes i penals comesos). I que segueixi així!!







dilluns, de novembre 12, 2007

Cop de líder.

El Joga guanya per 3 -1 al Guantànamo i cosolida d'aquesta manera el seu lideratge al grup taronja. El partit però ja va començar amb l'ambient una mica mica enrarit, ja que en Xevi va fer confondre a tots els integrants de l'equip al assegurar en un mail que el partit era a les 21h, quan el delegat de l'equip havia informat que era a les 22h.

Com a mínim va servir per fer un macro-sopar al Suca amb tots els integrants disponibles del JB, en el que en Joan va destacar amb el seu entrepà de pa polar i la ratafia de turno. Amb aquest panorama, ja ens imaginàvem que tornaria agafar la guitarra. Res més lluny de la realitat.

El partit en sí va ser disputat amb molt de respecte entre els dos únics equips imbatuts del grup i sense masses ocasions de perill, ni jugades absurdes que destarcar.

Els gols els van marcar en Carles, en Ricky i l'Albert (sí sí!! aquest any ja ha marcat i només portem 4 partits!!!). En el gol d'aquest últim caldria destacar que en Ranka va ser ignorat per l'Albert en un clar 2 contra 1 davant el porter. En Ranka no oblida facilment...

A les acaballes del partit amb tot ja decidit, el Guantànamo marcaria el seu gol que si més no serviria per no haver d'aguantar en Joan, que encara es trobava sota l'influència de la Ratafia.

L' 1x1
patrocinat per La penya de la Ratafia.

Joan
: Zamora. Sorprenentment segueix amb una bona linea d'actuacions sota els pals, els quals el continuen ajudant.
Marc: Costipat. Un procés gripal el va deixar fora de combat. Tot i així va asistir al partit per a no pujar posicions a la classificació de calers perduts.
Xevi: Confús. No tenia clar ni l'hora del partit i a més es va deixar les botes a casa. N'hi van haver dos que es van apostar un cafè a que si anava a casa a buscar-les no tornaria a jugar.
Josep: Tip. Va dir que demaria algo lleuger al Suca i li va portar un entrepà de pernil salat de tres pams que li va passar factura. Només feia rots al partit.
Ermità: Generós. Va convidar al beure a tots els assistents al Suca en motiu del seu embaràs. Tot un detall.
Ivan: Constant. Segueix en una bona linea de joc assistint als companys amb passades de gol.
Albert: Penúltim. Amb el seu gol ja només queda en Marc M per estrenar-se a la taula de golejadors. Serà aquest any?
Carles: Obrellaunes. Va obrir el camí de la victòria marcant el primer gol quan el partit estava trabat.
Ricky: Enratxat. Va fabricar el primer gol i va marcar el segon. Partit a partit s'està guanyant el respecte de tots els integrant de l'equip menys d'un.
Ranka: Apagat. Segueix sense sort de cara a porta i la resta de companys ja no li passen quan està de palomero.

Absents: Bati per motius laborals.

La Borsa, al ser cap de setmana, no ha cotitzat.

Proper partit: Dimarts a les 22h contra R2B2.

dijous, de novembre 08, 2007

Per fi els resultats

I un mes després, ens han passat els resultats. Quina gran organització... Dels resultats i classificació, només destacar que demà jugarem els dos únics equips imbatuts en el partit més interessant del nostre grup. A veure si venim mentalitzats.














dimarts, d’octubre 30, 2007

3 "Kilos" en guarderia.

Aquest divendres l'espectacle no es va veure al terreny de joc sinó a fora. En un partit plàcid que anava sobre rodes amb un 3-0 a la mitja part, l'arribada d'en Bati a la banqueta a l'inici de la segona, va capgirar la tònica de l'encontre.

