Tot i la "pajara" del final de la primera part, el Joga Bonito arrassa l'R2B2 per un clar 11-3. Degut al catxondeo dels canvis fets a la primera part (perfectament realitzats segons algú), es va passar d'un 3 a 0 al quart d'hora a un 3 a 2 a la mitja part.dimecres, de novembre 21, 2007
Sense rival.
Tot i la "pajara" del final de la primera part, el Joga Bonito arrassa l'R2B2 per un clar 11-3. Degut al catxondeo dels canvis fets a la primera part (perfectament realitzats segons algú), es va passar d'un 3 a 0 al quart d'hora a un 3 a 2 a la mitja part.dimarts, de novembre 20, 2007
Actualització estadístiques.

Sembla ser que aquest any la lluita pel pixitxi estarà més disputada. El resorgiment d'en Bati i la constància d'en Ricky posen en perill el lideratge d'en Carles. Per darrera, la cosa també promet: en Marc per fi s'ha estrenat i l'Albert s'ha proposat no lluitar per les últimes places aquest any. Que duri!!



dimarts, de novembre 13, 2007
Estadístiques.



dilluns, de novembre 12, 2007
Cop de líder.
El Joga guanya per 3 -1 al Guantànamo i cosolida d'aquesta manera el seu lideratge al grup taronja. El partit però ja va començar amb l'ambient una mica mica enrarit, ja que en Xevi va fer confondre a tots els integrants de l'equip al assegurar en un mail que el partit era a les 21h, quan el delegat de l'equip havia informat que era a les 22h.El partit en sí va ser disputat amb molt de respecte entre els dos únics equips imbatuts del grup i sense masses ocasions de perill, ni jugades absurdes que destarcar.
Els gols els van marcar en Carles, en Ricky i l'Albert (sí sí!! aquest any ja ha marcat i només portem 4 partits!!!). En el gol d'aquest últim caldria destacar que en Ranka va ser ignorat per l'Albert en un clar 2 contra 1 davant el porter. En Ranka no oblida facilment...
A les acaballes del partit amb tot ja decidit, el Guantànamo marcaria el seu gol que si més no serviria per no haver d'aguantar en Joan, que encara es trobava sota l'influència de la Ratafia.
L' 1x1 patrocinat per La penya de la Ratafia.
Joan: Zamora. Sorprenentment segueix amb una bona linea d'actuacions sota els pals, els quals el continuen ajudant.
Absents: Bati per motius laborals.
La Borsa, al ser cap de setmana, no ha cotitzat.
Proper partit: Dimarts a les 22h contra R2B2.
dijous, de novembre 08, 2007
Per fi els resultats




dimarts, d’octubre 30, 2007
3 "Kilos" en guarderia.
Aquest divendres l'espectacle no es va veure al terreny de joc sinó a fora. En un partit plàcid que anava sobre rodes amb un 3-0 a la mitja part, l'arribada d'en Bati a la banqueta a l'inici de la segona, va capgirar la tònica de l'encontre.Sincerament, a partir d’avui, no compteu amb mi per a cap sopar ni quelcom fora del camp. Sou una colla d’ignorants.
Per cert, si sou prous al camp i no cal ningú a la banqueta, aviseu-me, no vindré a tot córrer encara que sigui per veure la pena de la segona part d’avui i pagant 2.85 € d’autopista.
Sincerament, falta una mica de pinya, ... i d’alguna cosa més.
No vindré a cap sopar més del suca collons del mulla. Que tingueu sort.
Per cert, enhorabona per la Victòria.
Bati.
P.D. – Joan, adjunto gràfic de guarderia d’un fill. Comença a fer-te l’idea."
- Alguns individus en concret
- Tan sols pel comentari sobre la ignorància del que els hi espera referent als nens.
Gràcies i salut a tothom.
Fins aviat si aquells individus no hi tenen res a dir."
- Les gambes del Suca.
divendres, d’octubre 26, 2007
Mini-Estadístiques

Al capdavant d'aquesta classificació, els mateixos de sempre. Destacar a l'Ivan, que ja desde el primer moment ha deixat clar que la sequera de l'any passat va ser un accident.

