dimecres, de maig 30, 2007

Exclusiva Joga Bonito!!!!

Els cronistes contraataquen. De tots són conegudes les nombroses faltes d'assistència que es donen a l'equip. Les més famoses i controvertides solen ser les d'en Xevi D. Recoredem l'època en que era president de la seva comunitat de veïns i faltava dia sí dia també a les convocatòries. I quan venia, ho feia tard.

Dons bé, ha arribat a les nostres mans els seguent document:


Ja ho veieu, les reunions d'escala han tornat!!! I a més torna a ser President!!! Sort que avui no hi ha partit...

Apa, qui vulgui descobrir què s'hi cou en aquesta comunitat que no hi falti.

Els Cronistes.

P.D: Xevi, vigila els talps que tens al teu edifici...

diumenge, de maig 27, 2007

Torna el Tiki-Taka!!!

Victòria de líder. El Joga presenta la seva candidatura al títol guanyant amb més comoditat de la prevista al Josep Llorens per un contundent 5-2. I això que el partit no pintava massa bé degut a les nombroses baixes que pateix l'equip:

- Ivan: fisura de costella. Què cony s'hi va a fer al Construmad? Boxa?

- Albert: enèsima lesió muscular. Això sí, va assistir al partit i va ser vist de matinada al Món Apart. Així cuidem la lesió???

- Litus i Xevi: A les Canàries fent Windsurf i Kai. Que no tornin!!!

- Ranka: Sopar d'empresaris. Ja ja ja ja... Veient la llista d'invitats a qualsevol cosa li diuen empresari avui en dia.

A sobre, el nostre únic porter va patir el cap de setmana passat un espectacular accident de BTT, deixant-li el cul totalment inservible. Així va anar l'incident:

http://www.youtube.com/watch?v=s0WZofyYqE0


I així li va quedar el cul:




Tot i així es va sacrificar per l'equip i va jugar. Som l'únic equip al món que té un porter que no es pot tirar a terra. Deunidó!! Partidàs del nano que als dos minuts ja va haver d'anar per la gespa. Merci per venir Yassin!!

Si a aquest panorama li sumem que en Carles encara va coix, que l'Ermità té el turmell fotut i que en Bati portava dues Voll Damm's a sobre... la veritat, la cosa tenia pinta d'acabar en derrota. Alguns fins hi tot es plantejaven si sortir a jugar o no, ja que veien una derrota segura i humiliant.

Res més lluny de la realitat. L'equip va sortir superconcentrat, col.locat i motivat. La tàctica era col.locar l'autobús per a que l'equip rival no pogués xutar a porta, i adonar-se de que el nostre porter no es podia estirar. En punta, en Bati tot sol.

El nostre davanter ja la va liar als pocs minuts deixant la cama en una sortida del porter rival, el qual es va emprenyar i va amenaçar-lo. Ell, molt diplomàtic, li va dir que no li aixequés la mà. Lo que fan dues cerveses de més...

El partit se'ns posaria aviat de cara quan una bona combinació d'atac va deixar sol a en Josep davant el poter, i amb una serenitat increïble, el va batre per l'esquerra. Llàstima que en Joan Payan estigués malalt i no pogués venir... Tot anava massa bé. L'equip jugava com mai, amb serenitat, col.locació, passes precisos i arribant amb perill adalt.

Als deu minuts es trencaria aquesta tònica. Una bona jugada del davanter del Josep Llorens va deixar en evidència a en Marc M amb un canyo i va afusellar el pobre Joan que ja va fer molt tirant-se al terra. Res a dir. Resultat just pel que s'havia vist fins llavors.

Amb respecte mutu s'arribaria a la jugada clau de la primera part. En un xut llunyà i potent d'en Xevi D (no pas massa ben col.locat), el porter visitant es va adornar en excés i va rebutjar l'esfèrica dins l'àrea, fet que va aprofitar en Bati per intentar rematar-la. No hi va arribar ja que un defensa rival li va fer la "camalleta" per darrera i va cometre penal. Així ho confirmà el col.legiat.

Era el torn, un cop més, d'en Carles. El resultat, el mateix al que ja ens té acostumats aquest home. Col.locat a la dreta i gol. 2 a 1. Algú de l'equip ja va dir fa dies que en Carles seria l'Angoy del Joga. Temps al temps.

Amb aquest resultat s'arribaria a la mitja part.

La segona seria de clar domini blauvermell. El primer avís arribaria amb una gran jugada d'en Josep, el qual faria un canyo d'execució perfecte a un jugador rival, i al quedarse en un clar 2 contra 1 amb en Bati no va saber resoldre la situació i va malbarat una gran jugada. Com que ja havia fet el canyo, només volia passar-li la responsabilitat de finalitzar la jugada a en Bati i això el va perdre. Por a fallar?

Pocs minuts més tard ho arreglaria. En una de les seves pujades a l'atac es va "escabollir" d'un defensa dins l'àrea de manera poc ortodoxa però efectiva, i va fotre un xutàs que ens va deixar a tots parats. I a més en la seva porteria maleïda!!! Per fi s'ha tret l'espina que portava clavada desde feia mesos i el seu fill s'ho va perdre.

Quan més agobiats i fosos estàvem arrivaria el 4t. Un "despeje" a la tun-tun d'en Xevi D es convertiria en una gran assistència de gol per en Bati que aquest aprofitaria a la perfecció. Es en aquests moments quan un davanter ha de demostrar de què està fet i així va ser. Quan l'equip més el necessitatva, va pareixer i va definir com ja ni els més vells recordaven.

L'àrbitre però va decidir posar emoció al partit. Quan més controlat teníem el partit i quan el rival només arribava a base de xuts llunyans, el col.legiat ens va pitar un penal en contra per compensar el de la primera part. En Josep lluitava per la posició amb un davanter rival i aquest es va deixar caure. A sobre el davanter, mirant a en Josep que li recriminava el "piscinasso", es va tocar el nas com si esnifés. Quina por.

El pobre Joan només pogué anar a recollir la pilota dins la xarxa. 4 a 2 i a patir. Doncs, NO!! L'equip va donar una lliçó de control de l'esfèrica i no va passar cap "agòbio". Fins i tot, quan ja només faltaven 3 minuts pel final, en Marc M va tornar a iniciar un atac amb el criteri i el.legància ja habitual en ell, passant-li l'esfèrica a en Bati que estava de "palomero" a mig del camp, el qual veient el porter adelantat li va clavar una vaselina impecable. 5 a 2 i partit sentenciat.

Fins i tot l'equip rival va demanar acabar el partit abans d'hora perquè ja es veia incapaç de capgirar el resultat.

Gran pas endavant del Joga Bonito que ja no renuncia a res, sempre que quan tornin els lesionats i absents no ho espatllin massa.