Tercera victòria consecutiva del Joga que el situa al capdavant de la classificació (es suposa, ja que a dia d'avui el GEIEG encara no ha enviat cap resultat), gràcies en part a l'efectivitat de cara a porta a la primera part i a la gran actuació del nostre porter. SI SI, ho heu llegit bé: GRAN ACTUACIÓ DEL NOSTRE PORTER. Actuació en el sentit de fer-ho bé, no de cantar com ens tenia acostumats. S'han acabat (de moment) les grans nits d'en Joan amb la seva guitarra.

Els gols a la primera part els van fer en Ricky, en Carles (tot el merit del gol va ser de l'Ivan que es va treure una passada de Ronaldinho) i l'Ermità (futur pare i que va anar a celebrar el gol amb la seva familia).

La segona part va començar amb la pàjara de turno: dos gols en contra en cins minuts. Un d'ells memorable gràcies a la col.laboració d'en Marc M. Es veu que comença a estar fart de fer hores a la feina...

Aquests dos gols junt amb el fet que a la banqueta començava a haver-hi ambient amb en Bati i en Litus, van fer que comencéssim a patir per la victòria. Sort que en la millor jugada trenada del partit, en Ricky va fer una gran centrada que en Josep va rematar impecàblement amb el cap. Segon gol amb la testa d'en Payo. Va ser un moment emotiu ja que per fi el seu fill va poguer veure un gol decent del seu pare, i aquest es va poguer treure l'espina de que el seu hereu el veiés perdre al Carrer Nou.

La victòria la remataria en Xevi amb un gol intrascendent a les acaballes del partit.

Ara, lo millor estava per arribar. Quan ja anàvem cap el vestidor, en Bati (no sabem que li passa) es va encarar amb un jugador rival quan aquest li va anar a demanar explicacions per un suposat insult (burro) durant el partit. En Bati li va contestar que ell no havia estat però que no tenia cap problema en dir-li burro a la cara... tela. Però, si en Bati no va ser, qui més hi havia a la banqueta? Algú que sovint tira la pedra i amaga la mà? Si home, comença per L i acaba per S. Hi va haver conspiració contra en Bati? S'investigarà.

Aquest incident va provocar que l'ambient s'enrarís força i ja es va notar al vestidor (entre en Bati i en Marc M) i sobretot al sopar (en Bati contra en Marc, l'Ermità, en Joan, en Xevi i en Ricky). Josep, vas triar el pitjor dia per no venir a sopar.

A part de les gambes poc fetes, la resta de sopar va ser un no parar contra en Bati: retrets per la seva baixa al partit, L'Ermità li va fer la confidència de que està embarassat i aprofitant que el petit va sortir a fer un cigarro, ho va deixar anar a la taula quan la resta no sabíem res. Quan el pobre ermità va tornar es va trobar un sonor aplaudiment enmig del menjador ple fins la bandera, seguit d'un brindis.

Arrel de l'embaràs de l'ermità, es va crear una discusió (incitada per en Xevi) que va acabar d'encendre en Bati. Aquest, de bona fe, va comentar el que costava econòmicament tenir un nen i que ell ho te tot guardat en un excel. La resta, en especial en Joan, se'n van fotre. En Bati, emprenyat amb rao per tota la nit que estava tinguent, va prometre que enviaria l'excel de la guarderia dels nens com a prova de tot el que deia.

D'aquí que no vingués a la sortida posterior a les barraques i anés cap a casa seu a enviar el següent mail a la 1:35 am:


"Bona nit a tothom, inclús als que no heu pogut venir al sopar.
Sincerament, a partir d’avui, no compteu amb mi per a cap sopar ni quelcom fora del camp. Sou una colla d’ignorants.
Per cert, si sou prous al camp i no cal ningú a la banqueta, aviseu-me, no vindré a tot córrer encara que sigui per veure la pena de la segona part d’avui i pagant 2.85 € d’autopista.

Sincerament, falta una mica de pinya, ... i d’alguna cosa més.
No vindré a cap sopar més del suca collons del mulla. Que tingueu sort.