Aquí igual. Al capdavant, el mateix de sempre. Quin fart de llençar calers...
També s'han inaugurat les classificacions del Zamora i la de Penals Provocats, però com que de moment són unipersonals no les he publicat. Espero que els dos afectats ho entenguin.
A veure que passarà avui.
dilluns, d’octubre 22, 2007
Ja n'hi ha prou!!!
Davant l'allau de crítiques malintencionades cap a la meva persona, unes quantes aclaracions:- Resultats oficials de la Cursa del Carrer Nou:
602 Carles Masó 00:50:56
603 Josep Payan 00:50:57
604 Zizou 00:50:57
Font: El Punt Diari. (suposo que no direu ara que soc parcial). A més, com es pot veure a la foto, entro lleugérament adelantat respecte als dos individus del meu cantó, els quals segons abans van intentar barrar-me el pas col.locant-se estratègicament un a cada cantó meu.
- Davant aquesta evidència i que tot i que en Josep va intentar deixar-me enrera amb continus atacs i no va poguer, només puc veure en les seves paraules enveja, impotència i resentiment. Sé que tan ell com en Zizou estan rabiosos i que han impugnat i tal i tal... Moltes paraules i pocs fets. El que quedarà per la posteritat són els números. El que és trist, és no reconeixer la derrota i no felicitar al guanyador. Quin exemple és aquest pel als vostres fills, que a més estaven presents i ho van veure amb els seus propis ulls?
- Respecte en Xevi... Què dir. Ara fa fàbules buscant similituds entre la F1 i el Joga Bonito. Menys xerrar i més parlar al camp. Ploreu igual que l'Alonso. Si no hagués fet aquaplaning a l'antepenúltim circuit, ara seria el campió. Que aprengui aconduir sobre mullat, home!!
Si en Josep no em va deixar enrera, no va ser per ordres de ningú ni de cap equip imaginari, sinó perquè es va fer el valent i li va sortir el tir per la culata.
- Com que veig que l'odi cap a mi comença a ser general, la primera mesura que adopto al respecte és no venir al sopar de divendres. Així podreu rajar tranquilament o reflexionar sobre el linxament que m'esteu fent. Del partit no m'escaquejaré ja que per contracte no ho puc fer.
dimecres, d’octubre 17, 2007
Victòria treballada.
El Joga, que només va poguer marcar en dues accions a pilota parada, suma la segona victòria consecutiva per 2 a 0 en un partit intens contra un Efes Micro ben col.locat, que va vendre cara la seva derrota.Joan: Imbatut. Primer partit en tots els anys que el coneixem (i són molts!!) que queda amb la porteria a "0". Moltes Felicitats!! Ja tocava.
Xevi: Defensiu. Segur al darrera i nul en atac. El retorn de l'Ermità el va relegar a funcions més defensives.
Marc M: Imprecís. Les dues primeres passades que va fer van anar directes a la banda. A partir d'aquí, només es va dedicar a defensar.
Josep: Determinant. Per fi es va poguer veure aquell mític jugador del Roses que marcava gols de cap per tots els caps de la regional gironina.
Marc G: Emprenyat. Encara no està en forma. La banda de moment no és seva. Esta avisat pel proper partit i ja té calendari.
Ivan: Distribuidor. Tot i estar limitat físicament per un costipat i mal de cap, es va sacrificar i va donar tot el que va poguer. Dels pocs que s'oferia al mig de camp.
Carles: Executor. Llançament magistral de la falta del segon gol. Va liquidar el partit quan s'estava complicant massa.
Bati: Constant. Segon partit consecutiu i sense lesionar-se!!! Va posar-hi ganes a la primera part, sobretot presionant a la defensa rival, però va acabar el turrons aviat.
Ranka: Imprecís. Va tenir el gol aprop però no va poguer definir com ens té acostumats.
La Borsa del Joa Bonito:
Pugen:
- L'autoestima d'en Joan.
- Les jugades a pilota parada.
- La calitat de les pilotes. Aquest any una Nike.
- La fortalesa física de l'equip: cap lesionat de moment.
- El nivell de les excuses per no venir a jugar.
Baixen:
- El nivell visual del Suca Mulla.- L'assistència al Sopar.
- El nivel de les excuses per no venir a sopar.
Proper partit divendres 26 contra Katakrak's.
dilluns, d’octubre 15, 2007
Sense pietat.
Inici espectacular del Joga en una temporada que promet. Partit sense complicacions contra una Futbol Troupe que acaba golejada per 7 a 1.Els golejadors de la nit van ser: Carles 2 (un de penal), Ranka 2, Ricky 1, Bati 1 i Ivan 1. Ells, ens van fotre gol en l'única ocasió que van arribar. Es que el nostre porter estava una mica fred (per dir algo).
Joan: Fred. No es va moure massa ja que no va tenir gaire feina. Lo millor l'escalfament.
La Borsa del Joga:
Pugen:
Baixen:
Reproducció dels SMS que envia L'Ermità: "Demà vindré ja ke us molesteu a avisar-me"
Proper partit dimarts que ve a les 21h contra Efes Micro.
dimecres, d’octubre 10, 2007
El gran dia ha arribat.
- Vindrà en Joan amb la seva guitarra?
Les respostes, a partir d'aquesta nit.
Configuració final del nostre grup:
dijous, d’octubre 04, 2007
Torna la Competició

