divendres, de juny 29, 2007

Rankasso i a la Final!!!!

Els blauvermells, després de tota la polèmica de les darreres hores, eliminen al vigent campió del Torneig, el Mon de l'Sport, en una disputada semifinal per 5 a 3.

Un "golàs" del davanter del Joga quan l'equip patia més, encarrila la classifició per la primera final en l'història de l'entitat. Aquesta és ja tot un èxit per un equip acabat de formar, i més encara després del decebedor inici de temporada que va tenir. L'èxit ha arribat gràcies a l'aposta per un futbol de toc i qualitat, senyal d'identitat ja d'aquest grup únic de jugadors.

Varies raons poden ser les claus d'haver pogut arrribar a aquesta fita. En primer lloc, els sopars: el que al principi només era un brenar de 4 amics, ha passat a uns multitudinaris sopars de peix i litrones. En les últimes convocatòries 9 i 12 assistents respectívament.

En segon lloc, la recuperació d'homes clau en el tram final de la competició. Les baixes de l'Ivan, l'Albert, en Carles i les excursions d'en Litus i en Xevi G, eren un càrrega massa important per l'equip, que va sobreviure a base de coratge dels que quedaven.

En tercer lloc, la lluita als despatxos i les bones relacions amb la federació d'àrbitres, han permés passar una eliminatòria perduda al camp i no patir els "atracos" àrbitrals que els darrers anys patia l'equip embrió del Joga, el Centre Comptable. Fins i tot, l'àrbitre d'ahir es va fer la foto amb nosaltres. Vaja tela!!!

En quart lloc, la tranformació dels "Marrulleros". Tot i que en algun partit han saltat xispes, res a veure amb les tanganes i entrades assessines d'anys anteriors. En especial cal destacar el canvi de personalitat d'en Ranka. Un jugador trencacames temut a Palau per les seves bronques, s'ha convertit en peça clau de la davantera del Joga i aquest any NO LI HAN ENSENYAT CAP TARJETA!!!

I per últim, el compromís d'alguns jugadors que estaven fora de forma al principi de temporada i que mica en mica s'han anat posant al nivell òptim. Visca la dieta de "l'alcaxofa"!!!

Avui, en un dia de joia pel club, no hi hauran rajades i la crònica serà breu, doncs fer tres cròniques en una setmana és excessiu. Resumint el partit:

- Brillant primera part en la que l'equip va encarrilar el partit posant-se 3 a 0. El s gols van ser de l'Albert, en Bati i en Josep. Aquest últim de bella factura. Destacar l'assistència d'en Litus a en Bati en el seu gol.
- L'única cagada en els primers 25 minuts, la va fer en Carles al perdre una pilota al mig de camp que va significar un contraatac letal del Mon de l'Esport per fer el 3 a 1. L'altre nota negativa va ser la lesió al genoll d'en Litus en una jugada fortuita. Es dubte per la final.
- A la segona part l'equip va patir més de lo previst. Ells apretaven adalt i nosaltres no la sabíem treure.
- Amb 2 xuts per l'escaire ens van empatar el partit a 3. Joan, tranquil, res a dir.
- Sort que van aparèixer en Ranka i l'Albert per salvar l'equip. El primer amb una jugada personal impressionant i el segon per culminar un contraatac iniciat per en Carles.
- També destacar l'enganxada d'en Bati amb un rival, que li va suposar veure la tarja groga i sentar-se a la banqueta.


L' 1x1 patrocinat per Reparacions elèctriques Bati: avisi'ns quan saltin xispes.


Joan: Correcte. Pensava que no podria escriure-ho mai: "No va tenir culpa en cap dels gols". Enhorabona.
Litus: Trencat. Una inoportuna lesió el pot deixar fora del partit més important de l'any. El club té por de que es tracti d'una tàctica per anar a comprar une veles de surf a França com tenia previst.
Marc M: Recolçat. Va portar la seva futura dona al partit i al sopar i es va notar: va jugar tranquil, no es va barallar amb ningú i no va protestar gens. Gràcies Susana.
Ermità: Ull de mussol. Amb un ull a la "birulé" va realitzar un bon partit. Es l'home de les mil cares.
Josep: Dandy. Quina elegància té aquest home en els metres finals. El Joga l'ha canviat. Res queda ja d'aquell jugador dur de regional que només sabia fer gols de cap.
Ivan: Animat. Per fi va aconseguir el preuat permís per venir al sopar i poguer tastar les delícies del Suca Mulla.
Albert: Destapat. Ens deixa en el seu millor moment. Criticat per la seva feblesa física i falta de punteria de cara porta, ha callat moltes boques en el tram final del Play-Off.
Carles: Dopat. Va rendir per sota de les seves possibilitats degut a la medicació que encara pren, Sort que no li va tocar passar el doping.
Ranka: Feliç. Ha retornat en el millor moment. Gràcies a la seva jugada i als 5 minuts explosius de la segona part, ja som a la Final.
Bati: Creuat. Vam tornar a veure el Bataller dels millors temps. Marcant gols i enganxant-se amb un rival. Aquest cop però, no va acabar amb expulsió com solia passar fa uns anys. 100% Bati.



La Borsa del Joga Bonito:


Pugen:

- La Ratafia. S'estan acabant les existències. Ahir van obrir l'última ampolla. Què passarà quan hi hagi en Xitu? Segur que dirà: Sou unes maricones beguent aquesta puta merda!!
- L'Albert i en Ranka.
- L'àrbitre. Abans de començar el partit, a més de fer-se la foto amb nosaltres, ja ens va dir que ens veuríem dissabte. Es un visionari. L'haurem de convidar al sopar de final de temporada.
- La concentració i motivació de l'equip.
- L'assistència als sopars.
- Els Donuts de Xocolata de la nevera.



Baixen:

- Els Xevi's.
- Les baixes per la final.
- Els de l' Alfa Habitages que van venir al partit.
- Anar de viatge o treballar el dia de la final.
- Les lesions que continua patint l'equip.
- Les sacades de porta del nostre porter. Algun dia provocaràs un infart Joan.
- Els jugadors que després del sopar de dimarts ja es van despedir fins l'any que ve.

dijous, de juny 28, 2007

GOL als despatxos.

No podia ser d'una altre manera. Tot i no poguer jugar el partit de Quarts, el jugador franquícia del Joga: Carles M, ha marcat el gol decissiu per poguer ser a semifinals. Després de la dura batalla legal lliurada les darreres 24 hores, l'organització del Torneig ha decidit donar el passi a les Semifinals al Joga degut a una alineació indeguda de l'equip Alfa Habitatges. Què es pensaven? Que fent trampes passaríen? Doncs NO.

Després de perdre al camp el partit de Quarts per 3 a 2 i de la victòria als despatxos, ha quedat demostrat un cop més i ja definitivament, la MASODEPENDENCIA. Es un fet incontestable, pesi a qui pesi. No s'us pot deixar sols.

De la crònica del partit poca cosa es pot comentar ja que qui escriu no hi va assisitir. De cara a les estadístiques:

- Només va faltar en Carles M degut a un procés gripal.
- Els gols els van marcar en Marc G (de penal provocat pel piscinero de l'equip: en Bati) i en Josep.
- Ens van fotre el primer només començar.
- En Litus no va cometre cap penal ni va fer mal a ningú.
- M'han comentat que el tercer gol en contra va ser memorable. Dels que ja ens té malauràdament acostumants el nostre porteret.
- Que al sopar va haver-hi casi "pleno" (9 jugadors, que cabrons!!) i que us vau fotre 7 RATAFIES!!!!! L'alcoholisme s'està contagiant!!!
- Que hi ha certs jugadors de l'equip que desitgen quedar eliminats perquè dissabte ja tenen plans fets. EL QUE TE PENSAT ANAR EN BTT QUE S'EN VAGI OBLIDANT, PERQUE SINO SE LI DONA LA BAIXA AUTOMATICA PER SEMPRE MES. QUINS COLLONS QUE TENS!!!!!!
- Que en contra dels rumors apareguts darrerament, els Torneig de Quart segueix endavant. Que s'ho apunti el de la BTT.

