divendres, de juny 29, 2007
Rankasso i a la Final!!!!
dijous, de juny 28, 2007
GOL als despatxos.
No podia ser d'una altre manera. Tot i no poguer jugar el partit de Quarts, el jugador franquícia del Joga: Carles M, ha marcat el gol decissiu per poguer ser a semifinals. Després de la dura batalla legal lliurada les darreres 24 hores, l'organització del Torneig ha decidit donar el passi a les Semifinals al Joga degut a una alineació indeguda de l'equip Alfa Habitatges. Què es pensaven? Que fent trampes passaríen? Doncs NO.dissabte, de juny 23, 2007
Es temps de gelats.
Quin festival!! Quin "savoir faire"!! Quin empatx!! Quina gran sopar al Suca... Que si xipirons, que si croquetes, que si braves (2), calamars (que al final no van portar), entrepans de truita, de beicon, hamburgueses, de butis, de llom , formatge i ceba... i lo millor estava per arribar: els postres. S'ha obert la porta als gelats!!! Va començar en Josep demanant dos boles de gelat i van anar caiguent els demés. L'únic que que va resistir va ser en Joan, però va ser degut a la seva adicció a la ratafia...El partit? Es lo de menys. Per fer una mica de resum:
El matx ja va començar bé quan el rival, a les 21 h, només eren tres. Poc després en van arribar dos més i vam poguer començar. Com que som uns cavallers, no ens vam volguer aprofitar de la nostra superioritat i no vam atacar mentre estàvem amb majoria. I una merda!!! No vam poguer. Erem dos de més i no podíem. Que trist...
Total que als 5 minuts en van arribar tres més i ja erem set contra set. Que burros que som. Nosaltres, només teníem les baixes d'en Bati (no sabia quin dia jugàvem) i d'en Xevi G (els dimarts té Ioga). Destacar la resposta del vestuari amb un gran OOOOOOOOOOOOOO!!! (de pena s'enten) quan en Litus ens va comunicar que en Xevi no podia venir. Que cabrons.
L' 1 x 1 patrocinat per Gelats Payan, cauràs en la temptació:
Joan: Testimonial. Res a destacar (que ja és molt). Llàstima que no pogués deixar la porteria a zero per culpa del penal d'en Litus.
Marc G: Observat. Com que va portar la seva dona, estava nerviós i no es va prodigar tan en atac. Al Suca van compartit entrepà i tot. Que maco. L'Ermità té sentiments!!
Litus: Agotat. Ja no és aquell home superdotat físicament. El surf l'està destroçant.
Xevi D: Cansat. El tiu va tan sobrat que s'en va anar a còrrer el migdia abans del partit. Després, es clar, no s'aguantava els pets.
Josep: Discret. Va complir i punt.
Marc M: Desafortunat. Volia marcar un gol i no va poguer tot i passar-se mitja part de palomero a l'àrea rival. Va interntar un xilena sense èxit.
Ivan: Organitzador. Va dirigir l'equip amb criteri al mig de camp. Ara que agafa la forma ja s'està acabant el campionat.
Carles M: Obrellaunes. Va iniciar la victòria amb un gol quan l'equip estava col.lapsat.
Albert: Haley. Es com el cometa. Apareix cada "x" temps per meravellar-nos. Deu mesos després, el nen ha marcat. Proxima aparició: Abril del 2008.
Ranka: Constant. Ha agafat la dinàmica negativa i no la deixa. Ja no és aquell jugador determinant de la primera volta, i s'ha acomodat en la falta de punteria.
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- Els macrosopars al Suca.
- La capacitat golejadora de l'Albert.
- El Ioga.
Baixen:
- Els que s'alegren de la baixa d'un company d'equip.
- Cometre penals tontos per a que el nostre porter no guanyi el Zamora.
- Anar a còrrer en dies de partit.
- L'alcoholisme que pateixen alguns integrants de l'equip.
- Demanar una tapa de calamars i que no la portin. Inadmissible.
divendres, de juny 22, 2007
Estadístiques.


Era questió de temps... Amb les darreres actuacions en Joan no podia aguantar gaire més al capdavant de la classificació. L'Ermità ja el té a tiro.

Amb el penal d'aquesta setmana en Litus ha donat un pas importantíssim per aconseguir l'honor de ser el jugador més passarell. En Xevi, que al principi semblava que arrassaria, ha millorat moltíssim.