- L'única baixa de l'equip és en Capoeira. El mes de Juny va marxar al Brasil i a dia d'avui encara no s'en sap res.
- En Josep no ha passat el periode de prova al Chelsea. De fet, el verdader motiu pel que han fotut fora a en Mourinho d'Stamford Bridge, va ser el fitxatge d'en Josep. Al veure el primer entreno del nano... els van fotre a tos dos fora.
- L'únic fitxatge d'aquest any és un juvenil que promet molt: en Ricky. Caldrà veure si els veteranos de l'equip (Ranka i Bati) li deixen minuts a la davantera. De moment s'haurà de guanyar el lloc desde la banqueta.
- Per tal de preparar la temporada, només s'ha fet un entreno/amistós. Millor. Vist el nivell físic i tècnic del personal, val més que comencem la Lliga i que sigui el que Déu vulgui. Lo millor del partit, els dos canyos que en Ricky li va fer a l'Albert, i dos relliscades d'en Xevi D. Merci per venir a tots dos.
- Per pretemporada la d'aquests dos. Quin parell. Un començarà a tenir lesions musculars aviat i l'altre ha començat a perdre aquella punta de velocitat que feia tant de mal a les defenses rivals:
- L'altre jugador que també ens l'hem hagut de quedar, és en Litus. Ja estava traspassat al Girvisa però no va passar la revisió metge. Te el genoll i el cap fotuts. Serà baixa un mínim de 3 mesos pel genoll. Lo del cap és crònic.
Primer partit: Dijous 11 Octubre a les 22h contra Bar el Cercle/Futbol Troupe. Queda convocat també el primer sopar oficial al Suca Mulla i excursió posterior!!!
dijous, d’agost 30, 2007
En Marc surt de l'armari.

Pels observadors: podeu apreciar a la foto de grup com l'Ermità és apunt de vessar la cervesa sobre el cap del nuvi. Ho va aconseguir. Quina pesadilla!!!
En definitiva, un gran dia i millor nit. El que passa és que per alguns va ser massa esgotador:
divendres, d’agost 24, 2007
Comença l'operació neteja.


- El propi jugador va demanar el traspàs durant el passat torneig de Quart on ja no es va alinear desde el segon partit per no lesionar-se.
- L'estil de joc de l'equip no coincideix amb les seves característiques tècniques i això l'ha fet patir durant nombroses ocasions durant la temporada. El Chelsea en canvi, amb un futbol de pilotasso i cap amunt, sembla ser un bon destí per a ell. Diu que no li fa por lluitar per un lloc a la davantera amb en Drogba i en Pizarro. Ara, si juga a darrera... Payan - Terry!!! Quina por.
- El Club necessitava ingressos per poguer fer algun fitxatge, pagar els deutes al Suca-Mulla i fer el promès viatge a Mallorca.
En definitiva, tothom hi surt guanyant. Merci per tot i bona sort a Londres.
Un altre jugador que podria deixar el club breument, és en Litus. El seu traspàs al Girvisa era cantat i es pot consumar en les próximes hores.
dijous, de juliol 19, 2007
Es l'hora dels adeus.