Per cert, enhorabona per la Victòria.


Bati.


P.D. – Joan, adjunto gràfic de guarderia d’un fill. Comença a fer-te l’idea."


La veritat és que té rao en part del que diu. Desde la meva humil posició, crec que hi van haver jugadors que es van ensanyar excessívament amb el nostre davanter i ell no ha va parar a temps. Sort que unes hores més tard, va especificar les seves declaracions:


"Abans que hi hagi mals entesos, permeteu-me aclarir o especificar millor la frase que vaig escriure ahir a la ni: (allà on diu colla d’ignorants), va dirigida a :

- Alguns individus en concret
- Tan sols pel comentari sobre la ignorància del que els hi espera referent als nens.

Gràcies i salut a tothom.

Fins aviat si aquells individus no hi tenen res a dir."


En fi, nit mogudeta més fora del camp que no pas dins. Com va dir un, lo bo és que parlin de tu encara que sigui malament.


L'1x1 patrocinat per Guarderia Bataller, la més cara:


Joan: MVP. Most Valuable Player. El millor partit fins a dia d'avui. Va tenir els pals d'aliats.
Marc M: Polèmic. Va destapar la caixa dels trons amb en Bati i va canviar el rumb de la nit.
Ermità: Pare. Va ser un dia d'emocions pel petit. Se'l veu tan feliç...
Josep: Emocionat. Gran gol en planxa que va dedicar al seu fill que era present al camp.
Xevi D: Reivindicatiu. Degut a les crítiques que va rebre per ser nul en atac, va marcar un gol i al celebrar-lo, es va posar el dit a la boca fent callar a la gent. Serà flor d'un dia?
Albert: Indisposat. Un procés gripal d'estòmac li va impedir estar al màxim nivell. Tot i així, a les barraques ja li havia passat tot.
Ivan: Ronnie. Ha començat la temporada a un gran nivell. Què seria capaç de fer aquest jugador si estigués al 100 % físicament?
Carles: Enratxat. Tercer partit consecutiu marcant. Que n'aprenguin!!
Ricky: Inspirat. Va marcar i en va fabricar un altre. Demostra partit a partit el perquè del seu fitxatge tot i les crítiques malintencionades d'alguns.


No van jugar: Bati (motius laborals) i Ranka (partida anual de Pòker).


La Borsa del Joga Bonito:


Pugen:

- El mal rotllo a l'equip.
- En Joan i l'Ivan.
- Les paternitats.
- Les despeses de guarderia.
- Les partides de Pòker.
- Les "pàjares" després de la mitja part.

Baixen:

- Les gambes del Suca.
- El companyerisme.
- El nivell arbitral.
- Insultar als rivals durant el partit.


Setmana de descans que vindrà de conya per calmar l'ambient.


divendres, d’octubre 26, 2007

Mini-Estadístiques

Tot i que amb només dos partits disputats poques estadístiques es poden fer... a continuació teniu les dues més rellevants:

Al capdavant d'aquesta classificació, els mateixos de sempre. Destacar a l'Ivan, que ja desde el primer moment ha deixat clar que la sequera de l'any passat va ser un accident.




Aquí igual. Al capdavant, el mateix de sempre. Quin fart de llençar calers...

També s'han inaugurat les classificacions del Zamora i la de Penals Provocats, però com que de moment són unipersonals no les he publicat. Espero que els dos afectats ho entenguin.

A veure que passarà avui.

dilluns, d’octubre 22, 2007

Ja n'hi ha prou!!!

Davant l'allau de crítiques malintencionades cap a la meva persona, unes quantes aclaracions:

- Resultats oficials de la Cursa del Carrer Nou:

602 Carles Masó 00:50:56
603 Josep Payan 00:50:57
604 Zizou 00:50:57

Font: El Punt Diari. (suposo que no direu ara que soc parcial). A més, com es pot veure a la foto, entro lleugérament adelantat respecte als dos individus del meu cantó, els quals segons abans van intentar barrar-me el pas col.locant-se estratègicament un a cada cantó meu.