Tot segueix igual.

diumenge, de juny 17, 2007
Tercers.
El Joga s'assegura la tercera posició en un bon partit contra el líder Mon de l'Esport, en el que acaba empatant a tres. L'equip blauvermell hagués pogut conseguir el primer lloc de la classificació, si a l'últim minut el seu davanter Carles hagués aprofitat la darrera ocasió del partit.Nota del cronista: Aquests tres paràgrafs són tot el què vaig escriure l'endemà del partit. A dia d'avui ja no me'n recordo de gaire res i tampoc sé si té massa sentit acabar la crònica si ja tornem a jugar avui. Així que, el més destacat del partit i per resumir-lo:
- Vam sortir massa confiats al veure un equip de vells davant nostre. Penseu que nosaltres ho comencem a ser.
- Sobre el nostre porteret millor no dir massa res perquè és l'únic que tenim i com s'emprenyi... El tercer gol brutal. Dels que solen sortir als resum de final d'any a la tele.
- Amb el 2 a 0 tots pensàvem que ens fotarien un bany. Sort d'una internada de l'Ermità que va aprofitar amb serenitat en Xevi G (que estrenava botes de 14 €) per posar el 2 a 1 abans del descans. Minuts abans, en una jugada personal increïble d'en Josep, aquest no va confiar en el pobre Xevi i va espatllar ell mateix l'ocasió enviant la pilota als núvols.
- Una de les millors jugades del partit la va fer l'Ivan, diblant-se a tot "quisqui" es va plantar sol davant el porter, però malauràdament la pilota li va quedar per xutar amb l'esquerra i no es va atrevir. Llàstima. Acaba la Lliga i el nano es comença a destapar.
- Als pocs minuts de començar la segona part, en Carles aprofitaria una gran passada de l'Ivan (en realitat era una passe a en Xevi D que no hi va arribar) per afusellar el porter rival. També cal destacar una gran falta llançada per aquest home que va estar apunt d'entrar.
- Amb el 2 a 2 en Joan va intentar acabar d'enfonsar-nos. El tercer gol, com s'ha dit abans, de pel.lícula. Una de les seves típiques excursions.
- Sort que l'Ermità i en Carles ho arreglaríen. Jugada fins el fons del rapidíssim extrem, passada enrera i gol d'en Carles amb l'esquerra que tocaria el pal abans d'entrar.
- Am el 3 a 3 passaria una mica de tot: l'entrada assessina d'en Litus, insults d'en Marc M a un davanter rival i dues ocasions d'or per en Josep i en Carles.
En resum, una gran segona volta de l'equip que es jugarà el passi a Quarts de Final davant el Rocco i els Sifredi.
L'1x1 patrocinat per Kipsta, les botes amb més gol del campionat:
Joan: Espectacular. Una de les seves millors actuacions. Impressionant.
Litus: Anyorat. Troba massa a faltar en Xitu. Dingú l'enten com ell i es nota.
Xevi D: Apagat. Res a destacar ni a retreure, que ja és molt.
Josep: Sense sort. Podia haver sentenciat el partit amb una rematada de cap al pal. No va tenir el seu dia de cara a porta.
Marc M: Compromès. Tot i el mal de queixal, es va sacrificar per l'equip i va realitzar un bon partit. No li haurien d'haver sortit ja tots els queixals del seny?
Albert: Recuperat. Torna a l'equip en el millor moment. Serà clau en les aspiracions de l'equip al títol.
Marc G: Incissiu. Les seves penetracions per la banda esquerra van ser decissives. Va regalar dos gols a en Xevi i en Carles.
Xevi G: Salinas. Ell sempre està on caurà la pilota. Té aquest do. Quina serenitat. Gràcies al seu gol l'equip va entrar al partit.
Carles M: Pixitxi. Està en ratxa. Davant la baixa d'en Bati i la sequera d'en Ranka, l'equip necessitava dels seus gols i va complir.
Ivan: Intermitent. Va combinar jugades brillants amb estones desaparegut. Segueix agafant ritme.
Ranka: Sec. Marcar en aquest partit no tocava. Marca un sí un no.
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- L'enfermeria ha quedat buida.
- Només haver perdut un sol partit en el grup de Champions.
- La capoeira.
- La guitarra d'en Joan.
- L'Ermità i la "masodependència".