En definitiva, que és un "bulles" de cuidado. I això que a l'equip en princicpi hi havíen forces candidats a liderar aquesta classificació: Ranka, Bati, Litus, Xevi D...
Fins l'últim moment l'ha seguit d'aprop l'altre "berro" de l'equip: en Josep. Com que no està habituat a jugar al darrera i està una mica passat físicament, arriba tard a les jugades i no té més remei que fer entrades assassines.
Menció honorífica és mereix en Ranka: de jugador més sancionat de l'història del torneig de Palau, a NI UNA SOLA TAJETA!!! Increïble. Ja ho hem vist tot al món del futbol.

Aquí ha guanyat una altre de les perles de l'equip. Tot i que en Xevi D havia posat la directa a l'inici de la Lliga (2 penals en 2 partits), el règim miraculós ens va salvar de 23 penals que ens haguéssin enfonsat. D'en Litus poc més es pot dir ja d'ell després de tots els merders en què ha estat implicat en aquest blog. Només desitjar-li que es recuperi aviat i que tingui sort per trobar equip l'any que ve.

El piscinero de l'equip no podia ser un altre. Ai si et veiés en Mourinho: "Bataller? Teatro del bueno..." Gràcies al seu art de capbussar-se, l'equip ha pogut tirar endavant partits complicats i en Carles distanciar-se al capdavant de la taula de pixitxis. No, si en el fons es complementen aquests dos. El que deia abans, arquitectes i peons...