- Davant aquesta evidència i que tot i que en Josep va intentar deixar-me enrera amb continus atacs i no va poguer, només puc veure en les seves paraules enveja, impotència i resentiment. Sé que tan ell com en Zizou estan rabiosos i que han impugnat i tal i tal... Moltes paraules i pocs fets. El que quedarà per la posteritat són els números. El que és trist, és no reconeixer la derrota i no felicitar al guanyador. Quin exemple és aquest pel als vostres fills, que a més estaven presents i ho van veure amb els seus propis ulls?

- Respecte en Xevi... Què dir. Ara fa fàbules buscant similituds entre la F1 i el Joga Bonito. Menys xerrar i més parlar al camp. Ploreu igual que l'Alonso. Si no hagués fet aquaplaning a l'antepenúltim circuit, ara seria el campió. Que aprengui aconduir sobre mullat, home!!
Si en Josep no em va deixar enrera, no va ser per ordres de ningú ni de cap equip imaginari, sinó perquè es va fer el valent i li va sortir el tir per la culata.

- Com que veig que l'odi cap a mi comença a ser general, la primera mesura que adopto al respecte és no venir al sopar de divendres. Així podreu rajar tranquilament o reflexionar sobre el linxament que m'esteu fent. Del partit no m'escaquejaré ja que per contracte no ho puc fer.

- Si en Costa em dóna 155 €, li cedeixo gustosament la meva plaça de jugador, a en Xevi la de cronista / general manager, a en Josep la de pixitxi i a en Joan la de la Comisió de Festes.


Sense cap altre particular per comunicar-vos, es despedeix atentament


El cronista.

dimecres, d’octubre 17, 2007

Victòria treballada.

El Joga, que només va poguer marcar en dues accions a pilota parada, suma la segona victòria consecutiva per 2 a 0 en un partit intens contra un Efes Micro ben col.locat, que va vendre cara la seva derrota.

Aclaració del cronista sobre la foto: La noia en qüestió és diu Victoria i està molt treballada. Ho dic per tots aquells reprimits que ja us havíeu pensat que l'havía posat perquè sí.

Seguim. Tot i les important baixes de l'Albert (visita d'un pacient) i d'en Ricky (anar a BCN a veure un nebot recent nascut), l'equip no va deucaure físicament i va plantar cara al joc de força i contenció de l'Efes.

El partit en sí va ser força dolentot, amb lluita al mig del camp i sense passar agobios al darrera. I més encara quan vam fer el primer gol al quart d'hora de partit, en un còrner tret per en Carles i rematat impecablement per en Josep amb el cap. Un gran gol que a la majoria ens va emocionar al veure que en Josep-Davanter encara no està acabat. Que segueixi així.

Amb aquest gol ens vam relaxar (com sempre) i ens vam pensar que ja estava tot decidit. Fet que va aprofitar l'Efes Micro per estirar-se i començar a apropar-se a la nostra àrea, però sense massa perill. Sense més incidències s'arribaria a la mitja part. Bueno sí, una rematada de cap d'en Ranka que va anar fora en un altre còrner.

La segona part començaria amb més perill. L'efes ens va estar apunt d'empatar en una descoordinació d'en Xevi i en Marc M, i en un contraatac en què la pilota va anar al pal. Sort que en Joan cobria bé la porteria. En mig de l'agòbio que passàvem, en una falta perillosa en contra nostra, en Carles (que aquest cop no es va poguer escaquejar de posar-se a la barrera) va rebre un pilotasso a les costelles que el va deixar estabornit uns moments. O ho va simular per perdre temps?

La qüestió és que gràcies a aquest pilotasso en Carles es va despertar (ja era hora) i en una falta provocada per en Ranka, va clavar la pilota al pal dret de la porteria rival després de superar la "tanca" defensiva i sense que el porter pogués reaccionar.