- Les botes del Decathlon.
Baixen:
- El Suca Mulla. Per primer cop en tota la temporada no s'hi va anar.
- Joan, Josep i Litus.
- El Blog. Sobretot la tardança de les cròniques.
dimarts, de juny 12, 2007
Punt agònic.
Partit discret (per no dir un altre adjectiu) el del Joga que només va poguer salvar un punt "in extremis", contra un Alfa Habitatges que havia quedat amb deu per una agressió al començament de la segona part.No vam estrenar el lluminós fins que l'Ermità, cansat de veure com els demés fallaven gols, es va enfurismar i engaltant un potent xut desde fora l'àrea, va col.locar esfèrica fora de l'abast del porter. Era l'inici de la remontada. Quedaven menys de 10 minuts més el descompte. Poc després, en un contraatac amb superioritat númerica, en Carles es va internar per l'esquerra i en l'ú contra ú amb el porter, el va batre. 3 a 2 i el miracle encara era possible.
Però el gol de l'empat no arribava. Estàvem tots desesperats, inclòs el col.legiat que ja no sabia què més fer per a que empatéssim. Va allagar el partit més set minuts!!!! A sobre, en una jugada fortuita, en Marc M hauria de plegar perquè un davaner rival li va donar un cop a l'ull i se li va començar a inflar. Quina nit!!!! Hi ha dies en que és millor quedar-se a casa.
Llavors l'Alfa, en comptes de tancar-se i defensar el gol d'aventatge, va anar pel 4t i ho pagaria car. En l'enèssim contraatac nostre, la bimba acabaria caiguent a en Ranka, que esperonat per la tangana que tants anys després havia pogut tornar a viure, va definir com feia setmanes que no veiem. L'àrbitre, per fi, va poguer donar el partit per acabat.
L' 1 x 1 patrocinat per Trankimazin, la millor solució per a tots els vostres nervis.
Joan: Segueix millorant. Cal dir que quan ets al pou, per poc que facis sempre millores. Com que la seva dona troba raro que el nen es quedi a sopar cada divendres i torni a casa a les set del matí, va volguer comprovar "in situ" què es cou al Suca Mulla. Això a més, el va motivar i va fer un partit decent.
Litus: Suplent. Era el mínim que es mereixia després de la seva espantada amb en Capoeira. Tot i així, no va ser suficient ja que el equip va notar en excés el seu retorn i va ser un dels que no va parar de criticar i escridassar als demés companys. Cada cop li queden menys amics al vestidor.
Marc M: Desquiciat, agredit i lesionat. No sabem què li passa. Els nervis se l'estan menjant i va explotar.
Xevi D: Erràtic. Errors puntuals a la primera part casi enfonsen a l'equip, i a sobre a la segona va sortir al camp fotent crits a tot "quisqui".
Ermità: Messies. Ens va guiar cap a la victòria marcant el primer gol. Un golàs.
Ivan: Recuperat. Deprés de varies setmanes parat torna a l'equip i això li està passant factura. Com va dir el Van Gaal: "tu no tienes rrrritmo!!!"
Carles: Retrobat. Per fi va tornar a veure porta. Va ser durament criticat per no canviar-se quan tocava.
Xevi G: Testimonial. Encara amb el Jet Lag no es va adaptar al nou horari i no se'l va veure massa. A sobre, com que en Joan va portar la seva dona al sopar, no va poguer llegir l'Interviu.
Bati: Nerviós. Les seves ganes de guanyar el pixitxi li estan crean ansietat. Li passarà com a l'Etoo l'any passat.
Ranka: Afinat. Tot i que no va aparèixer massa, va ajudar en defensa quan tothom es quedava de palomero adalt i va marcar l'empat en el temps de descompte.
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- Les tanganes.
- Les trifulques de l'Ivan.
- Els nervis.
- La remontada.
- L'àrbitre.
Baixen:
- Els que limiten el pica-pica del Suca Mulla. Inadmissible.
- No poguer llegir l'Interviu al sopar i sentir els comentaris obscens d'en Xevi G.
- Els que criden als companys en el terreny de joc.
- Els marcatges en zona.
- Els que van al camp a agredir al personal.
dilluns, de juny 11, 2007
Resultats i classificació 11ª Jornada