Per baix, l'empat s'ha desfet valorant el motiu de l'absència a l'únic partit que han deixat de jugar aquests dos homes. En Carles estava engripat (tot i que els intoxicadors van dir que es va borrar dels quarts de final) i en Ranka perquè tenia un dinar-sopar. Està clar quina era millor excusa.
Bé, això és tot. Bueno no, queda la crònica de la final. Que es pot dir ja sobre aquell partit que no s'hagi escrit? Poca cosa. Simplement que es va fer el que es va poguer vist com estava el personal: en Litus trencat, en Marc M i en Bati esparrecats del Torneig de Quart, l'Albert a Croàcia, en Josep i l'Ivan coixos... la resta vam fer el que vam poguer. Al final es va perdre dignament 3-2 i a sobre el nostre col.lega de l'àrbitre ens va anul.lar un gol legal a l'últim moment. Com a mínim ens van donar una copa que serveix per inagurar la nostra sala de trofeus: l'habitació d'en Joan Payan.
L'1 x1 temporada 2006/07:
Joan: Regular. Cada partit hem gaudit de la cantada de turno i de les parades a mà canviada (als escalfaments, es clar). Tot i així, ha millorat respecte les darreres temporades al Centre Comptable on erem l'"Hazmereir" del campionat. S'ha guanyat la renovació per la seva aportació imprescindible als sopars.
Ens veiem al Suca Mulla.
divendres, de juny 29, 2007
Rankasso i a la Final!!!!
dijous, de juny 28, 2007
GOL als despatxos.
No podia ser d'una altre manera. Tot i no poguer jugar el partit de Quarts, el jugador franquícia del Joga: Carles M, ha marcat el gol decissiu per poguer ser a semifinals. Després de la dura batalla legal lliurada les darreres 24 hores, l'organització del Torneig ha decidit donar el passi a les Semifinals al Joga degut a una alineació indeguda de l'equip Alfa Habitatges. Què es pensaven? Que fent trampes passaríen? Doncs NO.dissabte, de juny 23, 2007
Es temps de gelats.
Quin festival!! Quin "savoir faire"!! Quin empatx!! Quina gran sopar al Suca... Que si xipirons, que si croquetes, que si braves (2), calamars (que al final no van portar), entrepans de truita, de beicon, hamburgueses, de butis, de llom , formatge i ceba... i lo millor estava per arribar: els postres. S'ha obert la porta als gelats!!! Va començar en Josep demanant dos boles de gelat i van anar caiguent els demés. L'únic que que va resistir va ser en Joan, però va ser degut a la seva adicció a la ratafia...El partit? Es lo de menys. Per fer una mica de resum:
El matx ja va començar bé quan el rival, a les 21 h, només eren tres. Poc després en van arribar dos més i vam poguer començar. Com que som uns cavallers, no ens vam volguer aprofitar de la nostra superioritat i no vam atacar mentre estàvem amb majoria. I una merda!!! No vam poguer. Erem dos de més i no podíem. Que trist...
Total que als 5 minuts en van arribar tres més i ja erem set contra set. Que burros que som. Nosaltres, només teníem les baixes d'en Bati (no sabia quin dia jugàvem) i d'en Xevi G (els dimarts té Ioga). Destacar la resposta del vestuari amb un gran OOOOOOOOOOOOOO!!! (de pena s'enten) quan en Litus ens va comunicar que en Xevi no podia venir. Que cabrons.
L' 1 x 1 patrocinat per Gelats Payan, cauràs en la temptació:
Joan: Testimonial. Res a destacar (que ja és molt). Llàstima que no pogués deixar la porteria a zero per culpa del penal d'en Litus.
Marc G: Observat. Com que va portar la seva dona, estava nerviós i no es va prodigar tan en atac. Al Suca van compartit entrepà i tot. Que maco. L'Ermità té sentiments!!
Litus: Agotat. Ja no és aquell home superdotat físicament. El surf l'està destroçant.
Xevi D: Cansat. El tiu va tan sobrat que s'en va anar a còrrer el migdia abans del partit. Després, es clar, no s'aguantava els pets.
Josep: Discret. Va complir i punt.
Marc M: Desafortunat. Volia marcar un gol i no va poguer tot i passar-se mitja part de palomero a l'àrea rival. Va interntar un xilena sense èxit.
Ivan: Organitzador. Va dirigir l'equip amb criteri al mig de camp. Ara que agafa la forma ja s'està acabant el campionat.
Carles M: Obrellaunes. Va iniciar la victòria amb un gol quan l'equip estava col.lapsat.
Albert: Haley. Es com el cometa. Apareix cada "x" temps per meravellar-nos. Deu mesos després, el nen ha marcat. Proxima aparició: Abril del 2008.
Ranka: Constant. Ha agafat la dinàmica negativa i no la deixa. Ja no és aquell jugador determinant de la primera volta, i s'ha acomodat en la falta de punteria.
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- Els macrosopars al Suca.
- La capacitat golejadora de l'Albert.
- El Ioga.
Baixen:
- Els que s'alegren de la baixa d'un company d'equip.
- Cometre penals tontos per a que el nostre porter no guanyi el Zamora.
- Anar a còrrer en dies de partit.
- L'alcoholisme que pateixen alguns integrants de l'equip.
- Demanar una tapa de calamars i que no la portin. Inadmissible.
divendres, de juny 22, 2007
Estadístiques.


Era questió de temps... Amb les darreres actuacions en Joan no podia aguantar gaire més al capdavant de la classificació. L'Ermità ja el té a tiro.

Amb el penal d'aquesta setmana en Litus ha donat un pas importantíssim per aconseguir l'honor de ser el jugador més passarell. En Xevi, que al principi semblava que arrassaria, ha millorat moltíssim.