Segons en Xevi la falta va anar així: la barrera estava mal col.locada, el porter va fer l'estatua i va ser gol gràcies a ell (en Xevi) que es va emportar cap al còrner a un defensa que hagués estorbat la trajectòria de la pilota. Total, que el gol va ser gràcies a un seguit de circumstàncies alienes a en Carles. Que envejós!!

Remarcar també, que abans de la falta ja vam marcar el segon però l'àrbitre li va anular a en Bati, degut a unes hipotètiques mans que ell mateix suposàdament va fer. El nostre davanter li va perjurar que no les havia utilitzat...

En Ranka també va estar aprop de marcar al rematar una bona internada d'en Josep que li va fer el "pase de la muerte", però el porter rival el va poguer aturar no sense problemes.

En definitiva, victòria treballada (hi tant que ho esta!!) i tres punts valiosos per poguer seguir al capdavant de la classificació.


L'1x1 patrocinat per Òptica Danés, per veure-ho tot d'una altre manera:

Joan: Imbatut. Primer partit en tots els anys que el coneixem (i són molts!!) que queda amb la porteria a "0". Moltes Felicitats!! Ja tocava.
Xevi: Defensiu. Segur al darrera i nul en atac. El retorn de l'Ermità el va relegar a funcions més defensives.
Marc M: Imprecís. Les dues primeres passades que va fer van anar directes a la banda. A partir d'aquí, només es va dedicar a defensar.
Josep: Determinant. Per fi es va poguer veure aquell mític jugador del Roses que marcava gols de cap per tots els caps de la regional gironina.
Marc G: Emprenyat. Encara no està en forma. La banda de moment no és seva. Esta avisat pel proper partit i ja té calendari.
Ivan: Distribuidor. Tot i estar limitat físicament per un costipat i mal de cap, es va sacrificar i va donar tot el que va poguer. Dels pocs que s'oferia al mig de camp.
Carles: Executor. Llançament magistral de la falta del segon gol. Va liquidar el partit quan s'estava complicant massa.
Bati: Constant. Segon partit consecutiu i sense lesionar-se!!! Va posar-hi ganes a la primera part, sobretot presionant a la defensa rival, però va acabar el turrons aviat.
Ranka: Imprecís. Va tenir el gol aprop però no va poguer definir com ens té acostumats.



La Borsa del Joa Bonito:


Pugen:

- L'autoestima d'en Joan.
- Les jugades a pilota parada.
- La calitat de les pilotes. Aquest any una Nike.
- La fortalesa física de l'equip: cap lesionat de moment.
- El nivell de les excuses per no venir a jugar.

Baixen:

- El nivell visual del Suca Mulla.
- L'assistència al Sopar.
- El nivel de les excuses per no venir a sopar.



Proper partit divendres 26 contra Katakrak's.



dilluns, d’octubre 15, 2007

Sense pietat.

Inici espectacular del Joga en una temporada que promet. Partit sense complicacions contra una Futbol Troupe que acaba golejada per 7 a 1.

Si d'algo va servir el partit de dijous, a més dels tres punts, va ser per dissipar tots els dubtes que hi havíen sobre l'equip. Tot i l'important baixa de l'Ermità (que està que trina enviant sms a la penya) i en Litus, l'equip no se'n va resentir i va demostrar el perquè se'l considera un favorit al títol.

Els golejadors de la nit van ser: Carles 2 (un de penal), Ranka 2, Ricky 1, Bati 1 i Ivan 1. Ells, ens van fotre gol en l'única ocasió que van arribar. Es que el nostre porter estava una mica fred (per dir algo).