L' 1x1 patrocinat per JackAss The Movie

Joan "JackAss": Compromès. Tot i tenir motius suficients per no jugar, ho va fer. Un 10.
Josep "Crouch": Estel.lar. Les seves incorporacions a l'atac van ser letals. Sempre va creure en la victòria.
MarcM: Immens. Va manar al darrera i va treure la pilota amb criteri. Un cop més va ser el Kaiser de l'equip. Va tan sobrat que es pot permetre el luxe de marcar els rivals a tres metres.
Xevi "McEnroe": "Proteston". No canviarà mai. Sempre es queixa de tot. No calla ni sota l'aigua.
Marc G: Defensiu. Encara no està al 100% i li va tocar ballar amb la més lletja. Per fi va poder llegir el Blog.
Carles: Fos. No està recuperat i menys per jugar tot el partit al mig del camp.
Bati: Golejador. Va aparèixer quan més se'l necessitava. Per fi demostra el perquè del seu fitxatge i que continua siguent un jugador pol.lèmic.



La Borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Els jugadors compromesos amb el club.
- El tiki-taka. Ara ja sabem quins són els jugadors que estorbaven.
- La ratafia.
- Les cerveses abans dels partits.
- Els ja habituals pica-piques dels sopars.
- Jugar amb 7 justos.
- El cambrer del Suca Mulla. Va tornar a oblidar-se del sopar d'en Joan.
- El control de joc de l'equip.


Baixen:

- Les BTT's.
- Els que no confiaven en la victòria.
- Els del Surf i la Capoeira. Que pleguin!!
- Les revisions de fitxes.
- La ratxa de lesions que pateix l'equip.

divendres, de maig 25, 2007

Resultats i Classificació 8a Jornada

Per anar fent boca pel partit d'avui i així motivar-vos una mica, aquí teniu els resultats de la setmana passada i la classificació. El partit entre Alfa Habitatges i Atl. Minivolt es va suspendre per la Final de l'Apañó (ja els hi val!! Hagués valgut més que els periquitos no l'haguessin vist... En fi, sempre seran un equip petit). Com podreu comprovar a la classificació, als equips amb asterisc se'ls ha restat 3 pts per alineació indeguda de jugadors i a més s'han donat per perduts els partits respectius per 3 a 0. Els dos partits havíen acabat en empat.





dijous, de maig 24, 2007

Es que fem por?

No sé si serà que ja fem por o què però últimament els rivals ja no troben jugadors per jugar contra nosaltres. Un cop més l'equip contrari es va presentar al camp amb només 5 jugadors, i es clar, el Joga va sumar tres puntets més.

Tot i així, vam tornar a fer el capullo a l'inici encaixant el primer gol en una badada general. Tot sigui per a que en Joan no guanyi el Zamora. Seria inaguantable. Bé, a l'altura de la setmana en que estem, les poques anècdotes que es van donar i a que ja no m'enrecordo massa de com va anar tot el partit... la crònica és resumeix en els següents punts:

- Només es va jugar mitja part. Com que ja anàvem 5 a 1 es va acordar a la mitja part cedir-los (potser hagués estat millor un trapàs) en Ranka (que tenia ganes de foter gols a en Joan) i en Xevi D (volia jugar amb el seu germà) i fer un amistòs.

- Els gols els van marcar en Carles (2), en Bati (2) i en Danés (1, segons ell el millor del partit. Qualsevol li diu que no)

- Van faltar al partit l'Ermità (lesionat. Se'l va veure però de matinada al barri vell fresc com una rosa i sense indicis de lesió) i l'Ivan (Construmat).

- L'Albert va patir l'enèsima lesió muscular tot solet.


L' 1x1 patrocinat per Dianes Güell, les més precisses.

Joan: Motivat. Sobretot a la segona part quan es va enfrontar a en Ranka.
Xevi D: Fraticida. Motivadíssim pel fet de jugar contra el seu germà. Tots vam descubrir qui és el germà bo.
Marc M: Correcte. Res a destacar ni en lo pisitiu ni en lo negatiu.
Litus: Cansat. Els divendres no pot amb l'ànima. Ara, a partir de les 12 es va reactivar de cop. S'AGRADEN!!!!!
Josep: Vençut. Anava de crack als dardos i li van passar la mà per la cara. Sort que no va portar el seu fill al cu-cut per a que ho veiés.
Albert: Puteta. Aquest nano és de vidre. Les sortides nocturnes li estan passant factura.
Carles: Millora. Va tornar a marcar després de la lesió.
Xevi G: Tirador. S'ha equivocat d'esport. El tiu és un crack dels dardos!! Quina lliçó ens va donar...
Bati: Recuperat. Va jugar tot el partit i va tornar a mullar. Important reforç de cara a la recta final de la competició. Humiliat als dardos: + de 400 pts.
Ranka: Negat. Volia marcar a en Joan i no ho va aconseguir.


La borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Els entrepans de buti i les tapes del suca-mulla.
- L'amor. Segueix més viu que mai!!!
- Els dardos (per alguns).
- El germà d'en Xevi D.

Baixen:

- Sortir de nit.
- Els partits en divendres i a les 22 h.
- Els escalfaments pre-partit. Després la gent té lesions musculars.
- Les "pàjares" de l'equip.
- Les lesions.
- Els que no volen tapes de peix rebossat i després se les foten.

dimecres, de maig 16, 2007

Nunca Mais (títol proposat per part de la plantilla)

El Girvisa també va caure. Tot i jugar amb un home més (dos durant els primers minuts de partit), el Joga Bonito va tenir masses dificultats per sentenciar un partit importantíssim per seguir aspirant a tot en aquesta Lliga.

Una de les conclussions positives del partit va ser poguer comprovar que el futur de l'equip està assegurat. Divendres vam poguer veure en "acció" al fill d'en Josep, en Joan Payan, que ja apunta maneres amb la pilota. De gran, segur que serà un incordio per les defenses rivals. Ara, una mica despistat el nen, ja que no va veure el golàs de cap del seu pare. Quina decepció es va portar en Josep!!

Pel que fa al partit en sí, no va tenir massa història. La primera part domini total ja que jugàvem contra cinc jugadors. Tot i així, només vam poguer marcar 2 gols (Ranka i Xevi D), i quan va arribar el sisè home del Girvisa es va acabar el domini. A més, com és costum, ens van fotre el 2 a 1 a l'últim minut de la primera part. Tenim menys motivació que el Barça.

Segons en Xevi D, el seu gol va anar així: "Ja veig que no recordes la jugada... Te l'explicaré, en Josep Payan va veure de manera magistral la meva incorporació des de segona línea i em va fer una passada a l'estil Laudrup que em va deixar sol davant del porter i jo vaig ajustar la pilota al pal dret, que va fer impossible la parada del porter."