dijous, de juny 07, 2007
Massa patiment.
El Joga pateix més de lo previst contra els Ktkrak's en un partit que tenia dominat desde el principi. La ja habitual relaxació quan l'equip va guanyant, va fer que s'acabés demanant l'hora tancats a la nostra àrea.Nota del cronista: Davant l'allau de crítiques cap a la meva persona i a la falta d'imparcialitat a l'hora de fer les cròniques, qui escriu només es limitarà a partir d'ara a relacionar els fets més destacables. Això serà així fins que es rebin les pertinents disculpes.
Nou fitxatge.
Després de dures negociacions, el Joga s'ha fet amb els serveis del peruà Alfonso Fabrega "el Xitu", per suplir les baixes de l'Albert i l'Ermità de cara al torneig de Quart.dilluns, de juny 04, 2007
Resultats i classificació.


divendres, de juny 01, 2007
Les estadístiques de nou.
Segon. Ja sé que no soc ben vist al vestuari. M'és igual. Jo no he vingut a fer amics, he vingut a guanyar títols. També sé que hi ha gent que no s'alegra quan marco gols... doncs bé, continuaran emprenyats durant molt de temps, colla d'envejosos!!!!

Cap comentari. Els números parlen per sí sols. Suposo que per alguns també ara no soc imparcial.

La gran segona volta del nostre criticat porter, li pot donar el títol.

Aquí ja és diferent. La lluita serà aferrissada fins l'últim moment per tal de decidir qui serà el més berro de l'equip. De moment l'Ivan, molt hàbil, s'ha esborrat de dos partits per a que no li ensenyin més tarjes.



dimecres, de maig 30, 2007
Exclusiva Joga Bonito!!!!
Dons bé, ha arribat a les nostres mans els seguent document:

Ja ho veieu, les reunions d'escala han tornat!!! I a més torna a ser President!!! Sort que avui no hi ha partit...
Apa, qui vulgui descobrir què s'hi cou en aquesta comunitat que no hi falti.
Els Cronistes.
P.D: Xevi, vigila els talps que tens al teu edifici...
diumenge, de maig 27, 2007
Torna el Tiki-Taka!!!
Victòria de líder. El Joga presenta la seva candidatura al títol guanyant amb més comoditat de la prevista al Josep Llorens per un contundent 5-2. I això que el partit no pintava massa bé degut a les nombroses baixes que pateix l'equip:I així li va quedar el cul:

Si a aquest panorama li sumem que en Carles encara va coix, que l'Ermità té el turmell fotut i que en Bati portava dues Voll Damm's a sobre... la veritat, la cosa tenia pinta d'acabar en derrota. Alguns fins hi tot es plantejaven si sortir a jugar o no, ja que veien una derrota segura i humiliant.
Res més lluny de la realitat. L'equip va sortir superconcentrat, col.locat i motivat. La tàctica era col.locar l'autobús per a que l'equip rival no pogués xutar a porta, i adonar-se de que el nostre porter no es podia estirar. En punta, en Bati tot sol.
El nostre davanter ja la va liar als pocs minuts deixant la cama en una sortida del porter rival, el qual es va emprenyar i va amenaçar-lo. Ell, molt diplomàtic, li va dir que no li aixequés la mà. Lo que fan dues cerveses de més...
El partit se'ns posaria aviat de cara quan una bona combinació d'atac va deixar sol a en Josep davant el poter, i amb una serenitat increïble, el va batre per l'esquerra. Llàstima que en Joan Payan estigués malalt i no pogués venir... Tot anava massa bé. L'equip jugava com mai, amb serenitat, col.locació, passes precisos i arribant amb perill adalt.
Als deu minuts es trencaria aquesta tònica. Una bona jugada del davanter del Josep Llorens va deixar en evidència a en Marc M amb un canyo i va afusellar el pobre Joan que ja va fer molt tirant-se al terra. Res a dir. Resultat just pel que s'havia vist fins llavors.
Amb respecte mutu s'arribaria a la jugada clau de la primera part. En un xut llunyà i potent d'en Xevi D (no pas massa ben col.locat), el porter visitant es va adornar en excés i va rebutjar l'esfèrica dins l'àrea, fet que va aprofitar en Bati per intentar rematar-la. No hi va arribar ja que un defensa rival li va fer la "camalleta" per darrera i va cometre penal. Així ho confirmà el col.legiat.
Era el torn, un cop més, d'en Carles. El resultat, el mateix al que ja ens té acostumats aquest home. Col.locat a la dreta i gol. 2 a 1. Algú de l'equip ja va dir fa dies que en Carles seria l'Angoy del Joga. Temps al temps.
Amb aquest resultat s'arribaria a la mitja part.
La segona seria de clar domini blauvermell. El primer avís arribaria amb una gran jugada d'en Josep, el qual faria un canyo d'execució perfecte a un jugador rival, i al quedarse en un clar 2 contra 1 amb en Bati no va saber resoldre la situació i va malbarat una gran jugada. Com que ja havia fet el canyo, només volia passar-li la responsabilitat de finalitzar la jugada a en Bati i això el va perdre. Por a fallar?
Pocs minuts més tard ho arreglaria. En una de les seves pujades a l'atac es va "escabollir" d'un defensa dins l'àrea de manera poc ortodoxa però efectiva, i va fotre un xutàs que ens va deixar a tots parats. I a més en la seva porteria maleïda!!! Per fi s'ha tret l'espina que portava clavada desde feia mesos i el seu fill s'ho va perdre.
Quan més agobiats i fosos estàvem arrivaria el 4t. Un "despeje" a la tun-tun d'en Xevi D es convertiria en una gran assistència de gol per en Bati que aquest aprofitaria a la perfecció. Es en aquests moments quan un davanter ha de demostrar de què està fet i així va ser. Quan l'equip més el necessitatva, va pareixer i va definir com ja ni els més vells recordaven.
Gran pas endavant del Joga Bonito que ja no renuncia a res, sempre que quan tornin els lesionats i absents no ho espatllin massa.
L' 1x1 patrocinat per JackAss The Movie
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
divendres, de maig 25, 2007
Resultats i Classificació 8a Jornada


dijous, de maig 24, 2007
Es que fem por?
No sé si serà que ja fem por o què però últimament els rivals ja no troben jugadors per jugar contra nosaltres. Un cop més l'equip contrari es va presentar al camp amb només 5 jugadors, i es clar, el Joga va sumar tres puntets més.- L'Albert va patir l'enèsima lesió muscular tot solet.
L' 1x1 patrocinat per Dianes Güell, les més precisses.
La borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- Els entrepans de buti i les tapes del suca-mulla.
- L'amor. Segueix més viu que mai!!!
- Els dardos (per alguns).
- El germà d'en Xevi D.
Baixen:
- Sortir de nit.
- Els partits en divendres i a les 22 h.
- Els escalfaments pre-partit. Després la gent té lesions musculars.
- Les "pàjares" de l'equip.
- Les lesions.
- Els que no volen tapes de peix rebossat i després se les foten.
dimecres, de maig 16, 2007
Nunca Mais (títol proposat per part de la plantilla)
El Girvisa també va caure. Tot i jugar amb un home més (dos durant els primers minuts de partit), el Joga Bonito va tenir masses dificultats per sentenciar un partit importantíssim per seguir aspirant a tot en aquesta Lliga.Una de les conclussions positives del partit va ser poguer comprovar que el futur de l'equip està assegurat. Divendres vam poguer veure en "acció" al fill d'en Josep, en Joan Payan, que ja apunta maneres amb la pilota. De gran, segur que serà un incordio per les defenses rivals. Ara, una mica despistat el nen, ja que no va veure el golàs de cap del seu pare. Quina decepció es va portar en Josep!!
Pel que fa al partit en sí, no va tenir massa història. La primera part domini total ja que jugàvem contra cinc jugadors. Tot i així, només vam poguer marcar 2 gols (Ranka i Xevi D), i quan va arribar el sisè home del Girvisa es va acabar el domini. A més, com és costum, ens van fotre el 2 a 1 a l'últim minut de la primera part. Tenim menys motivació que el Barça.
Cap comentari...
Sort que ens vam posar les piles i vam sentenciar el partit contra un Girvisa ja desfondat, amb gols d'en Litus (1r de la temporada, 8 mesos ha necessitat el nano!!!), l'Ermità i en Josep (de cap, no podia ser d'una altre manera. Llàstima que el seu fill no ho veiés).
Toti així el Girvisa podia haver marcat en unes quantes ocasions més que va aturar en Carles, i si l'àrbitre hagués pitat un clar penal que va cometre en Litus (sempre fa penals contra el Girvisa, que raro...).
L'1 x 1 patrocinat per Olives Güell, les més bones.
Carles: Correcte. Va donar seguretat a la porteria. N'hi haurà divendres que ve?
Ermità: Segur. Va fer aturades de mèrit a la primera part i va encarrilar la victòria a la segona.
Marc M: Defensiu. Es va sacrificar per l'equip ja que tothom anava a l'atac.
Xevi D: Extrem. Tot i jugar de lateral, va estar més temps en l'àrea rival que en la nostra.
Litus: Desvirgat. Es va estrenar i ja és tot un home. Enhorabona. Tots ens n'alegrem (o no).
Josep: Motivat. Volia ensenyar al seu fill de què era capaç.
Ivan: Amonestat. S'ha proposat quedar primer en alguna classificació i ho aconseguirà.
Xevi G: Dèbil. Aquesta setmana va "sucumbir" i no va poguer allargar més la seva promesa d'abstinència.
Ranka: Responsable. Davant la manca de davanters va assumir el lideratge ofensiu de l'equip.
Joan Payan: Talismà. Va tirar la pilota dins el camp un parell de cops per aturar el partit i perdre temps.
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- Ermità i Carles. La porteria el Joga està ben coberta.
- Guarderia Joga Bonito.
- El poder ofensiu.
Baixen:
- Els sopars. Només tres assistents al de divendres.
- Galícia, Sun Roller i els Cursets de Fisioteràpia.
- La "Joandependència", Nunca Mais!!!!
- Motivació de l'equip quan es veu superior.
- Els que continuen parlant de sexe al vestidor quan hi han menors.
dimarts, de maig 15, 2007
Cap amunt, cap amunt!!!!


dimarts, de maig 08, 2007
A la tercera, la vençuda.
Si el Real Madrí quan està en dificultats apel.la a l'esperit Juanito, el Joga té l'esperit Ranka. Per fi vam poguer començar a veure pinzellades d'aquell temible jugador del Centre Comptable. I quin golàs!!!Aques cop el Lokemotiva no va poguer remuntar (tot i que va estar apunt) un partit advers i el Joga va sumar una important victòria per poguer començar a mirar cap amunt.
Molta era l'expectació per veure si el Joga aixecaria el vol contra un equip que, en els últims enfrontaments, li havia fet la guitza en els darrers minuts de partit. A més, l'equip es presentava amb l'absència de la seva estrella (o estrellat) a la porteria. El voluntari va ser l'Ermità. Com que estava lesionat del turmell, no va dubtar a agafar els guants. A l'escalfament ja se li veien maneres. Ara, quan es va posar a la porteria grossa... tots ens vam posar les mans al cap!! Però que petit es veia!!
La primera part va ser de mutu respecte per ambdós equips. Ja al minut ú el Lokemotiva va avisar amb un xut llunyà i el Joga semblava que arribava més però sense massa perill. Destacar un intent (o xurra) de gol olímpic per part d'en Carles que va anar al pal. També destacar la "reentré por todo lo alto" d'en Bati a l'equip: el quatre primers intents de control de pilota... perdudes les quatre. Li feia cosa acabar d'estirar la cama per por a tornar-se a trencar.
A pocs minuts del descans veuríem la jugada tonta del partit. En una perillosa falta a favor del Lokemotiva semblant a la que ens va deixar fora als 1/4 de final, el mateix jugador es disposava a inaugurar el marcador. I així ho va fer. La va ajustar al pal del porter i el pobre Ermità, encara amb el xip de jugador de camp, la va voler aturar amb la cama en comptes de les mans, i es clar, no hi va arribar. Resignats, ja ens dirigíem a treure de mig del camp quan ens vam adonar que l'àrbitre s'havia quedat quiet amb la mà aixecada. Era indirecta i ningú s'hi havia fixat!! Que pardillos que som.
Sort que a l'últim minut de la primera part, en Bati per fi va controlar decentment una pilota i ho arreglaria tot al resoldre de manera eficaç, una bona jugada d'atac marcant el primer gol del partit i de l'any en el seu compte particular. 1 a 0 i primera estocada al Lokemotiva.
La segona part tampoc podia començar millor. Una bona combinació entre en Xevi D i l'Ivan, va permetre a aquest últim fer un xut desde fora l'àrea, potent i ajustat a la dreta del porter rival, el qual no va poder fer-hi res. Quina alegria!! Esperem que a partir d'ara aquest home agafi confiança i es destapi. Igual que amb els mails, al principi no deia res i guaita'l ara!! No es talla ni un pèl.
La cosa es posaria encara millor quan en Litus en una de les seves "cabalcades" (que fa quan no està cansat d'haver fet surf) es va internar a l'àrea rival. Quan tothom ja esperava que malbaratés l'ocasió com sol ser costum amb una "rabona", va decidir canviar. Va encarar al porter i aquest li va fer penal. Mai es tard per apendre. Encara en podrem fer laguna cosa d'aquest nano.
L'encarregat de tirar-lo va ser el de sempre, en Carles. Es que si no fa gols de penal ja no en fa cap. Ras i a l'esquerra del porter. 3 a 0 i partit sentenciat. Algú de l'equip (em sembla que va ser precíssament el que meys pot parlar en temes de penals, sí, el matamussols, va anomenar en Carles el nou Angoy. Molt maco.)
Sentenciat?? I una merda!! Quan juga el Joga Bonito els partits estan vius fins al l'últim minut. Una "aparició" d'en Xevi D i una badada general van permetre al Lokemotiva posar emoció al partit. Dos gols en dos minuts. Quin dia hi haurà reunió d'escala???
A patir com sempre. Sort que va aparèixer el Killer de l'àrea. En un còrner assajat, en Ranka va enxufar un potent xut que ens va deixar a tots bocabadats. Es va crèixer, només calia veure la cara de satisfet que feia i com va celebrar el gol estil torero: "Va por ustedes!!"
L'al.legria duraria menys que la Pantoja a la presó. El Lokemotiva va aprofitar l'enèssima relaxació nostra per marcar de seguida el 4 a 3. Ja hi tornàvem a ser. A sobre, en un intent de control d'una passada d'aquelles impossibles que sol fer en Litus, en Carles es va lesionar un altre cop al seu malaurat genoll dret. Per un moment a alguns ens va passar pel cap les desgraciades imatges del passat mes de Juny...
Quedava encara veure el gol més espectacular de la nit. En una sacada de banda sense massa perill, en Bati en comptes d'agafar la pilota i anar-se'n cap al còrner a perdre temps, va fer un ràpid moviment executant una precissa xilena que acabaria en el gol de la tranquil.litat (no es sap si era una passada a en Ranka que esperava dins l'àrea per rematar). 5 a 3 i partit sentenciat. L'àrbitre ja no deixaria ni treure de centre.
Definició de Xilena: "Una chilena o chalaca o bicicleta es una deslumbrante espectacular maníobra en el fútbol que consiste en patear el balón alto, con el cuerpo formando 90 grados con la horizontal, elevando las piernas hacia adelante y empujando el balón sobre el cuerpo mientras se está suspendido de espalda en el aire, sin apoyarse en el suelo. Se considera un lujo realizar esta maniobra correctamente, más aún cuando se logra el cometido de convertir un gol." Pot ser no n'hi va haver per tant, no? Em sembla que va ser un passe sense mirar...
L'1x1 patrocinat per Preservatius Litus, els més segurs:
Marc G: Esplèndit. Ja tenim recanvi per en Joan. O és al revés?? Que parli el poble!!
Xevi D: Despistat. En un parell d'ocasions no va fer bé les cobertures i van costar dos gols.
Litus: Constant. Va fer molta feina al mig del camp i en una internada sense "rabona" va encarrilar el partit provocant el penal.
Josep: Provocador. Va trencar el partit provocant l'expulsió del rival. Es com l'Ivan, però al revés.
Marc M: Puntual. Es va assegurar arrivar a l'hora per no quedar un alter cop a la banqueta.
Ivan: Incissiu. Per fi va arribar el gol que tots esperàvem i ens n'alegrem. Es va sacrificar al lateral quan en Litus va voler jugar al mig de camp.
Albert: Recuperat. Després de molts dies de trobar-lo a faltar, l'equip va notar la seva presència. Ara només cal recuperar-lo per les excursions. L'equip et necessita!!!
Carles: Lesionat. Un altre cop el genoll li va jugar una mala passada. Es més que dubte pel proper partit.
Xevi G: Apagat. No va ser el seu dia. L'abstinència l'està matant.
Ranka: "Juanito". Com l'habilidós extrem madridista, va aportar trempera a l'equip.
Bati: Letal. Pocs eren els que encara confiaven en ell i no els va decebre.
Pugen:
- La capacitat golejadora de l'equip.
- La fàbula del pot de cigrons.
- La força de voluntat d'en Xevi G.
- Els fills que van sortits.
- L'ermità i en Batigol.
Baixen:
- Els powerponits de l'Ivan. Una setmana que no n'envia cap i marca.
- Fer-ho sense preservatiu.
- Fer-se la vasectomia.
- Els debats al Suca - Mulla. S'ha passat de comentar la noia del desplegable de l'Interviu (tot i que en Litus ho va intentar) a fer taules rodones sobre l'educació sexual dels fills.
- La concentració quan tenim el partit de cares i després d'haver marcat un gol.
dilluns, de maig 07, 2007
Ja sortim del pou!!!!