Tot segueix igual.

diumenge, de juny 17, 2007
Tercers.
El Joga s'assegura la tercera posició en un bon partit contra el líder Mon de l'Esport, en el que acaba empatant a tres. L'equip blauvermell hagués pogut conseguir el primer lloc de la classificació, si a l'últim minut el seu davanter Carles hagués aprofitat la darrera ocasió del partit.Nota del cronista: Aquests tres paràgrafs són tot el què vaig escriure l'endemà del partit. A dia d'avui ja no me'n recordo de gaire res i tampoc sé si té massa sentit acabar la crònica si ja tornem a jugar avui. Així que, el més destacat del partit i per resumir-lo:
- Vam sortir massa confiats al veure un equip de vells davant nostre. Penseu que nosaltres ho comencem a ser.
- Sobre el nostre porteret millor no dir massa res perquè és l'únic que tenim i com s'emprenyi... El tercer gol brutal. Dels que solen sortir als resum de final d'any a la tele.
- Amb el 2 a 0 tots pensàvem que ens fotarien un bany. Sort d'una internada de l'Ermità que va aprofitar amb serenitat en Xevi G (que estrenava botes de 14 €) per posar el 2 a 1 abans del descans. Minuts abans, en una jugada personal increïble d'en Josep, aquest no va confiar en el pobre Xevi i va espatllar ell mateix l'ocasió enviant la pilota als núvols.
- Una de les millors jugades del partit la va fer l'Ivan, diblant-se a tot "quisqui" es va plantar sol davant el porter, però malauràdament la pilota li va quedar per xutar amb l'esquerra i no es va atrevir. Llàstima. Acaba la Lliga i el nano es comença a destapar.
- Als pocs minuts de començar la segona part, en Carles aprofitaria una gran passada de l'Ivan (en realitat era una passe a en Xevi D que no hi va arribar) per afusellar el porter rival. També cal destacar una gran falta llançada per aquest home que va estar apunt d'entrar.
- Amb el 2 a 2 en Joan va intentar acabar d'enfonsar-nos. El tercer gol, com s'ha dit abans, de pel.lícula. Una de les seves típiques excursions.
- Sort que l'Ermità i en Carles ho arreglaríen. Jugada fins el fons del rapidíssim extrem, passada enrera i gol d'en Carles amb l'esquerra que tocaria el pal abans d'entrar.
- Am el 3 a 3 passaria una mica de tot: l'entrada assessina d'en Litus, insults d'en Marc M a un davanter rival i dues ocasions d'or per en Josep i en Carles.
En resum, una gran segona volta de l'equip que es jugarà el passi a Quarts de Final davant el Rocco i els Sifredi.
L'1x1 patrocinat per Kipsta, les botes amb més gol del campionat:
Joan: Espectacular. Una de les seves millors actuacions. Impressionant.
Litus: Anyorat. Troba massa a faltar en Xitu. Dingú l'enten com ell i es nota.
Xevi D: Apagat. Res a destacar ni a retreure, que ja és molt.
Josep: Sense sort. Podia haver sentenciat el partit amb una rematada de cap al pal. No va tenir el seu dia de cara a porta.
Marc M: Compromès. Tot i el mal de queixal, es va sacrificar per l'equip i va realitzar un bon partit. No li haurien d'haver sortit ja tots els queixals del seny?
Albert: Recuperat. Torna a l'equip en el millor moment. Serà clau en les aspiracions de l'equip al títol.
Marc G: Incissiu. Les seves penetracions per la banda esquerra van ser decissives. Va regalar dos gols a en Xevi i en Carles.
Xevi G: Salinas. Ell sempre està on caurà la pilota. Té aquest do. Quina serenitat. Gràcies al seu gol l'equip va entrar al partit.
Carles M: Pixitxi. Està en ratxa. Davant la baixa d'en Bati i la sequera d'en Ranka, l'equip necessitava dels seus gols i va complir.
Ivan: Intermitent. Va combinar jugades brillants amb estones desaparegut. Segueix agafant ritme.
Ranka: Sec. Marcar en aquest partit no tocava. Marca un sí un no.
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- L'enfermeria ha quedat buida.
- Només haver perdut un sol partit en el grup de Champions.
- La capoeira.
- La guitarra d'en Joan.
- L'Ermità i la "masodependència".
- Les botes del Decathlon.
Baixen:
- El Suca Mulla. Per primer cop en tota la temporada no s'hi va anar.
- Joan, Josep i Litus.
- El Blog. Sobretot la tardança de les cròniques.