Cap comentari...

A la segona part vam canviar de porter. L'Ermità que havia fet una gran primera part va ser substituït per en Carles (encara lesionat) per tal de guanyar profunditat per les bandes. El primer xut a porta del Girvisa va acabar en GOL fantasma. Que penòs. Xut llunyà que para a mà canviada en Carles, toca al pal, li rebota a la cara i bota a la linea de gol. En Carles amb la seva rapidesa característica, es va afanayar per a que la pilota no entrés (i així va ser), però l'àrbitre des de mig de camp va veure que havia entrat. Quins collons!!

Sort que ens vam posar les piles i vam sentenciar el partit contra un Girvisa ja desfondat, amb gols d'en Litus (1r de la temporada, 8 mesos ha necessitat el nano!!!), l'Ermità i en Josep (de cap, no podia ser d'una altre manera. Llàstima que el seu fill no ho veiés).

Toti així el Girvisa podia haver marcat en unes quantes ocasions més que va aturar en Carles, i si l'àrbitre hagués pitat un clar penal que va cometre en Litus (sempre fa penals contra el Girvisa, que raro...).


L'1 x 1 patrocinat per Olives Güell, les més bones.

Carles: Correcte. Va donar seguretat a la porteria. N'hi haurà divendres que ve?
Ermità: Segur. Va fer aturades de mèrit a la primera part i va encarrilar la victòria a la segona.
Marc M: Defensiu. Es va sacrificar per l'equip ja que tothom anava a l'atac.
Xevi D: Extrem. Tot i jugar de lateral, va estar més temps en l'àrea rival que en la nostra.
Litus: Desvirgat. Es va estrenar i ja és tot un home. Enhorabona. Tots ens n'alegrem (o no).
Josep: Motivat. Volia ensenyar al seu fill de què era capaç.
Ivan: Amonestat. S'ha proposat quedar primer en alguna classificació i ho aconseguirà.
Xevi G: Dèbil. Aquesta setmana va "sucumbir" i no va poguer allargar més la seva promesa d'abstinència.
Ranka: Responsable. Davant la manca de davanters va assumir el lideratge ofensiu de l'equip.
Joan Payan: Talismà. Va tirar la pilota dins el camp un parell de cops per aturar el partit i perdre temps.



La Borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Ermità i Carles. La porteria el Joga està ben coberta.
- Guarderia Joga Bonito.
- El poder ofensiu.

Baixen:

- Els sopars. Només tres assistents al de divendres.
- Galícia, Sun Roller i els Cursets de Fisioteràpia.
- La "Joandependència", Nunca Mais!!!!
- Motivació de l'equip quan es veu superior.
- Els que continuen parlant de sexe al vestidor quan hi han menors.

dimarts, de maig 15, 2007

Cap amunt, cap amunt!!!!

En espera de la crònica, aquí teniu els resultats i la classificació de la 7a Jornada. Ja no ens pararà ningú!!!





dimarts, de maig 08, 2007

A la tercera, la vençuda.

Si el Real Madrí quan està en dificultats apel.la a l'esperit Juanito, el Joga té l'esperit Ranka. Per fi vam poguer començar a veure pinzellades d'aquell temible jugador del Centre Comptable. I quin golàs!!!

Aques cop el Lokemotiva no va poguer remuntar (tot i que va estar apunt) un partit advers i el Joga va sumar una important victòria per poguer començar a mirar cap amunt.

Molta era l'expectació per veure si el Joga aixecaria el vol contra un equip que, en els últims enfrontaments, li havia fet la guitza en els darrers minuts de partit. A més, l'equip es presentava amb l'absència de la seva estrella (o estrellat) a la porteria. El voluntari va ser l'Ermità. Com que estava lesionat del turmell, no va dubtar a agafar els guants. A l'escalfament ja se li veien maneres. Ara, quan es va posar a la porteria grossa... tots ens vam posar les mans al cap!! Però que petit es veia!!

La primera part va ser de mutu respecte per ambdós equips. Ja al minut ú el Lokemotiva va avisar amb un xut llunyà i el Joga semblava que arribava més però sense massa perill. Destacar un intent (o xurra) de gol olímpic per part d'en Carles que va anar al pal. També destacar la "reentré por todo lo alto" d'en Bati a l'equip: el quatre primers intents de control de pilota... perdudes les quatre. Li feia cosa acabar d'estirar la cama per por a tornar-se a trencar.

A pocs minuts del descans veuríem la jugada tonta del partit. En una perillosa falta a favor del Lokemotiva semblant a la que ens va deixar fora als 1/4 de final, el mateix jugador es disposava a inaugurar el marcador. I així ho va fer. La va ajustar al pal del porter i el pobre Ermità, encara amb el xip de jugador de camp, la va voler aturar amb la cama en comptes de les mans, i es clar, no hi va arribar. Resignats, ja ens dirigíem a treure de mig del camp quan ens vam adonar que l'àrbitre s'havia quedat quiet amb la mà aixecada. Era indirecta i ningú s'hi havia fixat!! Que pardillos que som.

Sort que a l'últim minut de la primera part, en Bati per fi va controlar decentment una pilota i ho arreglaria tot al resoldre de manera eficaç, una bona jugada d'atac marcant el primer gol del partit i de l'any en el seu compte particular. 1 a 0 i primera estocada al Lokemotiva.

La segona part tampoc podia començar millor. Una bona combinació entre en Xevi D i l'Ivan, va permetre a aquest últim fer un xut desde fora l'àrea, potent i ajustat a la dreta del porter rival, el qual no va poder fer-hi res. Quina alegria!! Esperem que a partir d'ara aquest home agafi confiança i es destapi. Igual que amb els mails, al principi no deia res i guaita'l ara!! No es talla ni un pèl.

La cosa es posaria encara millor quan en Litus en una de les seves "cabalcades" (que fa quan no està cansat d'haver fet surf) es va internar a l'àrea rival. Quan tothom ja esperava que malbaratés l'ocasió com sol ser costum amb una "rabona", va decidir canviar. Va encarar al porter i aquest li va fer penal. Mai es tard per apendre. Encara en podrem fer laguna cosa d'aquest nano.

L'encarregat de tirar-lo va ser el de sempre, en Carles. Es que si no fa gols de penal ja no en fa cap. Ras i a l'esquerra del porter. 3 a 0 i partit sentenciat. Algú de l'equip (em sembla que va ser precíssament el que meys pot parlar en temes de penals, sí, el matamussols, va anomenar en Carles el nou Angoy. Molt maco.)

Sentenciat?? I una merda!! Quan juga el Joga Bonito els partits estan vius fins al l'últim minut. Una "aparició" d'en Xevi D i una badada general van permetre al Lokemotiva posar emoció al partit. Dos gols en dos minuts. Quin dia hi haurà reunió d'escala???

A patir com sempre. Sort que va aparèixer el Killer de l'àrea. En un còrner assajat, en Ranka va enxufar un potent xut que ens va deixar a tots bocabadats. Es va crèixer, només calia veure la cara de satisfet que feia i com va celebrar el gol estil torero: "Va por ustedes!!"

L'al.legria duraria menys que la Pantoja a la presó. El Lokemotiva va aprofitar l'enèssima relaxació nostra per marcar de seguida el 4 a 3. Ja hi tornàvem a ser. A sobre, en un intent de control d'una passada d'aquelles impossibles que sol fer en Litus, en Carles es va lesionar un altre cop al seu malaurat genoll dret. Per un moment a alguns ens va passar pel cap les desgraciades imatges del passat mes de Juny...

La dinàmica de tot plegat feia pensar que el partit acabaria igual que com van acabar els altres enfrontaments: empat in extremis del Lokemotiva. Però aquí estaven l'Ermità i espcialment en Josep, per evitar-ho. El primer amb aturades impossibles amb el peus i el segon siguent protagonista de la jugada pol.lèmica del partit. En un contraatac perillós del Lokemotiva, en Josep va fer una de les seves entrades assessines per tal d'evitar el gol de l'empat. El davanter rival es va emprenyar com una mona i li va fotre una empentada al bo d'en Josep que es va deixar caure a terra tot simulant una agressió. Com diria en Xose Mourinho, "teatro del bueno".

Resultat: tangana al mig del camp de tots els jugadors que va servir per perdre temps, expulsió del "davanter agressor" i només una tarja groga per l'actor. Semblava que aquest fet liquidaria el partit però no. El Lokemotiva continuava arribant i l'Ermità fent aturades de mèrit. A sobre, l'àrbitre va allargar el partit 5 minuts més!!

Quedava encara veure el gol més espectacular de la nit. En una sacada de banda sense massa perill, en Bati en comptes d'agafar la pilota i anar-se'n cap al còrner a perdre temps, va fer un ràpid moviment executant una precissa xilena que acabaria en el gol de la tranquil.litat (no es sap si era una passada a en Ranka que esperava dins l'àrea per rematar). 5 a 3 i partit sentenciat. L'àrbitre ja no deixaria ni treure de centre.


Definició de Xilena: "Una chilena o chalaca o bicicleta es una deslumbrante espectacular maníobra en el fútbol que consiste en patear el balón alto, con el cuerpo formando 90 grados con la horizontal, elevando las piernas hacia adelante y empujando el balón sobre el cuerpo mientras se está suspendido de espalda en el aire, sin apoyarse en el suelo. Se considera un lujo realizar esta maniobra correctamente, más aún cuando se logra el cometido de convertir un gol." Pot ser no n'hi va haver per tant, no? Em sembla que va ser un passe sense mirar...


L'1x1 patrocinat per Preservatius Litus, els més segurs:

Marc G: Esplèndit. Ja tenim recanvi per en Joan. O és al revés?? Que parli el poble!!
Xevi D: Despistat. En un parell d'ocasions no va fer bé les cobertures i van costar dos gols.
Litus: Constant. Va fer molta feina al mig del camp i en una internada sense "rabona" va encarrilar el partit provocant el penal.
Josep: Provocador. Va trencar el partit provocant l'expulsió del rival. Es com l'Ivan, però al revés.
Marc M: Puntual. Es va assegurar arrivar a l'hora per no quedar un alter cop a la banqueta.
Ivan: Incissiu. Per fi va arribar el gol que tots esperàvem i ens n'alegrem. Es va sacrificar al lateral quan en Litus va voler jugar al mig de camp.
Albert: Recuperat. Després de molts dies de trobar-lo a faltar, l'equip va notar la seva presència. Ara només cal recuperar-lo per les excursions. L'equip et necessita!!!
Carles: Lesionat. Un altre cop el genoll li va jugar una mala passada. Es més que dubte pel proper partit.
Xevi G: Apagat. No va ser el seu dia. L'abstinència l'està matant.
Ranka: "Juanito". Com l'habilidós extrem madridista, va aportar trempera a l'equip.
Bati: Letal. Pocs eren els que encara confiaven en ell i no els va decebre.


La borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- La capacitat golejadora de l'equip.
- La fàbula del pot de cigrons.
- La força de voluntat d'en Xevi G.
- Els fills que van sortits.
- L'ermità i en Batigol.


Baixen:

- Els powerponits de l'Ivan. Una setmana que no n'envia cap i marca.
- Fer-ho sense preservatiu.
- Fer-se la vasectomia.
- Els debats al Suca - Mulla. S'ha passat de comentar la noia del desplegable de l'Interviu (tot i que en Litus ho va intentar) a fer taules rodones sobre l'educació sexual dels fills.
- La concentració quan tenim el partit de cares i després d'haver marcat un gol.



dilluns, de maig 07, 2007

Ja sortim del pou!!!!

Abans de la crónica us adelanto els resultats i la classificació actual. Per cert, en Joan va ser degudament informat de la nostra primera victòria i de que ja es podia anar buscant equip per Galicia. La seva reacció va ser (reproducció literal del sms):

"No m´ho puc creure! Qui va marcar els gols? Vau fer més gols que en tots els partits anteriors... je, je, je. Té collons que quan no hi soc jo jugueu bé. La veritat és que us vaig trobar a faltar! (nosaltres no gaire, van tocar més patates braves per cap) La foto és de la catedral de Burgos, xq aneu fent culturilla. Salut"




Un cop informat dels golejadors va contestar:

"L'Ivan?? Impossible, ara si que no m'ho crec!! Els gols a la nostra porteria no compten, eh??"

Sense comentaris. Bé, aquí teniu els resultats i la classificació:






dijous, de maig 03, 2007

Falta punteria.

Resultat (1-1) arreglat in extremis gràcies a un penal hàbilment provocat per en Josep en els darrers minuts del partit.

Partit correcte el jugat divendres pel Joga Bonito on va tractar de tu a tu al líder de la Lliga. Només la manca de punteria dels seus davanters i els pals van impedir que els tres punts caiguessin del cantó blauvermell. Fet que s'agrava si es té en compte que el porter rival era un jugador de camp.

Només amb les baixes de l'Albert (Galícia) i d'en Bati (estressat) va començar un partit de domini altern en que el Joga arribava amb més perill a la porteria rival que no pas l'Spartak. Destacar la banqueta de luxe (o de vaques sagrades): Marc M, Xevi G i Carles M. Als pocs minuts de començar en Litus ja malbarataria una clara ocasió de gol, i tot per voler rematar la jugada amb una de les seves ja habituals i poc efectives "rabones". Seguidament, pocs minuts després, en Ranka fallaria la segona al aturar-li el porter un ú contra ú. Sense gaire esforç ja podíem haver anat 2-0.

En Carles ho acabaria d'arreglar al enviar un pilota al pal quan amb la seva rapidesa característica es va internar dins l'àrea rival. Poc més en una primera part en que les poques vegades que l'Spartak va arribar a porta, o les va tirar a fora o en Joan les va aturar amb encert.

A la segona part més de lo mateix: ocasions fallades (l'exclusiva la tenia en Carles), xuts al pal (en Carles també), arribades amb més perill de l'Spartak, penal comès per en Marc M que no va poguer parar en sec i es va emportar per davant al davanter rival i que l'àrbite no va pitar... Menció a part mereix el golàs que va fer en Xevi G i que el col.legiat va invalidar per un dubtós fora de joc. Quin estil!! Quina definició!! Per fi es noten els resultats de tantes classes de Capoeira!! Xevi, que bueno que vinitte!!!

En una sacada de banda sense massa perill en la qual l'Spartak va penjar la pilota a l'olla, en Joan va decidir agafar el seu famós caçapapallones i fer una de les seves clàssiques sortides. No va atrapar res i un davanter rival va rematar a plaer. En Josep, que havia anat a cobrir l'excursio del nostre porter hi va posar la mà fent una aturada de merit. Penalti i explusión!!!!!!! Doncs no, penal i tarja groga. Segons alguns (els de sempre) la pilota no entrava i el penal era del tot innecessari.

En millor home de l'Spartak i actual pitxitxi de Lliga tiraria el penal. El que no sabia era que sota els pals hi havia un fel.lí disposat a esmenar la seva errada en la sortida. I així va ser, l'spartakí va xutar a trencar i en Yassin la va poguer aturar però no blocar (ja seria l'òstia!!). Com que en Xevi D i en Litus no confiaven gaire en que en Joan l'aturés, no van seguir a un altre davanter rival el qual va afusellar a plaer al nostre porter. Resposta d'en Xevi: "encara gràcies que entrat a l'àrea que n'hi ha que ni això!!!" Perquè havíem d'entrar els demés si cap altre jugador havia anat a rematar?? Algun dia ens ho explicarà.

Tot semblava enfonsar-se un altre cop. Sort que un parell de jugades més tard en Carles (cansat ja de fallar gols) li va fer una assistència a en Josep que s'havia incorporat ja desesperàdament a l'atac, el qual molt viu, va veure que no arribaria a l'esfèrica en condicions (o per por a fallar) i es va deixar caure damunt del porter rival. L'àrbitre va picar. Penal.

Per un moment la família de mussols que ja han repoblat els pins de Palau començaven a fer les maletes. Tiraria el penal en Josep i es treuria l'espina clavada dels Quarts de final? Doncs No. "M'enxampareu una vegada, més no" va pensar en Josep. En Carles tornaria a agafar la responsabilitat i un cop més no fallaria. Dos vegades el va haver de tirar. Com que l'Ivan està emprenyat amb en Carles perquè no li deixa tirar faltes, ni còrners, ni penals... va entrar a l'àrea abans de temps per invalidar el tir del pitxitxi del Joga Bonito. Així ho va veure l'àrbitre i va fer repetir el penal. L'Ivan es debia pensar que en Carles no voldria repetir i així poguer-lo tirar ell. Doncs no. El segon també va anar cap dins.

1 a 1 final que encara podria haver estat modificat pels dos equips en el temps de descompte.


L'1 x1 patrocinat per Dietes Danés: les més efectives.

Joan: Segur. Globalment correcte. Va subsanar el seu error en la sortida aturant el penal.
Litus: Adornat. Peca en excés de les jugades de fantasia o lo que siguin...
Josep: Astut. Es un gat vell. Va treure petroli d'on no n'hi havia. Va acabar el partit amb el cos "magullat" degut al "piscinasso".
Xevi D: Despistat. Una badada al penal en contra va permetre a un davanter rival afusellar en Joan. Ell (com sempre) diu que no és culpa seva sinó d'en Litus. Vaja dos!!
Marc M: "Tardon". El fet d'arribar tard a la convocatòria li va costar la titularitat.
Marc G: Nerviós. Com que tenia la seva penya a les grades això el va pressionar en excés i no li va permetre estar al nivell d'altres partits.
Ivan: Carter. Es desenvolupa millor repartint mails els divendres que no pas assistències de gol.
Carles: Escopeta de fira. Falla més que...
Xevi G: Revulsiu. Va definir amb un moviment típic de Capoeira.
Ranka: Sense sort. Continua negat de cara a porta.


La Borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- En Joan "Reina".
- Els jugadors que es cuiden.

Baixen:

- Els partits a les 22h.
- Que algun jugador no és senti a la mateixa taula que els seus companys d'equip quan es va a sopar. Té vergonya de nosaltres?
- Les segones rematades als penals.
- Les rabones.
- Les empreses que exploten als seus treballadors.
- Les "raquítiques" hamburgueses del Suca Mulla.

dimarts, de maig 01, 2007

Resultats i Classificació 5a Jornada

Ja sé que esteu esperant impacientment la crònica... ho sento però no tinc temps. De moment els resultats de l'última jornada per anar fent boca:










dijous, d’abril 26, 2007

Ens enfonsem...

Ja hi tornem a ser. Hem començat gairebé igual que a l'Octubre, enfonsats en la classificació. A sobre demà juguem contra el líder. Com no estiguem més enxufats... seguirem una setmana més al pou. Davant aquesta situació es presenten grans incògnites:


- Serà capaç l'equip de sobreposar-se, salvar-se del descens i classificar-se pels play-off's?
- Seguirà regnant el passotisme general en l'equip?
- Hi haurà algun/a fill/a o espos/a malalt/a demà?
- Hi haurà reunió a l'empresa d'en Joan demà a última hora o podrà venir i seguir amb la seva gran ratxa?
- Continuarà la sequera golejadora?
- Podrem tornar a veure l'Ivan en "acció"
- Hi hauran powerpoints demà?
- Vindrà a jugar en Costa?
- Juga l'Akasvayu demà?
- Podrem comprovar els coneixements fisioterapèutics adquirits per l'Albert fa 15 dies?
- Hi haurà Capoeira?
- Ens hauran portat una caixa de Rioja o se l'hauran beguda tota?
- Hi haurà sopar i/o excursió?
- Algú fara algun comentari sobre aquesta entrada al blog?


Les respostes propérament a les seves pantalles...


Resultats i Classificació:







divendres, d’abril 20, 2007

Resultats i classificació 4ª Jornada

Aquí teniu els últims resultats que es van donant així com la classificació actualitzada a dia d'avui. Hi havia un error en l'equip Josep Llorens i Fills que ja s'ha rectificat.


Veig que ningú tenia res més a dir del partit de la setmana passada... Era d'esperar.








dimarts, d’abril 17, 2007

Pluja de gols


Desastre total. Partit per oblidar el jugat divendres en un terreny de joc ple de basses que va impedir al Joga Bonito realitzar el futbol de toc a que ens tenia acostumats. Aquest fet afegit a que només es disposava de set jugadors, va permetre al Kitepirinha marcar la diferència (4-0) a la segona part quan ja estàvem enfonsats físicament.

Fi de la crònica. Si algú té quelcom més a dir que ho faci.


L'1 x1 (sense patrocini)

Joan: Estel.lar. El millor del partit. Va salvar l'equip d'un resultat escandalós.
Xevi D: Desquiciat. Protesta que protestaràs.
MarcM: Descol.locat. Va jugar darrera, al mig, a davant...
Marc G: Golejador. Ens va fotre el primer. Gràcies per enfonsar-nos.
Ivan: Pol.lèmic. Un cop més va perdre la força en les seves ja habituals trifulques.
CarlesM: Nul. Va jugar?
Ranka: Afogat. Als 3 minuts ja no podia.


La borsa del Joga Bonito:

Pugen:

- Els powerpoints dels divendres.
- En Joan.

Baixen:

- Els demés que van "jugar".
- Els que no van venir.
- El blog.
- Les enquestes.
- La gent que no contesta els mails.
- Els que sempre protesten per algo.
- Els que demanaven escriure al blog i ara es veu que no en tenen ganes.
- Els vins de la Rioja.
- Tenir nens.


Proper partit: MIREU EL PUTU CALENDARI QUE NO SOC EL VOSTRE PARE!!!!!

divendres, d’abril 13, 2007

A que huelen las nubes???

Ja ja ja ja... He obert el correu a les 8.30 i a hores d'ara encara estic riguent tot sol al despatx!!! Molt bo. Joan, jo de gran vull ser com tu (menys en lo de les reunions dels divendres al vespre). Es com als partits, apareixes poc però quan ho fas és per decidir. Merci per venir avui.

Segons nota informativa rebuda avui del GEIEG, els partits al camp de gespa artificial es juguen SEMPRE, plogui, nevi o pedregui. Per tant, Joan porta un xubasquero per lo de la pluja que espero no sigui de gols. En cas de no presentar-se un equip se li dona el partit per perdut 3-0 i en el cas de que no es presentin els dos se'ls dona per perdut a tots dos. Es per evitar que els equips quedin d'acord per suspendre partits com va passar ahir.

Resultats Macroenquesta:

Jugador Revelació: Han quedat empatats a 2 vots en Litus, l'Ivan i en Xevi D. Alguns teniu molta fe...
Jugador Decepció: Han arrassat en Josep i l'Albert amb 4 vots cadascú.
Porra: només lamentar la miserable aposta d'un dels integrants de l'equip que ha votat per una derrota del Joga Bonito. Que trist...



dijous, d’abril 12, 2007

Tornen les estadístiques!!

Bueno, bueno... han tardat però ja les teniu aquí. Estadístiques actualitzades. Respecte al partit de demà de moment es juga. Serà difícil que es suspengui ja que jugarem al camp de gespa artificial. Aneu-hi igualment ja que demà hi hauran forces baixes: Josep (anirà a presenciar la deblacle de l'Akasvayu), Albert (curset a BCN), Joan (desaparecido en combate) i Litus i Xevi són dubte degut a un curset de vins a la Rioja. Quins grans bebedors!!!














Pocs canvis en aquest apartat. En Carles es confirma una setmana més al capdavant i en Xevi D i en Marc M es col.loquen al grup capdavanter. La gran incògnita serà saber quin jugador marcarà l'últim?? En Litus i l'Albert tenen la paraula...













Aquí ja es veu diferent. La lluita per la primera plaça promet. En "Gravessen Payan" s'ha vist sorprès pel bronques de l'Ivan. Ermità, benvingut al club!!




















Sense gaires canvis, en Xevi G segueix com a líder i pel que sembla aquesta setmana encara ho serà més.










Segurament per culpa d'aquesta classificació no vam tenir porter la setmana passada. Al fallar en Joan en Ranka no s'hi debia volguer posar per por a desfer l'empat al capdavant. Xevi tranquil, encara tens opcions. Si no, al temps.








En Bati ja no està sol tot i que encara gaudeix d'un còmode avantatge.

dijous, d’abril 05, 2007

Resultats i classificació 2a Jornada

Aquí teniu els resultats que faltaven de la primera jornada així com els de la segona. Respecte a la classificació, estan marcats amb vermell els llocs de descens de categoria per a que els tingueu presents. Recordeu que a més, els vuit primers jugaran el play-off al títol.

Ah!! He rebut un allau de valoracions de la crònica... Que cabrons. Costa tan escriure un putu mail?? Us entenc, sou gent tan ocupada...

Merci per tot.






dilluns, d’abril 02, 2007

Empat i gràcies.

El Joga Bonito acusà en excés la baixa del seu porter titular i només pogué empatar a cinc contra un mermat Atl Minivolt que va anar per davant al marcador durant gairebé tot el partit.

Molta era l'expectació que despertava el debut a la màxima categoria del Joga Bonito. Però també amb certa preocupació per la baixa dels dos porters de l'equip: Joan (em fa mal el peu...) i Ranka (em fa mal la mà...). Quin parell. Així anem.

Total que l'únic voluntari per posar-se sota els pals va ser en Xevi G. No, si en el fons és bon nano. A més era el seu cumpleanys... Quin regalet que et va fer l'equip, eh? Cinc golets ben macos. Com dirien els del Marca, "una manita".

Tot i així el partit va començar de conya, una combinació entre en Carles M i en Litus, va permetre a aquest internar-se per la banda i fer un centre perfecte per a que en Marc M (que per fi va poguer jugar de mig) la fallés a la primera, però que miraculosament va sapiguer solventar la situació amb un esperó i marcar l´1 a 0.

Com és ja una constant en els nostres partits, l'alegria va durar menys que un plat de patates braves davant en Joan. Un parell de minuts i de badades defensives van capgirar el marcador. La primera acompanyada de les mans de mantega del nostre porter (si haguéssim tingut en Valdés hagués fet una aturada a mà canviada. Com a mínim és el que ell va dir al sopar) i la segona un salt molt ben calculat d'en Josep que va permetre al davanter rival rematar a plaer. Tan alt que és aquest noi i amb lo bé que va de cap... No s'entén.

Per acabar-ho d'arreglar, als pocs minuts i dins del desconcert general ens van fotre el tercer. Quina pena de primera part. Només destacar una nova trifulca de l'Ivan amb la corresponent targeta. El de l'equip rival ens va dir: Ja el coneixem tots a aquest tiu!!!!!! Es un bronques!!!! Tan bon nano que sembla.

En el temps de descans en Marc M va llençar una premonició: si no ens fan cap gol a la segona part guanyarem el partit. Doncs sí, quanta rao tenia. El que passa és que voler fer jugar a la defensiva al joga bonito es tan improbable com que l'Albert faci un gol.

La segona part va ser blau-vermella. L'equip rival, degut a que no tenia cap canvi, es va enfonsar físicament (i no pas perquè nosaltres estiguéssim gaire millor).

El 3 a 2 va arribar als 5 minuts quan en Bati va fer un "despeje" desde la nostra àrea que es va convertir en una gran passada a en Carles M (que com de costum no havia baixat a defensar), es va plantar sol davant el porter i no va perdonar. No vam tenir temps ni de colocar-nos que ja ens n'havien fotut un altre degut a una gran sortida del nostre porter "accidental". Em pensava que mai diria això: JOAN TORNA!!!!!!!!!!! Com va dir un filòsof greg, "mai valores res tant com quan deixes de tenir-ho".

Sort que va tornara a apareixer l'ofici d'en Carles per provocar un penal i transformar-lo posteriorment amb la serenitat que el caracteritza. Com si fos tan facil marcar un penal, eh Josep? A no, que ja no hi era. Després de fer un xut que va anar a parar al mateix lloc on va morir un mussol fa uns mesos, va dir: "per jugar així plego". Et felicito. No tothom sap veure que no li surten les coses i demanar el canvi. Ara, no t'emprenyis home!!

L'empat arribaria poc després quan en Carles li deixaria morta una pilota al límit de l'àrea a en Xevi D (després diu que no li passen...) que amb la potència amb que venia desde darrera la va enxufar cap dins i a més va amorrar a terra a dos defenses rivals. Com és costum, també ho va protestar. Volia l'expulsió dels dos jugadors perquè el van molestar al xutar. Es terrible.

Però bueno, tampoc va durar massa. En posició dubtosa ens van marcar el cinquè. Pobre Xevi G, no s'hi voldrà posar més. A partir d'aquí és quan l'Atl Minivolt va començar a perdre temps miseràblement, fet que va empipar en excés en Carles M que va tenir un petit canvi d'impressions amb el cervell de l'equip rival. Una jugada entre aquests dos protagonistes seria l'origen del gol de l'empat. En Carles va robar-li l'esfèrica al mig del cap (sí, de veritat, en Carles robant pilotes. Veure per creure!!) i va iniciar un rapidíssim contraatac assistint finalment a en Ranka, inèdit fins llavors.

Per uns moments va passar pel cap de tots la maleïda jugada de l'últim minut del partit de quarts de final en què en una situació similar, el Killer no va saber resoldre. Aquest cop no seria així, amb un "quiebro" digne del "baixinho" va diblar el porter i va enviar la pilota al fons de la porteria. Es el que tenen aquest tipus de davanters, sembla que no hi siguin però quan apareixen no perdonen.

Empat final però amb un regust a derrota ja que l'equip no va jugar al nivell del final de la primera fase.


La borsa del Joga Bonito:

Pugen:

-Litus (ha tornat, de nits es clar)
-Xevi D
-Les excursions i les pintes de cervesa. No hi ha res com el primer glop...
-Les enquestes
-Les rondes de cumpleanys
-Les apostes d'en Bati
-El joc de pasar-te un "cubito" de boca en boca


Baixen:

- El Suca-Mulla
- La capacitat defensiva de l'equip
- Les tanganes de l'Ivan
- Direcció tècnica
- Els insults fora de lloc d'en Carles M
- La cambrera de l'Excalibur
- Que un amic teu t'interrompi quan ets dins el lavabo de casa teu
- Els xuts "a porta" de l'Albert i en Josep.


L' 1x1 patrocinat per Cerveses Gratis Bataller, les més bones:

Xevi G: Descol.locat. Va fer el que va poguer (o no). Encara gràcies que es va voler posar de porter.
Litus: Clau. Les seves internades a la primera part i el marcatge agressiu al cervell del Minivolt a la segona van ser claus.
Xevi D: Treballador. Va callar moltes crítiques. Correste en defensa i inspirat en atac.
Josep: Nul. No va ser el seu dia i ell ho va reconeixer. Gràcies per venir.
Marc M: Segur. Es va notar més la seva aportació a l'equip quan va tornar a ocupar la posició de Kaiser.
Albert: Gris. Encara no està del tot recuperat i l'equip ho nota. De nit se'l va vure més suelto i amb molta set.
Ivan: "Marrulleru". Segueix entrant en batalles amb els defenses rivals. S'espera que exploti més les seves altres calitats.
Marc G: Ràpid. Dels pocs als que l'inactivitat no li ha passat factura.
Carles M: Decissiu. Sense comentaris.
Bati: Fred. Va jugar més per l'equip que de cara a porta. Li falta encara un 5%.
Ranka: Afortunat. El seu golet va salvar a l'equip del desastre total.

Joan: Entrenador. Malament. No va sapiguer coordinar amb encert els canvis i no va anar a buscar una pilota al pàrking quan l'equip estava perdent, provocant que un jugador nostre hagués d'abandonar el camp mentre jugàvem. El pobre ermità quan va tornar no va poguer entrar ja que un del banquillo li havia fotut el lloc.


Proper partit Dilluns contra El Mon de l'Esport. (SUSPES PER LA PLUJA)

dijous, de març 29, 2007

Ja tenim equip!!!


Quina setmana. Em sembla que això de jugar els divendres ha estat un error. Tenim masses dies per rajar. Abans, jugavem el dilluns i ràrament la polèmica passava de dimecres. Ara jugarem els divendres, dissabte o diumenge crònica del partit i de l'excursió, dilluns comentaris (amb la tornada a la feina és quan la gent s'anima), dimarts rajades dels comentaris, dimecres prèvia del partit seguent, dijous dia de reflexió i l'endemà a tornar-hi!! Uff, el blog treurà fum (o els mails).

Pel que fa a la enquesta varies coses:

- Només 6 jugadors hi han participat. Bati i Litus, tan difícil és? Si heu passat més temps contestant mails del que hauríeu perdut en fer l'alineació.

- Algun jugador encara no es coneix els noms dels companys. Que trist. Qui cony és en Carles G??

- Les votacions han quedat una mica desvirtuades al conèixer l'alta de l'Albert massa tard. El més segur és que hagués sortit escollit per al set titular. Des d'aquí donem gràcies a en Huelamo, artífex d'aquesta ràpida recuperació. Tot un geni.

- Per escollir als titulars s'ha agafat als jugadors que tenien més vots (que eren sis amb el descarte d'en Joan per problemes físics) i pel setè s'ha hagut d'escollir entre en Xevi D, l'Ermità i l'Ivan que eren els que tenien 3 vots. Si s'haguessin valorat només criteris estrictament morals, en Marc M podia retrasar la seva posició i posar l'Ivan al mig (el noi s'ho mereix). Ara, tàcticament, era millor decidir entre en Xevi i L'Ermità. Degut a que es juga contra el seu ex-equip i que deu tenir la motivació pels núvols, s'ha triat en Xevi (sinó no l'hagués triat ni de conya). Com ens deia l'Ivan, l'Ermità pot ser una bona arma sortint de la banqueta.
- Enhorabona a en Marc M que ha estat triat per tots els votants.

- Entre parèntesi el número de votacions que ha rebut cadascú.

Gràcies a tots pels vostres mails. La setmana no seria el mateix sense les vostres parides.

Resultats 1a Jornada Xampions:

dilluns, de març 26, 2007

L'hora de la veritat.

Ja no valen excuses ni més errors. Ara és quan el Joga Bonito haurà de demostrar de què està fet. Si és només una colla d'arreplegats i ex-futbolistes o una màquina de fer futbol com va demostrar en algunes fases de la primera volta. Lluitant contra els millors de la Lliga. De tu a tu. Ningú ens regalarà res i només s'aconseguiran resultats amb el suor de TOTS!!


Es per això que ara més que mai serà important el companyerisme i que l'equip sigui una pinya i no com fins ara, que cadascú anava a la seva i se'n fotia del veí. Serà capaç en Litus de jugar i pensar per l'equip? Gran part de les nostres aspiracions pasen per aquí. Les seves ja llunyanes sortides de mare van portar massa mal rotllo a un equip que va estar apunt d'explotar.


Com arribarà de forma l'equip? Aquesta és una de les grans preocupacions de l'afició. Fa més por que una pedregada. A alguns se'ls ha vist bastant passats en els partits de preparació i d'altres ni hi han anat. Estarà al 100% en Bati? Han recuperat la linea ideal en Marc M i en Xevi D? Ha deixat de jugar a esquaix en Joan i per tant deixar de carregar el seu malmès taló d'Aquil.les? Aguantarà l'equip dos partits en quatre dies?


Ha encertat el secretari tècnic no fent cap fitxatge per suplir l'important baixa de l'Albert i donant un vot de confiança a la resta de jugadors de l'equip? Alguns ja ho posen en dubte i inclús han ofert jugadors.


D'aquí a divendres algú haurà pogut localitzar a l'ermità, incomunicat un cop més per les recents nevades? Esperem que sí. Sinó, qui coi correrà en aquest equip. L'Ivan i en Carles?? També preguem que el fill d'en Josep dormi bé la nit de Dijous i no li faci mal la panxa, sinó ja en sabem un que no vindrà...


Un altre dels dubtes serà si en Ranka arribarà a temp per jugar. Motius publicitaris (és l'home de moda desde que va ser votat com la revelació de la Lliga) li poden impedir ser divendres amb l'equip.


Per cert, s'agrairà si algú pot informar si les academies de dança fans classes de Capoeira o Ioga els divendres, així com si la gent té programades gaires reunions d'escala per aquests dies.


I per últim, ja se que és molt difícil, demanar-vos la vostra col.laboració per contestar a la següent enquesta: Si fòssiu l'entrenador del Joga Bonito, quina alineació titul.lar faríeu pel partit de divendres? Els més votats seran els titul.lars. Deixeu les vostres respostes en un comentari aquí o les envieu per mail. Divendres al matí és publicarà l'equip guanyador.


Divendres 30 partit contra l'Atl. Minivolt a les 21h.

dijous, de març 08, 2007

Els inicis.


Pels amants de la nostalgia i per a tots aquells que us pregunteu com collons es va coneixer un grup de gent tant diferent i rara com la que forma el Joga Bonito, aquí teniu els inicis. Surt a la llum la primera foto en que 4 del actuals integrants de l'equip van jugar junts per primer cop en la temporada 1984/85:

Ranka (porter i amb la samarreta de l'Artola. Que desaprofitat que estava en aquella època!!!), Xevi D (fixeu-vos que prim!! Era tot força en aquells temps i jugava de migcampista. Actualment tots sabeu com ha endarrerit la seva posició), Carles M (concentrat, com sempre. Ja golejava) i en Marc M (tot i tenir bastants anys menys que nosaltres ja se'l va pujar al primer equip. Prometia i per això se'l va fitxar).

Mireu si fa anys, que el cap de futbol que es veu a la foto ja no existeix. Actualment és un pàrking a Palamós.

Més tard arreplegaríem en Litus quan en Danés i jo jugàvem al Celrà i més tard al Salt, on també ens trovaríem amb el Kabró d'en Xitu (petit budha). Aquest últim no fitxaria fins més tard al descobrir que és cosí d'en Ranka i el vam poguer nacionalitzar. Com poden ser familia aquests dos?? Misteris de la genètica.



Per últim una altre foto històrica. La de l'invencible Centre Comptable que es passejava per les Lligues de Futbol Sala d'Estiu (passejar en el sentit de guanyar-ho tot, no com ara). Com podeu comprovar, en Ranka ja no volia ser porter i es va haver de fitxar un nano d'un equip rival que golejàvem sovint. Com que en aquella època no ens arrivaven gaire a porta no importava la calitat del porter.


Resultats de la Macroenquesta:

Primer de tot donar les gràcies per la rapidesa en que heu votat. OJalà sempre fos així. Només ha faltat la votació d'un integrant de la plantilla degut a que si votava perdia el seu lloc de treball.

Jugador Revelació:

Ranka: 5 vots. Ha arrassat. Jo sempre havia mantingut que el Futbol 7 era un esport ideal per ell. Personalment el seu rendiemnt no em sorprèn. Sí es troba a faltar que la lïi com feia abans. Temps al temps.

Jugador que ha rendit per sota de les seves possibilitats:

Danés: 3 vots. S'ha confirmat l'evidència. Fins hi tot ell mateix ho reconeix. Tots desitgem poguer tornar a veure aviat aquell home incansable que recuparava pilotes al mig del camp.

Jugador més decissiu:

Carles M: 4 vots. No podia ser un altre. Seguit d'aprop per en Joan.

Jugador Reforç:

Xitu: 3 vots. Es el jugador preferit per reforçar l'equip de cares a l'any vinent. Sincerament, després del despreci que ens va fer aquest estiu, no crec que es mereixi vestir la samarreta del Joga Bonito. La decisició la té el poble.

Jugador al que se li ha de donar la Baixa:

Segurament els affairs Puigcerdà i Oxford li han passat factura i hi ha gent dins el vestidor que no perdona. En Litus és el jugador escollit. Haurà de demostrar un canvi d'actitud en el que queda temporada si vol renovar l'any que ve.