Un cop informat dels golejadors va contestar:
"L'Ivan?? Impossible, ara si que no m'ho crec!! Els gols a la nostra porteria no compten, eh??"
Sense comentaris. Bé, aquí teniu els resultats i la classificació:

dijous, de maig 03, 2007
Falta punteria.
Resultat (1-1) arreglat in extremis gràcies a un penal hàbilment provocat per en Josep en els darrers minuts del partit.Partit correcte el jugat divendres pel Joga Bonito on va tractar de tu a tu al líder de la Lliga. Només la manca de punteria dels seus davanters i els pals van impedir que els tres punts caiguessin del cantó blauvermell. Fet que s'agrava si es té en compte que el porter rival era un jugador de camp.
Només amb les baixes de l'Albert (Galícia) i d'en Bati (estressat) va començar un partit de domini altern en que el Joga arribava amb més perill a la porteria rival que no pas l'Spartak. Destacar la banqueta de luxe (o de vaques sagrades): Marc M, Xevi G i Carles M. Als pocs minuts de començar en Litus ja malbarataria una clara ocasió de gol, i tot per voler rematar la jugada amb una de les seves ja habituals i poc efectives "rabones". Seguidament, pocs minuts després, en Ranka fallaria la segona al aturar-li el porter un ú contra ú. Sense gaire esforç ja podíem haver anat 2-0.
En Carles ho acabaria d'arreglar al enviar un pilota al pal quan amb la seva rapidesa característica es va internar dins l'àrea rival. Poc més en una primera part en que les poques vegades que l'Spartak va arribar a porta, o les va tirar a fora o en Joan les va aturar amb encert.
L'1 x1 patrocinat per Dietes Danés: les més efectives.
Joan: Segur. Globalment correcte. Va subsanar el seu error en la sortida aturant el penal.
Litus: Adornat. Peca en excés de les jugades de fantasia o lo que siguin...
Josep: Astut. Es un gat vell. Va treure petroli d'on no n'hi havia. Va acabar el partit amb el cos "magullat" degut al "piscinasso".
Xevi D: Despistat. Una badada al penal en contra va permetre a un davanter rival afusellar en Joan. Ell (com sempre) diu que no és culpa seva sinó d'en Litus. Vaja dos!!
Marc M: "Tardon". El fet d'arribar tard a la convocatòria li va costar la titularitat.
Marc G: Nerviós. Com que tenia la seva penya a les grades això el va pressionar en excés i no li va permetre estar al nivell d'altres partits.
Ivan: Carter. Es desenvolupa millor repartint mails els divendres que no pas assistències de gol.
Carles: Escopeta de fira. Falla més que...
Xevi G: Revulsiu. Va definir amb un moviment típic de Capoeira.
Ranka: Sense sort. Continua negat de cara a porta.
La Borsa del Joga Bonito:
Pugen:
- En Joan "Reina".
- Els jugadors que es cuiden.
Baixen:
- Els partits a les 22h.
- Que algun jugador no és senti a la mateixa taula que els seus companys d'equip quan es va a sopar. Té vergonya de nosaltres?
- Les segones rematades als penals.
- Les rabones.
- Les empreses que exploten als seus treballadors.