Es recorda que el partit d'avui és a les 21 h. i que es farà la foto oficial de la temporada. Es prega al que no porta mai els pantalons de l'equip, QUE AVUI TINGUI LA DECENCIA DE PORTAR-LOS!!!!
Apa, fins després!! Avui no estareu sols.

dissabte, de juny 23, 2007

Es temps de gelats.

Quin festival!! Quin "savoir faire"!! Quin empatx!! Quina gran sopar al Suca... Que si xipirons, que si croquetes, que si braves (2), calamars (que al final no van portar), entrepans de truita, de beicon, hamburgueses, de butis, de llom , formatge i ceba... i lo millor estava per arribar: els postres. S'ha obert la porta als gelats!!! Va començar en Josep demanant dos boles de gelat i van anar caiguent els demés. L'únic que que va resistir va ser en Joan, però va ser degut a la seva adicció a la ratafia...

El partit? Es lo de menys. Per fer una mica de resum:


Partit plàcid pel Joga que va escombrar els Rocco's per un contundent 7 a 1 als vuitents de final, igualant així la marca conseguida a la primera fase. Caldrà veure si aquest cop l'equip serà capaç d'arribar a les semifinals. Per fer-ho, haurà d'eliminar a l'Alfa Habitages, que ja ens esperen amb ganes després del polèmic partit de fa 3 setmanes.

El matx ja va començar bé quan el rival, a les 21 h, només eren tres. Poc després en van arribar dos més i vam poguer començar. Com que som uns cavallers, no ens vam volguer aprofitar de la nostra superioritat i no vam atacar mentre estàvem amb majoria. I una merda!!! No vam poguer. Erem dos de més i no podíem. Que trist...


Total que als 5 minuts en van arribar tres més i ja erem set contra set. Que burros que som. Nosaltres, només teníem les baixes d'en Bati (no sabia quin dia jugàvem) i d'en Xevi G (els dimarts té Ioga). Destacar la resposta del vestuari amb un gran OOOOOOOOOOOOOO!!! (de pena s'enten) quan en Litus ens va comunicar que en Xevi no podia venir. Que cabrons.


Els gols els van fer en Carles (2), Josep, Albert, Marc G, Ivan i Litus. Si si, l'Albert es va estrenar. Ja és tot un home. Quin golàs!!! I el gol en contra ens el van fotre gràcies a un penal totalment innecessari que va cometre el de sempre: en Litus. Com que està lent... deu ser que per les nits no descansa. Es seguirà investigant.



L' 1 x 1 patrocinat per Gelats Payan, cauràs en la temptació:


Joan: Testimonial. Res a destacar (que ja és molt). Llàstima que no pogués deixar la porteria a zero per culpa del penal d'en Litus.
Marc G: Observat. Com que va portar la seva dona, estava nerviós i no es va prodigar tan en atac. Al Suca van compartit entrepà i tot. Que maco. L'Ermità té sentiments!!
Litus: Agotat. Ja no és aquell home superdotat físicament. El surf l'està destroçant.
Xevi D: Cansat. El tiu va tan sobrat que s'en va anar a còrrer el migdia abans del partit. Després, es clar, no s'aguantava els pets.
Josep: Discret. Va complir i punt.
Marc M: Desafortunat. Volia marcar un gol i no va poguer tot i passar-se mitja part de palomero a l'àrea rival. Va interntar un xilena sense èxit.
Ivan: Organitzador. Va dirigir l'equip amb criteri al mig de camp. Ara que agafa la forma ja s'està acabant el campionat.
Carles M: Obrellaunes. Va iniciar la victòria amb un gol quan l'equip estava col.lapsat.
Albert: Haley. Es com el cometa. Apareix cada "x" temps per meravellar-nos. Deu mesos després, el nen ha marcat. Proxima aparició: Abril del 2008.
Ranka: Constant. Ha agafat la dinàmica negativa i no la deixa. Ja no és aquell jugador determinant de la primera volta, i s'ha acomodat en la falta de punteria.


La Borsa del Joga Bonito:


Pugen:

- Els macrosopars al Suca.
- La capacitat golejadora de l'Albert.
- El Ioga.


Baixen:

- Els que s'alegren de la baixa d'un company d'equip.
- Cometre penals tontos per a que el nostre porter no guanyi el Zamora.
- Anar a còrrer en dies de partit.
- L'alcoholisme que pateixen alguns integrants de l'equip.
- Demanar una tapa de calamars i que no la portin. Inadmissible.

divendres, de juny 22, 2007

Estadístiques.

Aquí teniu les estadístiques actualitzades fins a dia d'avui. L'últim partit de dimarts ja hi està inclòs. De cares a l'any vinent, podríem incloure-hi les d'assistència al Suca-mulla o la de la tapa més demanada, no Joan?





En aquest apartat en Carles està apunt d'aconseguir la seva promesa, tal i com va fer en Romario l'any 93 quan va arribar al Barça: "Este año voy a marcar treinta goles"





Era questió de temps... Amb les darreres actuacions en Joan no podia aguantar gaire més al capdavant de la classificació. L'Ermità ja el té a tiro.



Amb el penal d'aquesta setmana en Litus ha donat un pas importantíssim per aconseguir l'honor de ser el jugador més passarell. En Xevi, que al principi semblava que arrassaria, ha millorat moltíssim.





Tot segueix igual.


Observant la taula podem veure clarament quins són el dos jugadors més berros de l'equip. De moment l'Ivan (no podia ser un altre), ha agafat avantatge tot i haver faltat expréssament a 2 partits per a que no li ensenyessin més tarjetes. La resposta d'en josep va ser faltar també al partit contra l'Alfa Habitatges. Quin parell.



I finalment la que més us agrada. Quans calers llançats... Albert i Xevi G, penseu que amb aquests calers que heu tirat miserablement, podríeu haver sopat 7 DIES al Suca Mulla!!!

diumenge, de juny 17, 2007

Tercers.

El Joga s'assegura la tercera posició en un bon partit contra el líder Mon de l'Esport, en el que acaba empatant a tres. L'equip blauvermell hagués pogut conseguir el primer lloc de la classificació, si a l'últim minut el seu davanter Carles hagués aprofitat la darrera ocasió del partit.

La millor notícia va ser la recuperació de tots els efectius de cara al tram decissiu del campionat. Només va faltar en Bati que amb permís del club es va absentar per motius personals.

Tot i començar bastant freds el partit i rebre el primer gol als dos minuts, l'equip va anar de menys a més. El primer gol millor ni comentar-lo, eh Joan?? Vas fer el que vas poguer... Jugàvem contra un equip molt veterà i plagat d'ex-velles glòries, però collons com la tocaven!! Ens feien anar de cul.

Nota del cronista: Aquests tres paràgrafs són tot el què vaig escriure l'endemà del partit. A dia d'avui ja no me'n recordo de gaire res i tampoc sé si té massa sentit acabar la crònica si ja tornem a jugar avui. Així que, el més destacat del partit i per resumir-lo:

- Vam sortir massa confiats al veure un equip de vells davant nostre. Penseu que nosaltres ho comencem a ser.

- Sobre el nostre porteret millor no dir massa res perquè és l'únic que tenim i com s'emprenyi... El tercer gol brutal. Dels que solen sortir als resum de final d'any a la tele.

- Amb el 2 a 0 tots pensàvem que ens fotarien un bany. Sort d'una internada de l'Ermità que va aprofitar amb serenitat en Xevi G (que estrenava botes de 14 €) per posar el 2 a 1 abans del descans. Minuts abans, en una jugada personal increïble d'en Josep, aquest no va confiar en el pobre Xevi i va espatllar ell mateix l'ocasió enviant la pilota als núvols.

- Una de les millors jugades del partit la va fer l'Ivan, diblant-se a tot "quisqui" es va plantar sol davant el porter, però malauràdament la pilota li va quedar per xutar amb l'esquerra i no es va atrevir. Llàstima. Acaba la Lliga i el nano es comença a destapar.

- La segona part va ser de clar domini del Joga, sobretot quan en Litus es va carregar un dels seus millors homes. No sé què passa però sempre que hi ha algun lesionat en Litus hi ha intervingut. Que raro... Evidentment ell va dir que no havia fet res.

- Als pocs minuts de començar la segona part, en Carles aprofitaria una gran passada de l'Ivan (en realitat era una passe a en Xevi D que no hi va arribar) per afusellar el porter rival. També cal destacar una gran falta llançada per aquest home que va estar apunt d'entrar.

- Amb el 2 a 2 en Joan va intentar acabar d'enfonsar-nos. El tercer gol, com s'ha dit abans, de pel.lícula. Una de les seves típiques excursions.

- Sort que l'Ermità i en Carles ho arreglaríen. Jugada fins el fons del rapidíssim extrem, passada enrera i gol d'en Carles amb l'esquerra que tocaria el pal abans d'entrar.

- Am el 3 a 3 passaria una mica de tot: l'entrada assessina d'en Litus, insults d'en Marc M a un davanter rival i dues ocasions d'or per en Josep i en Carles.

En resum, una gran segona volta de l'equip que es jugarà el passi a Quarts de Final davant el Rocco i els Sifredi.


L'1x1 patrocinat per Kipsta, les botes amb més gol del campionat:


Joan: Espectacular. Una de les seves millors actuacions. Impressionant.
Litus: Anyorat. Troba massa a faltar en Xitu. Dingú l'enten com ell i es nota.
Xevi D: Apagat. Res a destacar ni a retreure, que ja és molt.
Josep: Sense sort. Podia haver sentenciat el partit amb una rematada de cap al pal. No va tenir el seu dia de cara a porta.
Marc M: Compromès. Tot i el mal de queixal, es va sacrificar per l'equip i va realitzar un bon partit. No li haurien d'haver sortit ja tots els queixals del seny?
Albert: Recuperat. Torna a l'equip en el millor moment. Serà clau en les aspiracions de l'equip al títol.
Marc G: Incissiu. Les seves penetracions per la banda esquerra van ser decissives. Va regalar dos gols a en Xevi i en Carles.
Xevi G: Salinas. Ell sempre està on caurà la pilota. Té aquest do. Quina serenitat. Gràcies al seu gol l'equip va entrar al partit.
Carles M: Pixitxi. Està en ratxa. Davant la baixa d'en Bati i la sequera d'en Ranka, l'equip necessitava dels seus gols i va complir.
Ivan: Intermitent. Va combinar jugades brillants amb estones desaparegut. Segueix agafant ritme.
Ranka: Sec. Marcar en aquest partit no tocava. Marca un sí un no.



La Borsa del Joga Bonito:


Pugen:

- L'enfermeria ha quedat buida.
- Només haver perdut un sol partit en el grup de Champions.
- La capoeira.
- La guitarra d'en Joan.
- L'Ermità i la "masodependència".
- Les botes del Decathlon.

Baixen:

- El Suca Mulla. Per primer cop en tota la temporada no s'hi va anar.
- Joan, Josep i Litus.
- El Blog. Sobretot la tardança de les cròniques.

dimarts, de juny 12, 2007

Punt agònic.

Partit discret (per no dir un altre adjectiu) el del Joga que només va poguer salvar un punt "in extremis", contra un Alfa Habitatges que havia quedat amb deu per una agressió al començament de la segona part.

Hi havia expectació per veure com responia l'equip i en concret, com afectava al seu joc la reincorporació dels dos surferos. El resultat no podia ser més desastrós i decebedor. L'equip semblava desconegut. Sense criteri, sense possessió de pilota, sense col.locació, sense serietat defensiva, sense perill... En definitva, en pocs minuts vam perdre tot el que havíem guanyat en els darrers partits. Que cadascú tregui les seves propies conclusions.

A sobre, l'ambient estava enrarit. En Joan cridava a en Bati, en Bati a en Xevi D perquè no li passava la pilota quan s'havia desmarcat, en Xevi D a en Litus perquè aquest últim no callava dins el camp, en Litus intentant organitzar el mig de camp però ningú li fotia cas (què s'esperava???), l'Ivan, en Ranka i en Xevi G al seu rotllo, en Marc M nerviosísim li va fotre una bronca a l'àrbitre perquè total ens havia pitat un còrner en contra... tela, ens vam quedar acollonits. Ah, i l'Ermità com sempre dins el seu món.

Amb aquest panorama no és gens estrany que al final de la primera part anéssim perdent 3 a 0. I a sobre l'últim ens el van marcar en el darrer minut i després d'una pilota perduda al mig de camp per en Xevi D. Clar, tan xerrar... es perd la concentració.

La banqueta a la mitja part era un funeral, un poema. Possiblement perquè erem conscients del patètic espectacle que havíem donat com a equip i com a companys.

De sobte, entre tímids ànims de la dóna d'en Joan, en Marc M es va aixecar de cop i va cridar: "Me cago en la p..., s'ha cabat el marcatge en zona!!! Ja agafaré jo al seu millor home i no tocarà cap més pilota!!!!" No sabíem pas què dir. Vam assentir amb el cap i vam sortir a jugar. Qualsevol li portava la contraria...

La cosa no milloraria però fins a la jugada clau del partit. En una falta que ens van assenyalar a favor, l'Ivan (que després de tantes setmanes sense emprenyar-se amb ningú necessitava desfogar-se) va apartar amb la mà un defensa rival per tal de poguer sacar la falta. L'altre, més xulo que l'Ivan, li va tornar l'empenta. En Marc M que era allà hi ho va veure, va acabar d'arreglar-ho increpant al rival. La resposta del mater dei del defensa va ser agredir-lo amb el puny. Quin personatge (per cert, l'han sancionat amb 3 partits. Si no sap jugar amb els peus, que plegui).

En aquest moment es va reviure una escena que els més nostàlgics trobaven a faltar: una tangana. No sabem quin és el rècord personal dels 100 metres llisos d'en Ranka, però divendres el va superar. Quina rapidesa i agilitat. Es va trobar com peix a l'aigua. Ja ha amortitzat els 140 € de l'inscripció. Visca el Centre Comptable!!!! De veritat, gallina de piel.

Total que l'àrbitre ho va veure i va expulsar el jugador rival i només una tarja groga per l'Ivan. Es un puta. Ja tenia rao aquell jugador de l'Atl. Minivolt quan ens va dir que rea un "marrullero". Com és lògic, a partir d'aquí tot va canviar. La segona part es pot resumir de la seguent manera: constants atacs del Joga i perillosíssims contraatacs dels Alfa que en Joan aturava.

No vam estrenar el lluminós fins que l'Ermità, cansat de veure com els demés fallaven gols, es va enfurismar i engaltant un potent xut desde fora l'àrea, va col.locar esfèrica fora de l'abast del porter. Era l'inici de la remontada. Quedaven menys de 10 minuts més el descompte. Poc després, en un contraatac amb superioritat númerica, en Carles es va internar per l'esquerra i en l'ú contra ú amb el porter, el va batre. 3 a 2 i el miracle encara era possible.

Però el gol de l'empat no arribava. Estàvem tots desesperats, inclòs el col.legiat que ja no sabia què més fer per a que empatéssim. Va allagar el partit més set minuts!!!! A sobre, en una jugada fortuita, en Marc M hauria de plegar perquè un davaner rival li va donar un cop a l'ull i se li va començar a inflar. Quina nit!!!! Hi ha dies en que és millor quedar-se a casa.

Llavors l'Alfa, en comptes de tancar-se i defensar el gol d'aventatge, va anar pel 4t i ho pagaria car. En l'enèssim contraatac nostre, la bimba acabaria caiguent a en Ranka, que esperonat per la tangana que tants anys després havia pogut tornar a viure, va definir com feia setmanes que no veiem. L'àrbitre, per fi, va poguer donar el partit per acabat.



L' 1 x 1 patrocinat per Trankimazin, la millor solució per a tots els vostres nervis.

Joan: Segueix millorant. Cal dir que quan ets al pou, per poc que facis sempre millores. Com que la seva dona troba raro que el nen es quedi a sopar cada divendres i torni a casa a les set del matí, va volguer comprovar "in situ" què es cou al Suca Mulla. Això a més, el va motivar i va fer un partit decent.
Litus: Suplent. Era el mínim que es mereixia després de la seva espantada amb en Capoeira. Tot i així, no va ser suficient ja que el equip va notar en excés el seu retorn i va ser un dels que no va parar de criticar i escridassar als demés companys. Cada cop li queden menys amics al vestidor.
Marc M
: Desquiciat, agredit i lesionat. No sabem què li passa. Els nervis se l'estan menjant i va explotar.
Xevi D: Erràtic. Errors puntuals a la primera part casi enfonsen a l'equip, i a sobre a la segona va sortir al camp fotent crits a tot "quisqui".
Ermità: Messies. Ens va guiar cap a la victòria marcant el primer gol. Un golàs.
Ivan: Recuperat. Deprés de varies setmanes parat torna a l'equip i això li està passant factura. Com va dir el Van Gaal: "tu no tienes rrrritmo!!!"
Carles: Retrobat. Per fi va tornar a veure porta. Va ser durament criticat per no canviar-se quan tocava.
Xevi G: Testimonial. Encara amb el Jet Lag no es va adaptar al nou horari i no se'l va veure massa. A sobre, com que en Joan va portar la seva dona al sopar, no va poguer llegir l'Interviu.
Bati: Nerviós. Les seves ganes de guanyar el pixitxi li estan crean ansietat. Li passarà com a l'Etoo l'any passat.
Ranka: Afinat. Tot i que no va aparèixer massa, va ajudar en defensa quan tothom es quedava de palomero adalt i va marcar l'empat en el temps de descompte.


La Borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Les tanganes.
- Les trifulques de l'Ivan.
- Els nervis.
- La remontada.
- L'àrbitre.


Baixen:

- Els que limiten el pica-pica del Suca Mulla. Inadmissible.
- No poguer llegir l'Interviu al sopar i sentir els comentaris obscens d'en Xevi G.
- Els que criden als companys en el terreny de joc.
- Els marcatges en zona.
- Els que van al camp a agredir al personal.

dilluns, de juny 11, 2007

Resultats i classificació 11ª Jornada

A falta dels partits pendents d'aquesta setmana, així ha quedat la classificació després de l'última jornada. Com podreu comprovar, hem assegurat el quart lloc.




dijous, de juny 07, 2007

Massa patiment.

El Joga pateix més de lo previst contra els Ktkrak's en un partit que tenia dominat desde el principi. La ja habitual relaxació quan l'equip va guanyant, va fer que s'acabés demanant l'hora tancats a la nostra àrea.

Nota del cronista: Davant l'allau de crítiques cap a la meva persona i a la falta d'imparcialitat a l'hora de fer les cròniques, qui escriu només es limitarà a partir d'ara a relacionar els fets més destacables. Això serà així fins que es rebin les pertinents disculpes.

- El Ktakrak's va començar el partit amb només 6 jugadors i el va acabar amb 8.
- El resultat va ser Joga Bonito 6 Ktkrak's 5
- Van faltar al partit: Ivan (costella d' Adan), Albert (segueix lesionat però continua sortint de nit), Marc M (a en Joan no li agrada la defensa en zona i el va enviar a Venecia), Litus i Xevi D (segueixen de festa).
- Els gols els van marcar: Bati (3), Josep (2) i L'Ermità.

Ja està. Suposo que avui he estat imparcial, no?


L'1x1 patrocinat per Xipirons Suca-Mulla, els més bons.

Joan: Preocupat. Va sortir a jugar amb el cap en un altre lloc. El culpable: l'Albert. Com a mínim tria bé el vi en els sopars.
Xevi D: Apagat. Es va ressentir del seu genoll cosa que el va fer jugar a mig gas. Com que no hi havia l'Ivan, va ser l'encarregat de tenir trifulques amb el rival.
Josep: En Forma. Està passant pel millor moment de la temporada, tan defensivament com en atac.
Marc G: Desapercebut. Les limitacions físiques no el deixen rendir al seu nivell. A més, la seva religió no li permet pendre antiinflamatoris.
Carles: Limitat. El seu genoll continua portant-li masses problemes. Està perdent confiança de cara a porta.
Bati: Llançat. Junt amb en Josep estan mantinguent l'equip adalt. S'ha proposat acabar pixitxi i ho té a l'abast.
Ranka: Inofensiu. Ha perdut el "punch" que el va fer un jugador determinant a la primera volta. Els execessos culinaris li estant passant factura.


La Borsa del Joga Bonito:


Pugen:

- Anatomia de Grey.
- Els sopars de tovalló la Suca Mulla, en concret tot el peix.
- La cambrera del Lola.
- Jugar amb set justos.
- Els que tot i tenir sopars venen igualment a jugar, no com d'altres...
- El look punk de l'Ermità.
- Els Communards. El seu cantant, Jimmy Sommervile, va ser vist pel Lola...
- Els canelons d'espinacs que va demanar l'Ermità.
- El retorn d'en Zizou.


Baixen:

- Les ja habituals discusions sobre quin vi veure als sopars.
- Les "pàjares" que ens agafen quan anem de sobrats.
- Joan. Va tornar a agafar la seva guitarra i va cantar com mai. El gol que li van fotre a l'Arkonada a la Final de l'Eurocopa de França no és res comparat amb el cinquè dels Ktkrak's. La culpa la té l'Albert que va enfonsar al pobre d'en Joan abans de sortir a jugar. Al veure-li el cul li va dir: Ui, això té mala pinta!!!
- Les pilotes del Decathlon. No hi han duros a quatre pessetes. Quina gran compra Joan!!! Portes una ratxa que tela.

Nou fitxatge.

Després de dures negociacions, el Joga s'ha fet amb els serveis del peruà Alfonso Fabrega "el Xitu", per suplir les baixes de l'Albert i l'Ermità de cara al torneig de Quart.

El secretari tècnic ha satisfet d'aquesta manera les peticions dels integrants de l'equip, que havíen votat al pelat com a principal reforç que s'hauria de tenir en compte de cares a la próxima temporada. En paraules seves: "Hem fet un gran esforç per portar aquest jugador ja que ell era reticent a venir i els nostres tècnics dubten que encaixi, per les seves característiques tècniques, en el joc de toc actual de l'equip. Ara, l'insistència d'algun jugador com en Litus, ens van fer replantejar el seu fitxatge."


Aquest veterà jugador de 36 anys, que va declinar l'oferta del club al mes de Setembre, és conegut de sobra per l'afició ja que va participar en l'època daurada del Centre Comptable, i és famós també pels seus habituals insults als companys i poc amic de fer declaracions.


Aquest no serà el darrer fitxatge de l'equip doncs segons fonts del club, s'està negociant amb el xilè "Pibe" per a que es reincorpori a l'equip com cada estiu, sempre que els seus compromisos amb la feina, amb la pesca, amb la criatura, amb el cunyao (o sigui, BTT's i baixades pel Ter)... li permetin fitxar.

dilluns, de juny 04, 2007

Resultats i classificació.

Per entretenir-vos mentre espereu la crònica, us penjo els resultats de les dues últimes jornades i la classificació actual. Es una llàstima que ara que anem tan bé els nens hagin tornat. Ja s'han cansat de fer surf i venen disposats a enfonsar-nos. No tindrem cap opció de quedar primers, ja ho veureu...


(en groc partit suspès)





divendres, de juny 01, 2007

Les estadístiques de nou.

Per fi!!! Ja les tornem a tenir aquí. Primer de tot haig de donar les gràcies a tots aquells que us heu ofert per ajudar-me a posar-les al dia. Sense el vostre ajut no hagués estat possible. Sabia que no em fallaríeu.

Segon. Ja sé que no soc ben vist al vestuari. M'és igual. Jo no he vingut a fer amics, he vingut a guanyar títols. També sé que hi ha gent que no s'alegra quan marco gols... doncs bé, continuaran emprenyats durant molt de temps, colla d'envejosos!!!!



Cap comentari. Els números parlen per sí sols. Suposo que per alguns també ara no soc imparcial.


La gran segona volta del nostre criticat porter, li pot donar el títol.



Aquí ja és diferent. La lluita serà aferrissada fins l'últim moment per tal de decidir qui serà el més berro de l'equip. De moment l'Ivan, molt hàbil, s'ha esborrat de dos partits per a que no li ensenyin més tarjes.




Tots empatats. Aquesta llista reflexa clàrament les nostres debilitats defensives. Aquells jugadors que no poden amb l'ànima i han de cometre penal perquè se'ls escapen els davanters. Cal destacar però, la millora d'en Xevi D. Anava líder destacat i no ha comès cap més penal.





Ja veieu qui és el rei de les piscines. Gràcies a ell en Carles pot continuar líder a la classificació de golejadors.




A veure si aquesta classificació serveix per a que la gent falli menys... Que ens estem jugant el campionat!!!

dimecres, de maig 30, 2007

Exclusiva Joga Bonito!!!!

Els cronistes contraataquen. De tots són conegudes les nombroses faltes d'assistència que es donen a l'equip. Les més famoses i controvertides solen ser les d'en Xevi D. Recoredem l'època en que era president de la seva comunitat de veïns i faltava dia sí dia també a les convocatòries. I quan venia, ho feia tard.

Dons bé, ha arribat a les nostres mans els seguent document:


Ja ho veieu, les reunions d'escala han tornat!!! I a més torna a ser President!!! Sort que avui no hi ha partit...

Apa, qui vulgui descobrir què s'hi cou en aquesta comunitat que no hi falti.

Els Cronistes.

P.D: Xevi, vigila els talps que tens al teu edifici...

diumenge, de maig 27, 2007

Torna el Tiki-Taka!!!

Victòria de líder. El Joga presenta la seva candidatura al títol guanyant amb més comoditat de la prevista al Josep Llorens per un contundent 5-2. I això que el partit no pintava massa bé degut a les nombroses baixes que pateix l'equip:

- Ivan: fisura de costella. Què cony s'hi va a fer al Construmad? Boxa?

- Albert: enèsima lesió muscular. Això sí, va assistir al partit i va ser vist de matinada al Món Apart. Així cuidem la lesió???

- Litus i Xevi: A les Canàries fent Windsurf i Kai. Que no tornin!!!

- Ranka: Sopar d'empresaris. Ja ja ja ja... Veient la llista d'invitats a qualsevol cosa li diuen empresari avui en dia.

A sobre, el nostre únic porter va patir el cap de setmana passat un espectacular accident de BTT, deixant-li el cul totalment inservible. Així va anar l'incident:

http://www.youtube.com/watch?v=s0WZofyYqE0


I així li va quedar el cul:




Tot i així es va sacrificar per l'equip i va jugar. Som l'únic equip al món que té un porter que no es pot tirar a terra. Deunidó!! Partidàs del nano que als dos minuts ja va haver d'anar per la gespa. Merci per venir Yassin!!

Si a aquest panorama li sumem que en Carles encara va coix, que l'Ermità té el turmell fotut i que en Bati portava dues Voll Damm's a sobre... la veritat, la cosa tenia pinta d'acabar en derrota. Alguns fins hi tot es plantejaven si sortir a jugar o no, ja que veien una derrota segura i humiliant.

Res més lluny de la realitat. L'equip va sortir superconcentrat, col.locat i motivat. La tàctica era col.locar l'autobús per a que l'equip rival no pogués xutar a porta, i adonar-se de que el nostre porter no es podia estirar. En punta, en Bati tot sol.

El nostre davanter ja la va liar als pocs minuts deixant la cama en una sortida del porter rival, el qual es va emprenyar i va amenaçar-lo. Ell, molt diplomàtic, li va dir que no li aixequés la mà. Lo que fan dues cerveses de més...

El partit se'ns posaria aviat de cara quan una bona combinació d'atac va deixar sol a en Josep davant el poter, i amb una serenitat increïble, el va batre per l'esquerra. Llàstima que en Joan Payan estigués malalt i no pogués venir... Tot anava massa bé. L'equip jugava com mai, amb serenitat, col.locació, passes precisos i arribant amb perill adalt.

Als deu minuts es trencaria aquesta tònica. Una bona jugada del davanter del Josep Llorens va deixar en evidència a en Marc M amb un canyo i va afusellar el pobre Joan que ja va fer molt tirant-se al terra. Res a dir. Resultat just pel que s'havia vist fins llavors.

Amb respecte mutu s'arribaria a la jugada clau de la primera part. En un xut llunyà i potent d'en Xevi D (no pas massa ben col.locat), el porter visitant es va adornar en excés i va rebutjar l'esfèrica dins l'àrea, fet que va aprofitar en Bati per intentar rematar-la. No hi va arribar ja que un defensa rival li va fer la "camalleta" per darrera i va cometre penal. Així ho confirmà el col.legiat.

Era el torn, un cop més, d'en Carles. El resultat, el mateix al que ja ens té acostumats aquest home. Col.locat a la dreta i gol. 2 a 1. Algú de l'equip ja va dir fa dies que en Carles seria l'Angoy del Joga. Temps al temps.

Amb aquest resultat s'arribaria a la mitja part.

La segona seria de clar domini blauvermell. El primer avís arribaria amb una gran jugada d'en Josep, el qual faria un canyo d'execució perfecte a un jugador rival, i al quedarse en un clar 2 contra 1 amb en Bati no va saber resoldre la situació i va malbarat una gran jugada. Com que ja havia fet el canyo, només volia passar-li la responsabilitat de finalitzar la jugada a en Bati i això el va perdre. Por a fallar?

Pocs minuts més tard ho arreglaria. En una de les seves pujades a l'atac es va "escabollir" d'un defensa dins l'àrea de manera poc ortodoxa però efectiva, i va fotre un xutàs que ens va deixar a tots parats. I a més en la seva porteria maleïda!!! Per fi s'ha tret l'espina que portava clavada desde feia mesos i el seu fill s'ho va perdre.

Quan més agobiats i fosos estàvem arrivaria el 4t. Un "despeje" a la tun-tun d'en Xevi D es convertiria en una gran assistència de gol per en Bati que aquest aprofitaria a la perfecció. Es en aquests moments quan un davanter ha de demostrar de què està fet i així va ser. Quan l'equip més el necessitatva, va pareixer i va definir com ja ni els més vells recordaven.

L'àrbitre però va decidir posar emoció al partit. Quan més controlat teníem el partit i quan el rival només arribava a base de xuts llunyans, el col.legiat ens va pitar un penal en contra per compensar el de la primera part. En Josep lluitava per la posició amb un davanter rival i aquest es va deixar caure. A sobre el davanter, mirant a en Josep que li recriminava el "piscinasso", es va tocar el nas com si esnifés. Quina por.

El pobre Joan només pogué anar a recollir la pilota dins la xarxa. 4 a 2 i a patir. Doncs, NO!! L'equip va donar una lliçó de control de l'esfèrica i no va passar cap "agòbio". Fins i tot, quan ja només faltaven 3 minuts pel final, en Marc M va tornar a iniciar un atac amb el criteri i el.legància ja habitual en ell, passant-li l'esfèrica a en Bati que estava de "palomero" a mig del camp, el qual veient el porter adelantat li va clavar una vaselina impecable. 5 a 2 i partit sentenciat.

Fins i tot l'equip rival va demanar acabar el partit abans d'hora perquè ja es veia incapaç de capgirar el resultat.

Gran pas endavant del Joga Bonito que ja no renuncia a res, sempre que quan tornin els lesionats i absents no ho espatllin massa.


L' 1x1 patrocinat per JackAss The Movie

Joan "JackAss": Compromès. Tot i tenir motius suficients per no jugar, ho va fer. Un 10.
Josep "Crouch": Estel.lar. Les seves incorporacions a l'atac van ser letals. Sempre va creure en la victòria.
MarcM: Immens. Va manar al darrera i va treure la pilota amb criteri. Un cop més va ser el Kaiser de l'equip. Va tan sobrat que es pot permetre el luxe de marcar els rivals a tres metres.
Xevi "McEnroe": "Proteston". No canviarà mai. Sempre es queixa de tot. No calla ni sota l'aigua.
Marc G: Defensiu. Encara no està al 100% i li va tocar ballar amb la més lletja. Per fi va poder llegir el Blog.
Carles: Fos. No està recuperat i menys per jugar tot el partit al mig del camp.
Bati: Golejador. Va aparèixer quan més se'l necessitava. Per fi demostra el perquè del seu fitxatge i que continua siguent un jugador pol.lèmic.



La Borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Els jugadors compromesos amb el club.
- El tiki-taka. Ara ja sabem quins són els jugadors que estorbaven.
- La ratafia.
- Les cerveses abans dels partits.
- Els ja habituals pica-piques dels sopars.
- Jugar amb 7 justos.
- El cambrer del Suca Mulla. Va tornar a oblidar-se del sopar d'en Joan.
- El control de joc de l'equip.


Baixen:

- Les BTT's.
- Els que no confiaven en la victòria.
- Els del Surf i la Capoeira. Que pleguin!!
- Les revisions de fitxes.
- La ratxa de lesions que pateix l'equip.

divendres, de maig 25, 2007

Resultats i Classificació 8a Jornada

Per anar fent boca pel partit d'avui i així motivar-vos una mica, aquí teniu els resultats de la setmana passada i la classificació. El partit entre Alfa Habitatges i Atl. Minivolt es va suspendre per la Final de l'Apañó (ja els hi val!! Hagués valgut més que els periquitos no l'haguessin vist... En fi, sempre seran un equip petit). Com podreu comprovar a la classificació, als equips amb asterisc se'ls ha restat 3 pts per alineació indeguda de jugadors i a més s'han donat per perduts els partits respectius per 3 a 0. Els dos partits havíen acabat en empat.





dijous, de maig 24, 2007

Es que fem por?

No sé si serà que ja fem por o què però últimament els rivals ja no troben jugadors per jugar contra nosaltres. Un cop més l'equip contrari es va presentar al camp amb només 5 jugadors, i es clar, el Joga va sumar tres puntets més.

Tot i així, vam tornar a fer el capullo a l'inici encaixant el primer gol en una badada general. Tot sigui per a que en Joan no guanyi el Zamora. Seria inaguantable. Bé, a l'altura de la setmana en que estem, les poques anècdotes que es van donar i a que ja no m'enrecordo massa de com va anar tot el partit... la crònica és resumeix en els següents punts:

- Només es va jugar mitja part. Com que ja anàvem 5 a 1 es va acordar a la mitja part cedir-los (potser hagués estat millor un trapàs) en Ranka (que tenia ganes de foter gols a en Joan) i en Xevi D (volia jugar amb el seu germà) i fer un amistòs.

- Els gols els van marcar en Carles (2), en Bati (2) i en Danés (1, segons ell el millor del partit. Qualsevol li diu que no)

- Van faltar al partit l'Ermità (lesionat. Se'l va veure però de matinada al barri vell fresc com una rosa i sense indicis de lesió) i l'Ivan (Construmat).

- L'Albert va patir l'enèsima lesió muscular tot solet.


L' 1x1 patrocinat per Dianes Güell, les més precisses.

Joan: Motivat. Sobretot a la segona part quan es va enfrontar a en Ranka.
Xevi D: Fraticida. Motivadíssim pel fet de jugar contra el seu germà. Tots vam descubrir qui és el germà bo.
Marc M: Correcte. Res a destacar ni en lo pisitiu ni en lo negatiu.
Litus: Cansat. Els divendres no pot amb l'ànima. Ara, a partir de les 12 es va reactivar de cop. S'AGRADEN!!!!!
Josep: Vençut. Anava de crack als dardos i li van passar la mà per la cara. Sort que no va portar el seu fill al cu-cut per a que ho veiés.
Albert: Puteta. Aquest nano és de vidre. Les sortides nocturnes li estan passant factura.
Carles: Millora. Va tornar a marcar després de la lesió.
Xevi G: Tirador. S'ha equivocat d'esport. El tiu és un crack dels dardos!! Quina lliçó ens va donar...
Bati: Recuperat. Va jugar tot el partit i va tornar a mullar. Important reforç de cara a la recta final de la competició. Humiliat als dardos: + de 400 pts.
Ranka: Negat. Volia marcar a en Joan i no ho va aconseguir.


La borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Els entrepans de buti i les tapes del suca-mulla.
- L'amor. Segueix més viu que mai!!!
- Els dardos (per alguns).
- El germà d'en Xevi D.

Baixen:

- Sortir de nit.
- Els partits en divendres i a les 22 h.
- Els escalfaments pre-partit. Després la gent té lesions musculars.
- Les "pàjares" de l'equip.
- Les lesions.
- Els que no volen tapes de peix rebossat i després se les foten.

dimecres, de maig 16, 2007

Nunca Mais (títol proposat per part de la plantilla)

El Girvisa també va caure. Tot i jugar amb un home més (dos durant els primers minuts de partit), el Joga Bonito va tenir masses dificultats per sentenciar un partit importantíssim per seguir aspirant a tot en aquesta Lliga.

Una de les conclussions positives del partit va ser poguer comprovar que el futur de l'equip està assegurat. Divendres vam poguer veure en "acció" al fill d'en Josep, en Joan Payan, que ja apunta maneres amb la pilota. De gran, segur que serà un incordio per les defenses rivals. Ara, una mica despistat el nen, ja que no va veure el golàs de cap del seu pare. Quina decepció es va portar en Josep!!

Pel que fa al partit en sí, no va tenir massa història. La primera part domini total ja que jugàvem contra cinc jugadors. Tot i així, només vam poguer marcar 2 gols (Ranka i Xevi D), i quan va arribar el sisè home del Girvisa es va acabar el domini. A més, com és costum, ens van fotre el 2 a 1 a l'últim minut de la primera part. Tenim menys motivació que el Barça.

Segons en Xevi D, el seu gol va anar així: "Ja veig que no recordes la jugada... Te l'explicaré, en Josep Payan va veure de manera magistral la meva incorporació des de segona línea i em va fer una passada a l'estil Laudrup que em va deixar sol davant del porter i jo vaig ajustar la pilota al pal dret, que va fer impossible la parada del porter."

Cap comentari...

A la segona part vam canviar de porter. L'Ermità que havia fet una gran primera part va ser substituït per en Carles (encara lesionat) per tal de guanyar profunditat per les bandes. El primer xut a porta del Girvisa va acabar en GOL fantasma. Que penòs. Xut llunyà que para a mà canviada en Carles, toca al pal, li rebota a la cara i bota a la linea de gol. En Carles amb la seva rapidesa característica, es va afanayar per a que la pilota no entrés (i així va ser), però l'àrbitre des de mig de camp va veure que havia entrat. Quins collons!!

Sort que ens vam posar les piles i vam sentenciar el partit contra un Girvisa ja desfondat, amb gols d'en Litus (1r de la temporada, 8 mesos ha necessitat el nano!!!), l'Ermità i en Josep (de cap, no podia ser d'una altre manera. Llàstima que el seu fill no ho veiés).

Toti així el Girvisa podia haver marcat en unes quantes ocasions més que va aturar en Carles, i si l'àrbitre hagués pitat un clar penal que va cometre en Litus (sempre fa penals contra el Girvisa, que raro...).


L'1 x 1 patrocinat per Olives Güell, les més bones.

Carles: Correcte. Va donar seguretat a la porteria. N'hi haurà divendres que ve?
Ermità: Segur. Va fer aturades de mèrit a la primera part i va encarrilar la victòria a la segona.
Marc M: Defensiu. Es va sacrificar per l'equip ja que tothom anava a l'atac.
Xevi D: Extrem. Tot i jugar de lateral, va estar més temps en l'àrea rival que en la nostra.
Litus: Desvirgat. Es va estrenar i ja és tot un home. Enhorabona. Tots ens n'alegrem (o no).
Josep: Motivat. Volia ensenyar al seu fill de què era capaç.
Ivan: Amonestat. S'ha proposat quedar primer en alguna classificació i ho aconseguirà.
Xevi G: Dèbil. Aquesta setmana va "sucumbir" i no va poguer allargar més la seva promesa d'abstinència.
Ranka: Responsable. Davant la manca de davanters va assumir el lideratge ofensiu de l'equip.
Joan Payan: Talismà. Va tirar la pilota dins el camp un parell de cops per aturar el partit i perdre temps.



La Borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Ermità i Carles. La porteria el Joga està ben coberta.
- Guarderia Joga Bonito.
- El poder ofensiu.

Baixen:

- Els sopars. Només tres assistents al de divendres.
- Galícia, Sun Roller i els Cursets de Fisioteràpia.
- La "Joandependència", Nunca Mais!!!!
- Motivació de l'equip quan es veu superior.
- Els que continuen parlant de sexe al vestidor quan hi han menors.

dimarts, de maig 15, 2007

Cap amunt, cap amunt!!!!

En espera de la crònica, aquí teniu els resultats i la classificació de la 7a Jornada. Ja no ens pararà ningú!!!





dimarts, de maig 08, 2007

A la tercera, la vençuda.

Si el Real Madrí quan està en dificultats apel.la a l'esperit Juanito, el Joga té l'esperit Ranka. Per fi vam poguer començar a veure pinzellades d'aquell temible jugador del Centre Comptable. I quin golàs!!!

Aques cop el Lokemotiva no va poguer remuntar (tot i que va estar apunt) un partit advers i el Joga va sumar una important victòria per poguer començar a mirar cap amunt.

Molta era l'expectació per veure si el Joga aixecaria el vol contra un equip que, en els últims enfrontaments, li havia fet la guitza en els darrers minuts de partit. A més, l'equip es presentava amb l'absència de la seva estrella (o estrellat) a la porteria. El voluntari va ser l'Ermità. Com que estava lesionat del turmell, no va dubtar a agafar els guants. A l'escalfament ja se li veien maneres. Ara, quan es va posar a la porteria grossa... tots ens vam posar les mans al cap!! Però que petit es veia!!

La primera part va ser de mutu respecte per ambdós equips. Ja al minut ú el Lokemotiva va avisar amb un xut llunyà i el Joga semblava que arribava més però sense massa perill. Destacar un intent (o xurra) de gol olímpic per part d'en Carles que va anar al pal. També destacar la "reentré por todo lo alto" d'en Bati a l'equip: el quatre primers intents de control de pilota... perdudes les quatre. Li feia cosa acabar d'estirar la cama per por a tornar-se a trencar.

A pocs minuts del descans veuríem la jugada tonta del partit. En una perillosa falta a favor del Lokemotiva semblant a la que ens va deixar fora als 1/4 de final, el mateix jugador es disposava a inaugurar el marcador. I així ho va fer. La va ajustar al pal del porter i el pobre Ermità, encara amb el xip de jugador de camp, la va voler aturar amb la cama en comptes de les mans, i es clar, no hi va arribar. Resignats, ja ens dirigíem a treure de mig del camp quan ens vam adonar que l'àrbitre s'havia quedat quiet amb la mà aixecada. Era indirecta i ningú s'hi havia fixat!! Que pardillos que som.

Sort que a l'últim minut de la primera part, en Bati per fi va controlar decentment una pilota i ho arreglaria tot al resoldre de manera eficaç, una bona jugada d'atac marcant el primer gol del partit i de l'any en el seu compte particular. 1 a 0 i primera estocada al Lokemotiva.

La segona part tampoc podia començar millor. Una bona combinació entre en Xevi D i l'Ivan, va permetre a aquest últim fer un xut desde fora l'àrea, potent i ajustat a la dreta del porter rival, el qual no va poder fer-hi res. Quina alegria!! Esperem que a partir d'ara aquest home agafi confiança i es destapi. Igual que amb els mails, al principi no deia res i guaita'l ara!! No es talla ni un pèl.

La cosa es posaria encara millor quan en Litus en una de les seves "cabalcades" (que fa quan no està cansat d'haver fet surf) es va internar a l'àrea rival. Quan tothom ja esperava que malbaratés l'ocasió com sol ser costum amb una "rabona", va decidir canviar. Va encarar al porter i aquest li va fer penal. Mai es tard per apendre. Encara en podrem fer laguna cosa d'aquest nano.

L'encarregat de tirar-lo va ser el de sempre, en Carles. Es que si no fa gols de penal ja no en fa cap. Ras i a l'esquerra del porter. 3 a 0 i partit sentenciat. Algú de l'equip (em sembla que va ser precíssament el que meys pot parlar en temes de penals, sí, el matamussols, va anomenar en Carles el nou Angoy. Molt maco.)

Sentenciat?? I una merda!! Quan juga el Joga Bonito els partits estan vius fins al l'últim minut. Una "aparició" d'en Xevi D i una badada general van permetre al Lokemotiva posar emoció al partit. Dos gols en dos minuts. Quin dia hi haurà reunió d'escala???

A patir com sempre. Sort que va aparèixer el Killer de l'àrea. En un còrner assajat, en Ranka va enxufar un potent xut que ens va deixar a tots bocabadats. Es va crèixer, només calia veure la cara de satisfet que feia i com va celebrar el gol estil torero: "Va por ustedes!!"

L'al.legria duraria menys que la Pantoja a la presó. El Lokemotiva va aprofitar l'enèssima relaxació nostra per marcar de seguida el 4 a 3. Ja hi tornàvem a ser. A sobre, en un intent de control d'una passada d'aquelles impossibles que sol fer en Litus, en Carles es va lesionar un altre cop al seu malaurat genoll dret. Per un moment a alguns ens va passar pel cap les desgraciades imatges del passat mes de Juny...

La dinàmica de tot plegat feia pensar que el partit acabaria igual que com van acabar els altres enfrontaments: empat in extremis del Lokemotiva. Però aquí estaven l'Ermità i espcialment en Josep, per evitar-ho. El primer amb aturades impossibles amb el peus i el segon siguent protagonista de la jugada pol.lèmica del partit. En un contraatac perillós del Lokemotiva, en Josep va fer una de les seves entrades assessines per tal d'evitar el gol de l'empat. El davanter rival es va emprenyar com una mona i li va fotre una empentada al bo d'en Josep que es va deixar caure a terra tot simulant una agressió. Com diria en Xose Mourinho, "teatro del bueno".

Resultat: tangana al mig del camp de tots els jugadors que va servir per perdre temps, expulsió del "davanter agressor" i només una tarja groga per l'actor. Semblava que aquest fet liquidaria el partit però no. El Lokemotiva continuava arribant i l'Ermità fent aturades de mèrit. A sobre, l'àrbitre va allargar el partit 5 minuts més!!

Quedava encara veure el gol més espectacular de la nit. En una sacada de banda sense massa perill, en Bati en comptes d'agafar la pilota i anar-se'n cap al còrner a perdre temps, va fer un ràpid moviment executant una precissa xilena que acabaria en el gol de la tranquil.litat (no es sap si era una passada a en Ranka que esperava dins l'àrea per rematar). 5 a 3 i partit sentenciat. L'àrbitre ja no deixaria ni treure de centre.


Definició de Xilena: "Una chilena o chalaca o bicicleta es una deslumbrante espectacular maníobra en el fútbol que consiste en patear el balón alto, con el cuerpo formando 90 grados con la horizontal, elevando las piernas hacia adelante y empujando el balón sobre el cuerpo mientras se está suspendido de espalda en el aire, sin apoyarse en el suelo. Se considera un lujo realizar esta maniobra correctamente, más aún cuando se logra el cometido de convertir un gol." Pot ser no n'hi va haver per tant, no? Em sembla que va ser un passe sense mirar...


L'1x1 patrocinat per Preservatius Litus, els més segurs:

Marc G: Esplèndit. Ja tenim recanvi per en Joan. O és al revés?? Que parli el poble!!
Xevi D: Despistat. En un parell d'ocasions no va fer bé les cobertures i van costar dos gols.
Litus: Constant. Va fer molta feina al mig del camp i en una internada sense "rabona" va encarrilar el partit provocant el penal.
Josep: Provocador. Va trencar el partit provocant l'expulsió del rival. Es com l'Ivan, però al revés.
Marc M: Puntual. Es va assegurar arrivar a l'hora per no quedar un alter cop a la banqueta.
Ivan: Incissiu. Per fi va arribar el gol que tots esperàvem i ens n'alegrem. Es va sacrificar al lateral quan en Litus va voler jugar al mig de camp.
Albert: Recuperat. Després de molts dies de trobar-lo a faltar, l'equip va notar la seva presència. Ara només cal recuperar-lo per les excursions. L'equip et necessita!!!
Carles: Lesionat. Un altre cop el genoll li va jugar una mala passada. Es més que dubte pel proper partit.
Xevi G: Apagat. No va ser el seu dia. L'abstinència l'està matant.
Ranka: "Juanito". Com l'habilidós extrem madridista, va aportar trempera a l'equip.
Bati: Letal. Pocs eren els que encara confiaven en ell i no els va decebre.


La borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- La capacitat golejadora de l'equip.
- La fàbula del pot de cigrons.
- La força de voluntat d'en Xevi G.
- Els fills que van sortits.
- L'ermità i en Batigol.


Baixen:

- Els powerponits de l'Ivan. Una setmana que no n'envia cap i marca.
- Fer-ho sense preservatiu.
- Fer-se la vasectomia.
- Els debats al Suca - Mulla. S'ha passat de comentar la noia del desplegable de l'Interviu (tot i que en Litus ho va intentar) a fer taules rodones sobre l'educació sexual dels fills.
- La concentració quan tenim el partit de cares i després d'haver marcat un gol.



dilluns, de maig 07, 2007

Ja sortim del pou!!!!

Abans de la crónica us adelanto els resultats i la classificació actual. Per cert, en Joan va ser degudament informat de la nostra primera victòria i de que ja es podia anar buscant equip per Galicia. La seva reacció va ser (reproducció literal del sms):

"No m´ho puc creure! Qui va marcar els gols? Vau fer més gols que en tots els partits anteriors... je, je, je. Té collons que quan no hi soc jo jugueu bé. La veritat és que us vaig trobar a faltar! (nosaltres no gaire, van tocar més patates braves per cap) La foto és de la catedral de Burgos, xq aneu fent culturilla. Salut"




Un cop informat dels golejadors va contestar:

"L'Ivan?? Impossible, ara si que no m'ho crec!! Els gols a la nostra porteria no compten, eh??"

Sense comentaris. Bé, aquí teniu els resultats i la classificació:






dijous, de maig 03, 2007

Falta punteria.

Resultat (1-1) arreglat in extremis gràcies a un penal hàbilment provocat per en Josep en els darrers minuts del partit.

Partit correcte el jugat divendres pel Joga Bonito on va tractar de tu a tu al líder de la Lliga. Només la manca de punteria dels seus davanters i els pals van impedir que els tres punts caiguessin del cantó blauvermell. Fet que s'agrava si es té en compte que el porter rival era un jugador de camp.

Només amb les baixes de l'Albert (Galícia) i d'en Bati (estressat) va començar un partit de domini altern en que el Joga arribava amb més perill a la porteria rival que no pas l'Spartak. Destacar la banqueta de luxe (o de vaques sagrades): Marc M, Xevi G i Carles M. Als pocs minuts de començar en Litus ja malbarataria una clara ocasió de gol, i tot per voler rematar la jugada amb una de les seves ja habituals i poc efectives "rabones". Seguidament, pocs minuts després, en Ranka fallaria la segona al aturar-li el porter un ú contra ú. Sense gaire esforç ja podíem haver anat 2-0.

En Carles ho acabaria d'arreglar al enviar un pilota al pal quan amb la seva rapidesa característica es va internar dins l'àrea rival. Poc més en una primera part en que les poques vegades que l'Spartak va arribar a porta, o les va tirar a fora o en Joan les va aturar amb encert.

A la segona part més de lo mateix: ocasions fallades (l'exclusiva la tenia en Carles), xuts al pal (en Carles també), arribades amb més perill de l'Spartak, penal comès per en Marc M que no va poguer parar en sec i es va emportar per davant al davanter rival i que l'àrbite no va pitar... Menció a part mereix el golàs que va fer en Xevi G i que el col.legiat va invalidar per un dubtós fora de joc. Quin estil!! Quina definició!! Per fi es noten els resultats de tantes classes de Capoeira!! Xevi, que bueno que vinitte!!!

En una sacada de banda sense massa perill en la qual l'Spartak va penjar la pilota a l'olla, en Joan va decidir agafar el seu famós caçapapallones i fer una de les seves clàssiques sortides. No va atrapar res i un davanter rival va rematar a plaer. En Josep, que havia anat a cobrir l'excursio del nostre porter hi va posar la mà fent una aturada de merit. Penalti i explusión!!!!!!! Doncs no, penal i tarja groga. Segons alguns (els de sempre) la pilota no entrava i el penal era del tot innecessari.

En millor home de l'Spartak i actual pitxitxi de Lliga tiraria el penal. El que no sabia era que sota els pals hi havia un fel.lí disposat a esmenar la seva errada en la sortida. I així va ser, l'spartakí va xutar a trencar i en Yassin la va poguer aturar però no blocar (ja seria l'òstia!!). Com que en Xevi D i en Litus no confiaven gaire en que en Joan l'aturés, no van seguir a un altre davanter rival el qual va afusellar a plaer al nostre porter. Resposta d'en Xevi: "encara gràcies que entrat a l'àrea que n'hi ha que ni això!!!" Perquè havíem d'entrar els demés si cap altre jugador havia anat a rematar?? Algun dia ens ho explicarà.

Tot semblava enfonsar-se un altre cop. Sort que un parell de jugades més tard en Carles (cansat ja de fallar gols) li va fer una assistència a en Josep que s'havia incorporat ja desesperàdament a l'atac, el qual molt viu, va veure que no arribaria a l'esfèrica en condicions (o per por a fallar) i es va deixar caure damunt del porter rival. L'àrbitre va picar. Penal.

Per un moment la família de mussols que ja han repoblat els pins de Palau començaven a fer les maletes. Tiraria el penal en Josep i es treuria l'espina clavada dels Quarts de final? Doncs No. "M'enxampareu una vegada, més no" va pensar en Josep. En Carles tornaria a agafar la responsabilitat i un cop més no fallaria. Dos vegades el va haver de tirar. Com que l'Ivan està emprenyat amb en Carles perquè no li deixa tirar faltes, ni còrners, ni penals... va entrar a l'àrea abans de temps per invalidar el tir del pitxitxi del Joga Bonito. Així ho va veure l'àrbitre i va fer repetir el penal. L'Ivan es debia pensar que en Carles no voldria repetir i així poguer-lo tirar ell. Doncs no. El segon també va anar cap dins.

1 a 1 final que encara podria haver estat modificat pels dos equips en el temps de descompte.


L'1 x1 patrocinat per Dietes Danés: les més efectives.

Joan: Segur. Globalment correcte. Va subsanar el seu error en la sortida aturant el penal.
Litus: Adornat. Peca en excés de les jugades de fantasia o lo que siguin...
Josep: Astut. Es un gat vell. Va treure petroli d'on no n'hi havia. Va acabar el partit amb el cos "magullat" degut al "piscinasso".
Xevi D: Despistat. Una badada al penal en contra va permetre a un davanter rival afusellar en Joan. Ell (com sempre) diu que no és culpa seva sinó d'en Litus. Vaja dos!!
Marc M: "Tardon". El fet d'arribar tard a la convocatòria li va costar la titularitat.
Marc G: Nerviós. Com que tenia la seva penya a les grades això el va pressionar en excés i no li va permetre estar al nivell d'altres partits.
Ivan: Carter. Es desenvolupa millor repartint mails els divendres que no pas assistències de gol.
Carles: Escopeta de fira. Falla més que...
Xevi G: Revulsiu. Va definir amb un moviment típic de Capoeira.
Ranka: Sense sort. Continua negat de cara a porta.


La Borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- En Joan "Reina".
- Els jugadors que es cuiden.

Baixen:

- Els partits a les 22h.
- Que algun jugador no és senti a la mateixa taula que els seus companys d'equip quan es va a sopar. Té vergonya de nosaltres?
- Les segones rematades als penals.
- Les rabones.
- Les empreses que exploten als seus treballadors.
- Les "raquítiques" hamburgueses del Suca Mulla.