L' 1x1 patrocinat per Sopars a Bordils:

Joan:
Fred. No es va moure massa ja que no va tenir gaire feina. Lo millor l'escalfament.
Xevi: Ignorat. Tot i les seves pujades a l'atac, la resta de l'equip no el té en compte a l'hora de passar-li l'esfèrica per a que marqui algun golet. Ja era un fet que passava l'any passat. Potser per això segueix insistint en el fitxatge d'en Costa.
Josep: s/c. El que va fer durant tot el partit no és suficient per poguer fer-ne una valoració.
Marc: Dosificat. No va forçar més del necessari. No se sap si ho va fer perquè era el primer partit o serà la tònica de la temporada.
Ivan: Segur. Se'l va veure amb confiança amb sí mateix i en les seves possibilitats. Va marcar un gol de bandera per tot l'escaire.
Albert: Sencer. Va complir el principal objectiu que tenia: no lesionar-se. La punteria segueix igual de mullada que l'any passat. No hi ha res a fer.
Carles: Regular. Segueix marcant com l'any passat. Fluix físicament.
Ricky: Il.lusionat. Per ell, el sol fet de poguer jugar amb els jugadors del Joga Bonito ja és una fita que no es podia imaginar. Se'l va veure còmode però va pecar de masses canvis de joc. Com que encara no té agafades les mesures del camp de Futbol 7, la majoria van anar al marge del camp de Rugbi. A més, casi lesiona en Ranka amb una d'aquestes passades.
Ranka: Incombustible. Ha tornat amb força i eficàcia de cara a porta. Segueix sense escalfar el més nínim abans dels partits però no es lesiona. Va anar d'un pèl que no agredis un rival quan aquest li va agafar la cama i no el deixava còrrer. Ja no és el que era.
Bati: Lluitador. Va posar-hi moltes ganes per tal de callar algunes boques que el continuen criticant per la seva falta de continuitat. Les mateixes boques van comentar que només va marcar quan es va posar un jugador de porter. No es va trencar tot i que li podíen haver destroçat la cama en el penal que li van fer. L'ostiot es va sentir fins a Quart.


La Borsa del Joga:

Pugen:

- El retorn del Suca Mulla.
- La facilitat golejadora de l'equip.
- Les excursions de muntanya.
- Els sopars de grup.
- El servei del Suca Mulla. Que eficient.


Baixen:

- Els amics de l'Ermità.
- Els que encara a dia d'avui reclamen reforços. Nunca Mais!!
- Els que pugen a l'atac i després no tenen forces per tornar i li diuen a un company que baixi ell.
- El company que tampoc baixa.
- Els que diuen que venen a l'Excalibur i després no es presenten.
- Els que venen a sopar amb xandall perquè no tenen prou força de voluntat per dir que NO quan es diu per anar a pendre algo.


Reproducció dels SMS que envia L'Ermità: "Demà vindré ja ke us molesteu a avisar-me"

Proper partit dimarts que ve a les 21h contra Efes Micro.

dimecres, d’octubre 10, 2007

El gran dia ha arribat.

Avui torna el Joga Bonito. Aquell equip que fa un any ningú en donava un putu duru i que actualment és un clar favorit al betandwin. Tot i així, algunes incògnites encara planegen sobre l'equip:

- Vindrà en Joan amb la seva guitarra?
- Sense en Litus, serà en Xevi qui farà més penals aquest any?
- Continuarà l'Ermità fent inocentades?
- En quin estat físic es trobarà en Marc després del seu casament?
- Com tornarà a l'equip en Josep? Seguirà portant mal ambient i creant grupets al vestidor?
- Conseguirà aquest any l'Ivan tots els permisos pertinents per poguer venir al Suca-Mulla?
- Es lesionarà avui l'Albert?
- Farà oblidar en Ricky l'empremta deixada per en Capoeira?
- Seguirà creant enveges en Carles al vestidor.
- Conseguirà en Bati quedar a mitja taula de la classificació d'assistències als partits?
- Serà la temporada de despedida d'en Ranka?

Les respostes, a partir d'aquesta nit.


Configuració final del nostre grup: