dilluns, de gener 29, 2007

Estadístiques finals.


Un cop acabada la primera fase del campionat així han quedat les estadístiques. Durant aquests 12 partits hem vist de tot: cantades, lesions, rajades, skiades, capoeira, patades, insults… l’únic que no hem pogut veure (encara) es un streaker. Ja arribarà…

Recordeu que el proper divendres 9 de Febrer hi haurà partit amistós contra el Nou i el Xava per a que alguns no perdin la forma que tant els ha costat agafar, i que després s’anirà a fer un sopar de germanor on es farà entrega de premis i de baixes.





ESTADISTIQUES:


















































Per cert, els resultats de les semifinals han estat:

Lokemotiva - Mon de l'esport 2 - 0
El 9 DC - Atlètic Minivolt 8-1

dimecres, de gener 24, 2007

Maleïts penals!!!

No va poder ser. El Joga Bonito va quedar eliminat als 1/4 de final per penals després d'empatar a 3 en un partit vibrant enfront el Lokemotiva.

L'història es va repetir. Igual que a la Lliga, teníem el partit guanyat i fora de temps ens van fotre el gol de l'empat. Quina llet que tenen. I a sobre fotia un fred que pelava, és el que té jugar contra un equip rus al mes de Gener.

El partit ja no feia gaire bona pinta. Primer, al sopar previ només hi van assitir 3 jugadors (Batigol, Marc M i Carles M) i així no es pot fer pinya per afrontar un partit tant important. Després, l'equip va haver de sobreposar-se a les sensibles baixes de: Litus ( porto tot el dia amb fred, calor, mal de cap... no se què cony em passa, si em trobo una mica millor ja miraré de passar), Xevi G (lo de sempre...) i Marc G "l'ermità" (com que viu incomunicat adalt d'una muntanya no se li va poguer recordar que hi havia partit).

Amb aquest panorama només hi havia una opció: renunciar als nostres principis i posar l'autobús. Va anar de conya. Ni la mateixa squadra azurra practica un catenaccio tant perfecte com el que vam fer dimarts. La primera part va ser d'ensomni. La llei del mínim esforç. Tancats com uns covards a darrera i en la primera aproximació a l'àrea rival, en Rankakiller es va quedar sol davant el "guardamalles" i el va afusellar. 1 a 0 i a pujar a l'autobús un altre cop.

El Lokemotiva no sabia que fer. La pressió que feiem al nostre camp era asfixiant i no podien fer tres passades seguides. Fruit d'aquesta lluita constant, en Carles M va robar l'esfèrica a un defensa rival i amb la seva velocitat característica es va presentar a l'àrea rival i definint com és habitual. GOL amb lletres majúscules (per l'escaire segons en Joan. Gràcies). No s'ho podien creure (ni nosaltres, siguem sincers). Com es pot fer tant poc en un partit i anar guanyant 2 a 0?? Que li preguntin a en Capello.

En una petita fisura en el nostre sistema defensiu, el Lokemotiva va poguer lligar una bona jugada i plantar-se davant en J Valdés, el qual va haver d'arriscar i fer mans fora l'àrea, infracció que li hagués pogut suposar la vermella directa. Sort que l'àrbitre va ser benèvol. Groga i gràcies.

I podia haver caigut el tercer si en l'últim minut de la primera part, en una jugada individual de Carles M que li va permetre assitir una pilota d'or amb la paraula GOL escrita en ella, a el Killer de l'àrea, aquest hagués definit. Era la sentència definitiva. No va poder ser. El porter va aturar les nostres esperances. Comencaven a veure's símptomes del que passaria a la segona part.

Recordar també, que en Xevi D va fer una entrada a destemps i va veure una tarja groga i que en Batigol ens va deixar amb un canvi menys ja que es va lesionar al llançar-se massa efusivament al terra en una jugada defensiva. Estarà de baixa uns trenta dies. Com que no es cuida... Aquest últim fet sumat a que a l'Ivan li va venir un estrany mareig, va fer que juguéssim forces minuts sense cap canvi fent un esforç gairebé sobrehumà tenint en compte les nostres condicions físiques, que més tard ens passaria factura.

La segona part no va tenir història. Bueno sí, n'hi va haver una: "Crónica d'una mort anunciada". Malgrat la defensa numantina que vam fer de la nostra porteria tot es va enfonsar en una jugada on els jugadors Carles i Albert van pressionar erròneament massa amunt i van permetre una internada per la banda esquerra del Lokemotiva que acabaria amb un centre a l'àrea que remataria impecàblement en Marc M al fons de la nostra porteria. Primera estació del Via Crucis.

En aquest punt ja no podíem amb la nostra ànima. Desfondats, "como pollos sin cabeza" com deia en Toshack, sense fe, acollonits... Així arribaria el segon en un xut vora l'àrea en el que el nostre porter no hi va poder fer res (o sí?). Segona estació. Aguantaríem set minuts fins el final?

Es en aquests moments és quan un equip ha de demostrar si és gran o no. Ens vam sobreposar a les adversitats i en una falta provocada per en Carles i magistralment llançada per en Marc M va permetre a en Xevi D (que venia amb velocitat (?) i empenta desde darrera) fer un golàs de cap que va deixar al Lokemotia i l'estadi glaçats. L'eliminatòria era nostra. Segons l'àrbitre només quedaven 20 segons.

Massa temps per a nosaltres. En Ranka va fer una falta a destemps a un 5 metres de la nostra àrea perquè amb els seus càlculs ja havíen passat 10 vegades els 20 segons. Es veia a venir. Barrera de tres i en Joan vigilant el pal del porter. El jugador del Lokemotiva la va clavar per l'escaire. 3 a 3 i serien els penals qui decidirien. Tercera estació.

"La suerte estava echada". Quan hi ha una tanda de penals i veus que la gent dissimula quan s'ha de decidir qui els tirarà... malament. De seguida en Carles va asumir la responsabilitat (a qui cobra més se li exigeix sempre més), l'Albert va dir que si ningú volia ja en tiraria un ell i en Josep que no va dissimular prou li va caure el tercer. Quina putada.

Així va anar el tema:

1r penal Lokemotiva: GOL 1-0 (en Joan no hi va poder fer res)
1r penal Joga Bonito: Carles GOL 1-1
2n penal Lokemotiva: GOL 2-1 (en Joan no hi va poder fer res)
2n penal Joga Bonito: Albert GOL 2-2
3r penal Lokemotiva: GOL 3-2 (potser ser sí que podia haver fet alguna cosa més en algún)
3r penal Joga Bonito: el xut d'en Josep va anar a parar al niu d'un mussol que dormia plàcidament en un arbre a uns 30 metres de la porteria, provocant-li la mort instantànea. Sort que el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament ja no corria per les instal.lacions...

Estació final i crucificats.

"Moraleja":

El pitjor no és perdre sinó la cara de tonto que se't queda.
i
Som un equip petit i "malavingut".

L'1 x 1 patrocinat pel Calendari de l'ermità :

Joan: Correcte. Aquest cop per sort nostra no va ser decissiu.
Josep: Entusiasta. Va encomanar la seva seva entrega als companys. Va posar-hi la cama (veure foto al final). Tema penals ja ho hem dit tot.
Marc M: Kaiser. Semblava en Beckenbauer que va haver de jugar la final del mundial 74 amb l'espatlla embenada. Ell, lesionat al turmell, va fer el mateix per l'equip.
Albert: Pulmó. Un cop més va matenir amb opcions a l'equip. El club ja li ha presentat un proposta al seu representant per renovar-lo.
Xevi D: Entregat. Ho va donar tot (que ja és molt) i si li haguéssim passat més pilotes hagués fet més gols (segons ell).
Ivan: Indisposat. Va patir un estrany virus a l'estómac que no el va permetre jugar al seu nivell.
Carles: Elegant. Va continuar amb la ratxa golejadora, va crear ocasions i va llençar el penal amb categoria.
Ranka: Intermitent. Va combinar encerts amb errades. Ens podia haver classificat.
Batigol: Testimonial. Es va petar d'adalt abaix als 5 minuts de ser al camp. Es dubte pel començament de Xampions al mes de Març. Vindrà als sopars igualment.



Així li va quedar la cama a en Josep després del partit. Es un home que hi deixa la pell. (foto real)


Pròxim partit divendres 9 de Febrer a les 21h contra Nou i el Xava.


divendres, de gener 19, 2007

A quarts per la porta gran.

El Joga Bonito aconsegueix el passi a quarts amb una gran primera part on va sentenciar el partit.

Tot i els mals rollos de la setmana, l’equip va sobreposar-se i va demostrar que és una pinya. Lluny de demanar explicacions a en Litus pel seu comportament, se’l va acceptar com un més tot i que va castigar-lo amb la suplència inicial.

Amb l’única baixa d’en Xevi G (malgrat l’intent d’un integrant de la plantilla de difondre un hora d’inici de partit errònea per a que algun jugador no arribés a temps) deguda un cop més a les classes de Capoeira, es va iniciar el partit amb forces dubtes i amb una ocasió de gol del Josep Llorens en que el seu lateral en una incorporació a l’atac (d’aquelles que els nostres laterals també n‘haurien de fer i no fan gairebé mai) va fer un xut desde fora l’àrea enviant la pilota al pal tot i l’estirada “felina” del nostre company i amic Joan. A part d’aquesta i un altre contracop en el que l’home més “dur” de l’equip, l’Ivan, es va guanyar una tarjeta groga, en Joan Guitarres no va patir més.

Nosaltres de mica en mica anàvem arribant adalt. En Rankakiller primer amb un parell d’ocasions en que va estar un pèl lent i en Carles M en un xut alt que va provocar l’indignació d’en Xevi D per no haver-li passat la pilota a ell que estava tot solet. Fa un parell de gols i es pensa que sempre serà festa.

A partir d’aquí el partit seria controlat pels blau-vermells. En un error defensiu de l’equip contrari, el pixitxi de l’equip Carles M va arreplegar l’esfèrica a prop de l’àrea rival i va “engaltar” un potent xut que va acabar a l’escaire esquerra de la porteria del Josep Llorens. 1 a 0 i l’eliminatòria ja començava a estar encarrilada.

Arràn del gol, el domini del Joga va ser aclaparador, sobretot després d’una gran jugada individual de l’altre davanter de l’equip, Batigol. Aquest va encarar el porter i va provocar una falta perillosíssima vora l’àrea.Vist com havia anat l’execució de la falta anterior per part de l’Ivan (pobre, un dia que li deixem tirar-ne una i a sobre rajeu), en Carles M , acostumat a aguantar la pressió en els moments difícils, es va decidir a xutar-la. Golàs i 2 a 0. L’estadi es venia abaix.

La “puntilla” arribaria un minut abans de la fi de la primera part. En una gran passada milimètrica del golejador de la nit desde més enllà de mig camp, va servir a en Batigol per aprofitar la seva velocitat característica i definir amb gran seguretat sobre la sortida del porter rival. 3 a 0 i cap a quarts de final.

Conscients de la superioritat al marcador vam tornar a caure en els nostre error de sempre: sortir confiats i anar de sobrats. Fet que va aprofitar el Josep Llorens per fer el 3 a 1 quan tot just es portaven 10 minuts de 2ª part. Minuts abans però, en Rankakiller va deixar el seu “regalet” de turno al jugador més alt de l’equip contrari. L’àrbitre el va advertir seriosament.

Només centrar de migcamp, l’Ivan va crear una jugada del no rès i va fer una precisa pasada a en Carles M que estava desmarcat, el qual amb una gran sang freda va resoldre amb un tir ajustat a la dreta del porter. Hat -trick, 4 a 1 i tornava la tranquil.litat.

Tots sabíem abans de començar el torneig el què suposava fitxar a un porter com el que tenim. Es bon nano, ve sempre als sopars, diu que sap jugar a la botifarra, té una guitarra, és un mestre col.locant barreres, sap fer parades a mà canviada… ara, el que no sabíem encara és que si no hem sopat abans d’anar a jugar, el tiu té gana i s’afanya a sacar de porta tot el que pot. Es igual que estiguis desmarcat o no, ell te la passa. I sinó al rival directament. Va per feina. Deu pensar, si “saco” ràpid, el partit s’acabarà més aviat i podré arribar abans al Suca–Mulla. Quin crack!!!!!!

Una d’aquestes passades, ens va agafar amb els pixats al ventre i ens van fotre el segon. 4 a 2 i a patir de nou. Sort que va tornar a apareixer en Bati. Sempre apareix quan més se’l necessita, ja sigui quan busques algú per fer una cervesa o per a que t’arregli el PC, ell no falla mai. Com que el seu porter estava adelantat a migcamp, en Bati, amb un toc inte.ligent va enviar la pilota al fons de la xarxa i va finiquitar el partit establint el definitiu 5 a 2.

Ja som a quarts de Final Zizou!!!!!!


L’1 x 1 Patrocinat per Patates Braves Joan:

Joan: Animador. Es únic. Allà on va jugar dóna espectacle. Mai pots donar un partit per guanyat quan ell és al camp.
Xevi D : Enfadat. Va demanar el canvi perquè segons ell no li passàvem la pilota. De petit feia igual…
Marc M : Lesionat. Va acabar demanant el canvi degut a una torçada al turmell.
Josep P : Amonestat. La seva duresa característica li va comportar una altre tarjeta. Casi lesiona a un jugador a la 1ª part.
Marc G : Sacrificat. Li va tocar ballar amb la més lletja. El seu habitual joc per les bandes es va diluïr per haver de marca l’home més perillós i ràpid de l’equip rival.
Albert F : Polivalent. Fins i tot en Huelamo està sorprès del rendiment d'aquest nano.
Litus : Absent. Semblava que tenia el cap molt lluny d’aquí. Encara no ha trobat comprador per la taula de surf.
Ranka: Afogat. El “paron” nadalenc li ha passat factura. Sense sort.
Batigol: Decisiu. Va fer dos gols i la falta del segon. Es va tornar a veure el Bati dels millors temps.
Carles M: Immens. Segons definició Enciclopèdia Catalana: Tan gran que no es pot mesurar, molt gran.
Ivan: Elegant. Va ser l’enllaç entre la davantera i la defensa. Va sapiguer fer faltes quan calia.
----------------------------------------------------------------------
Proper partit dimarts que ve a les 22h contra el Lokemotiva.

dijous, de gener 18, 2007

Resultats de 1/8 de Final

Aquest són els resultats que de moment s'han donat fins ahir. En vermell els equips classificats per quarts:

El 9 DC - Efes Micro 6 - 0
La Futbol Troupe - Kitepirinha 3 - 2
Joga Bonito - Josep Llorens i Fills 5 - 2
Alfa Habitatges - Spartak Aiguaviva 3 - 3 (passa per penals)
Suc de Tro - Mon de l'Esport 2 - 3
Veu i Dades Serra- Girvisa 0 - 3

La crònica del partit d'ahir espero poguer publicar-la avui al vespre.

dimarts, de gener 16, 2007

Ambient enrarit.

Mal ambient el que pot haver-hi avui al vestuari del Joga Bonito. Després de tots els rumors de la setmana, les declaracions d'uns i altres, les rajades i publicació d'informació reservada, és una incògnita com rebrà l'equip als causants de la polèmica de Puigcerdà, per tal d'afrontar el partit més important del que portem de temporada. És a vida o mort, si perdem no jugarem més fins al mes de Març. Espero que no sigui així perquè sino juguem i no parlem dels partits la penya es tira els tratos pel cap.


Resultats i Classificació Final Torneig Hivern:

Aquí teniu els dos resultats que faltaven per completar la lligueta i la Classificació final. Fent honor al nostre nom hem quedat com a màxims golejadors del torneig. Sempre hem estat un equip que es preocupa més d'atacar que de defensar.

































Resultats dels Vuitens de Final:

Suc de tro - Mon de l'esport 2-3
Veu i dades Serra - Girvisa 0-3

Els partits de 1/4 de final es jugaran el dilluns i dimarts vinent.

divendres, de gener 12, 2007

Litus contra l'espasa i la paret.


Apareixen noves dades sobre l'affair Puigcerdà. En Litus, lluny de l'arrepentiment pels fets ocorreguts, a sobre xuleja sobre els excessos que ell i els seus companys (algun dels quals també és integrant del nostre equip) van cometre la nit de Cap d'any a la població de la Cerdanya.


Litus:

"Uffff sort que no has parlat de les drogues i no has dit noms, de totes maneres MOLTES GRACIES... les fotos de la nit no cal que te les passi per que n'hi han i de bones, segur que el THE SUN ja les deu tenir a bon preu clar...

el que puc dir es que "Tot el publicat es mentida i que ens agradem molt."

Veig que has començat l'any amb força, traïdor... posaré a treballar els meus investigadors. De nou moooooltes gràcies."

Molt bé, a sobre de no reconeixer que el que van fer està malament i que no és digne comportament d'un jugador que vesteix la samarreta del Joga Bonito, a més recorre a l'insult fàcil.

Doncs ja que no vol aportar llum sobre els fets i a sobre els nega, el diari sensacionalista anglès "News Of the World" publicarà en la seva edició de demà, una extensa entrevista amb dues turistes angleses que van ser a la festa de Cap d'any que van montar els nens i de la que n'avancem un petit retall i la foto de les "senyoretes":



Samantha: Ui sí sí, hi tant que hi vam anar, va ser divertidíííssim. Hi va haver de tot. I quan jo dic de tot vol dir de TOT!!


Ginger: Hi tant!! Va ser un desfasse. Ara, ens havien parlat molt d'un noi que li diuen Litus i no sabem pas perquè té tanta fama. Li vam tirar els trastos varies vegades i no ens va fer ni putu cas. No ens havia passat mai. Més tard, un noi que es deia Xevi ens va explicar que ja res és com abans, que en Litus ara s'agrada amb algú. Quina pena... Sort que en Xevi va estar tota la nit per nosaltres dues, és tant maco...

En fi, sobra cap més comentari.

Pel que fa la La Lliga, aquest són els resultats i classificació fins el moment:






























I el quadre de Vuitens de Final ha quedat així:









Com podeu veure juguem el proper Dimarts 16, el que encara no és segur és l'hora ja que si l'Spartak guanyés el partit d'avui ens passaria i jugaríem a les 22h en comptes de les 21h.

Dilluns ho confirmarem i donarem l'email de la Samantha i la Ginger.

Anuncis Gratuïts:

Es ven taula i vela de Windsurf seminova. Preu econòmic. Ja no la faré servir mai més perquè agradar i surfejar no és compatible i no tinc temps per dedicar-hi. Interessats enviar email a: carlesb@grn.cat

dimarts, de gener 09, 2007

Escàndol a Puigcerdà.

Segons les informacions aparegudes ahir al tabloide anglès “The Sun”, varis integrants de la plantilla del Joga Bonito van ser vistos a Puigcerdà durant el cap de setmana de fi d’any. A més, un d’ells va ser enxampat esquiant “acompanyat” a les pistes d’esquí de Les Angles (França) quan segons el contracte que té amb el club està totalment prohibit practicar esports de risc. En concret es tracta d’en Litus.




Com es pot veure a les fotos, l’actitud d’aquest jugador a l’hora d’esquiar és totalment imprudent i posa en greu perill la seva integritat i la dels demés esquiadors. Mireu com li va quedar la cara a aquest pallús després xocar amb en Litus.


Es per això que el club s’ha intentat posar en contacte amb ell i demanar-li explicacions per aquests lamentables fets però no s’ha rebut cap resposta. Per tant, en una reunió de caràcter urgent celebrada aquest matí, la directiva del club ha acordat posar en el mercat d’hivern al mencionat jugador en el cas de que segueixi sense apareixer.

L’últim cop que va ser vist anava acompañat d’una jove com es veu a les fotos:




Demà es seguirà informant ja que el “The Sun” ha promès publicar avui fotos dels excessos que es van produïr a la festa de Cap d’any a Puigcerdà.

divendres, de gener 05, 2007

Ja torno a ser aquí!!!

Hola de nou a tothom. Com vau poguer veure per la tele, tot just ahir vaig poguer arribar del Brasil degut a uns petits problemes amb els enllaços aeris. Masses coses haig d'explicar i no se pas per on començar...


Primer de tot Bon any a tothom i espero que les festes us hagin anat bé. Què tal els turrons?? Ho dic per tots aquells que us va costar tant agafar el ritme físic (de fet algún no el va acabar d'agafar mai...). Em sembla que aquest "paron" nadalenc ens haurà fet més mal que bé.

Pel que fa a l'equip, només desitjar que comenci l'any com el va acabar: amb VICTORIA!! Quin gran partit l'últim de l'any!! 11 a 1!! Som una màquina ofensiva. No vam tenir pietat del rival. Vam aconseguir l'ascens per la porta gran amb un futbol d'elit.

I una merda, va ser un partit patètic que no es mereix ni una miserable crònica. Per començar el rival es va presentar amb 6 jugadors, nosaltres vam sortir de sobrats com sempre, als dos minuts una gran jugada (cagada) compenetrada entre l'Ivan i en Joan va significar el gol de l'Efes Micro, fotia una fred de collons, vam començar tard i no vam poguer veure la 1a part del Barça... Sort que després vam anar a fer un sopar de germanor i va acabar bé.


El partit només va servir per moure una mica les estadístiques. Els gols els van fer: Ranka (3), Carles (3), Danés (2), Marc G (1), Ivan (1) i Marc M (1). Això sí, aquest últim va ser un gol olímpic. Ara, em sembla que en Marc va centrar al segon pal i mira, cap a dins...


ESTADISTIQUES:






































RESULTATS I CLASSIFICACIO 10a JORNADA:
Be, un cop acabada la primera volta per nosaltres i vistos els resultats que s'han donat fins ara, acabarem la lligueta en quarta posició, el que ens dona plaça d'ascens i fixa el nostre proper partit pel dimarts 16 de Gener a les 22h contra el 5è classificat del Grup d'Or. A partir d'ara els partits seran d'eliminatòria directa. Si perdem quedem fora fins el Febrer quan començarem de nou la Lliga al Grup d'Or.

























dimecres, de desembre 20, 2006

Falta tensió!!!

Què nois?? Recordeu que demà ens ho juguem tot?? Que va. Passotisme total. Per crear una mica de polèmica ha tornat en Zizou. A veure si la gent reacciona...


La Columna d'en Zizou:


El JB afronta el partit més important de la temporada i l’ambient dins el vestidor no és el mes adient. Els últims resultats han reobert antigues ferides i els retrets entre companys comencen a ser massa habituals.


I tot el problema rau en les rotacions. S’ha confeccionat una plantilla massa àmplia i, per tal de que tots estiguin contents, els jugadors es reparteixen els minuts equitativament. Aquest plantejament ha resultat encertat quan l’equip s’ha enfrontat a rivals de dubtosa entitat. I en aquests partits tothom ha tingut els seus minuts de glòria (expulsió per insultar a l’àrbitre, provocar l’expulsió del sogre, marcar el pròpia porta, no posar barrera en les faltes, fer un penal tonto, fer-ne dos encara més tontos!!, fer un “assaig” digne del torneig cinc nacions...).

Ara bé, quan es tracta de rivals de certa qualitat, les rotacions han jugat en contra del JB. Els partits decisius els han de disputar els jugadors de més qualitat de la plantilla i les rotacions s’han d’ajornar fins a un altre partit menys compromès. No pot ser que jugadors que no aporten res a l’equip disputin els partits claus de la temporada.

I si el que manca en la plantilla és qualitat, caldrà recórrer als jugadors més compromesos. Però tampoc cal confondre compromís amb violència (ja sigui física o verbal), doncs en aquests casos el més habitual és acabar amb un o més jugadors expulsats. Per tant, els jugadors que fins ara no han rendit no han de ser inclosos en la convocatòria pel proper partit.


Per variar no hi puc estar d'acord. Qualsevol jugador que vesteix la samarreta blauvermella del nostre equip, té qualitat prou demostrada per jugar els minuts que calguin. En aquest equip no hi han vaques sagrades, i si anteriorment n'hi van haver, es van sacrificar.


RESULTATS I CLASSIFICACIO:

Bons els resultats que s'han donat fins ara. Amb un empat demà estarem classificats. Només destacar que hi va haver un error en el partit de la 1a Jornada Spartak Aiguaviva - Efes Micro. Ens van dir que havien quedat 0-3 i en realitat es va jugar la setmana passada amb el resultat del quadre següent (en groc els partits retrassats):






















divendres, de desembre 15, 2006

Estadístiques, resultats i classificació 9ª Jornada


Es divendres i alguns de vosaltres ja em demaneu la pressa per a que actualitzi els resultas i classificació. Es que us penseu que no tinc res a fer com vosaltres, eh Joan?? Però com que soc un professional, aquí ho teniu. La cosa ja no pinta gaire bé, depenent dels resultats d'avui a la nit poden haver-hi fins a 5 equips amb opcions pel 3r i 4t lloc. Si es perd dijous que ve, el sopar pot ser un funeral.



Ah, el payo de l'imatge és en Cantona (el que han de fer alguns exjugadors per continuar sortint a la tele). Crec que és el tipus de jugador que ens faltaria a l'equip, si més no el seu esperit d'entrega i caràcter. A veure si se'ns encomana algo.









































































dimarts, de desembre 12, 2006

Remontada estèril.

Tot i el gran partit, el Joga Bonito no es va poguer sobreposar a dos penals en contra i acabà perdent per 4 a 3 contra el líder Girvisa, complicant-se la classificació per al Grup d’Or.
Quina ràbia!! Que injust!! Quins sobrats aquests del Girvisa!! Quina merda!! Quins penals Litus!! Quin àrbitre!! Quina fred que fotia!! Quantes ocasions fallades!! Quin collons de porter que tenien (el canviem pel nostre ?? Ni pensar-ho. Quin xulillo). En fi, que vam palmar quan menys ho merexíem.

Fent honor al nostre nom ahir va ser un d’aquells partits que fan afició. El millor que hem jugat fins ara i a més contra un dels rivals més difícils que podiem tenir. El partit ja s’havia escalfat durant tot el dia amb declaracions creuades i fora de to entre en Litus i en Carles:

Litus:
Jo no he pogut repondre per que estava fent Windsurf i m'ha ocopat tot el temps... Per cert si vaig fer tasques defensives, va ser per què alguna de les figuretes estava gratant-se la "pinga" i en Juanito té raó, un putu empat i tota la vostre xuleria per terra i dic la vostre per què la meva està intacta... Avui guanyarem, ens classificarem i punt!!!

ENS TORNEM A ESTIMAR!!!!!!

Carles:

Menys estimar i més complir al camp!! Que hi ha molt de sobrat que fa windsurf i després no te forces ni per estimar ni per jugar...

Litus:

De res nois, aneu rajant, rajeu de mi rajeu, però ja esteu amb tensió i dintre del partit, es que amb tantes estrelles, es te que picar l'amor propi..... sou com criatures, avia'm si el que tindrà més seny sere jo. Per cert.... de ressssss

Carles:

Si si, si tu ets el que té més seny anem arreglats. De què t'hem de donar les gràcies??? De no haver fet cap gol en set partits, d'haver donat dos passes bons en el q portem de lliga o per una única rabona quan abans en feies una per partit com a mínim. L'únic que et pot donar les gràcies és en Danes per expulsar en Merino el primer partit perquè sino li hagués hagut de fer algun altre penal. Gràcies per tot, sense tu no seria el mateix.

Litus:

La envidia te corrooooooore!!!

Bati:

Voleu fer el favor de començar a estar concentrats !!!!

Queden poques hores per al gran derbi i us les esteu fotent entre vosaltres. A veure qui té collons de "cardar" el peu quan toca, per cert Danés, i tocar la pilota, no el peu.

Xevi D:

Ahir tenia festa!!! Sou una colla cabrons.
I per cert, el que hauria d'estar agraït és en Litus amb en Merino per haver fet xxxxxx una xxxxx tan maca i que ell s'aprofités de la seva bona fe... el pare anar treballant i en Litus treballant-se-la.
PD: Per cert, en Litus m'ha empatat en el tema de penals però al nostre favor només dir que en Bati i en Carles mai podran fer penal a la nostra àrea ja que no els hi he vist mai ni per érror baixen una sola vegada i mira que l'àrea és grossa (en Litus i jo ho sabem prou bé) :-)). El que almenys s'hauria de demanar és que en provoquessiu algun a favor nostre.

Ja veieu, comencen dos i s’hi afegeix mig equip. Així no anirem enlloc… Després passa el que passa, que en Litus es vol desfogar de la tensió acumulada demostrant lo bo que és i provova un penal inútil al minut 1. Amb amics així no ens calen enemics. Evidentment en Joan no el va parar i vinga, 1 a 0 i a jugar a remolc. Hi han rumors de que en Litus té firmat un precontracte amb el Girvisa per l’any que ve, per això no vol renovar de moment amb nosaltres. Es seguirà informant…

Tot i el cop moral que va suposar el gol, ens vam sobreposar i vam tencar al Girvisa a la seva àrea, gaudint de tot un seguit d’ocasions que els davanters Bati i Carles no van saber materialitzar. Enmig del nostre joc apabullant i en una ocasió aillada, el Girvisa va fer el 2n. Que trist.

Davant l’impotència de veure’ns perdent 2 a 0 quan millor ho estàvem fent, a falta de 5 minuts pel final de la primera part i després de tirar en Carles una falta al pal, en Litus cometria el segon penal de la nit. Calia? Si el que pretenia era enfonsar-nos abans de la mitja part SI. El penal va ser de l’escola Danés. A 15 metres de la porteria quan el davanter està d’esquenes a la porteria i sense perill aparent. Es confirmen els rumors, en Litus serà jugador del Girvisa la temporada vinent.

Tot depenia llavors d’en Joan. Seria capaç d’aturar un penal com va fer fa unes jornades i posar-nos dins el partit? Doncs no. Sempre serà festa. Em comentava un dels nostres jugadors (no diré el nom per no crear mal rollo) què hauria passat si ahir haguéssim canviat el porter amb el de Girvisa? Qui hauria guanyat? No ho sabrem mai. Tu ho saps Xevi D?

Mitja part i 3 a 0. Que injust. La segona part començaria amb la mateixa tònica, domini total del Joga Bonito i gol del Girvisa en la primera ocasió que van tenir al minut 12. A més d’injust ja començava a ser tot bastant trist i desesperant.

En els moments difícils és quan un equip ha de demostrar si és gran i nosaltres ahir ho vam fer. En poc més de 10 minuts i demostrant una superioritat total (com durant tot el partit) vam conseguir endossar al Girvisa un contundent 0 a 3. En Batigol primer resolent un 1 contra 1 amb el porter, en Carles després amb una jugada individual i en Josep amb una jugada d’oportunisme, posarien la por al cos al Girvisa. De seguida però l’àrbitre ens va tirar la moral per terra al dir-nos que només quedava un minut.

Només centrar, en Josep sota l’eufòria encara del seu gol, va embestir el número 10 del Girvisa (un xulillo que minuts abans havia estat agredit per en Carles en un còrner) provocant una tarja groga i que transcorreguessin segon a segon les nostres esperances d’empatar el partit entre els plors de l’esmentat individu.

Que injust és el futbol. Com diria el mestre Valdano, “lo peor no es perder, sinó la cara de tonto que se te queda.”.

L’ 1 x 1 patrocinat per Destrals Payan

Joan: “Bulles”. Ja abans de començar va fer amics amb un jugador de l’equip que jugava el partit de les nou i a sobre el tiu aquest ens va robar una pilota per culpa seva. Durant el partit es va insultar amb la banqueta visitant.
Litus Figo: Juvenil. Va fer dos penals infantils confirmant que s’ha venut al màxim rival.
Marc M: Combatiu. Es va posar el “mono” de treball. Va ser amonestat i amb tanta entrega va estar apunt de ser expulssat en un parell d’”estirades” arriscades.
Xevi D: Mestre. Demostra que la seva escola de penals funciona. Matrícula oberta.
Josep: Gravessen. Va marcar… els tacos a la cama del 10 del Girvisa. Ben fet, era un capullo.
Marc G: Extrem. Gran partit el seu. Va brillar com a extrem portant perill constant cosa que no va fer l’altre lateral de l’equip.
Albert: Bregador. Lluita sense pietat al mig del camp. Li va faltar continuitat.
Ivan: Apagat. No va disfrutar de masses minuts i no va poguer agafar ritme de partit.
Carles: Inspirat. Va retrobar-se amb el gol massa tard però va ajudar en tasques ofensives.
Xevi G: Inèdit. No se’l va veure massa. No va ser el seu dia.
Ranka: Sense sort. No va poguer fer ús de la seva millor arma, el remat.
Bati: Constant. La seva insistència davant l’àrea rival va tenir només el premi d’ un gol. Massa poc per les ocasions de que va disposar.


Proper partit dijous de la setmana que ve contra Efes Micro. Partit decissiu per l’ascens.

dilluns, de desembre 11, 2006

Dia D.

Ha arribat l'hora de la veritat. Partit clau avui a la nit on ens juguem seguir aspirant al títol i no haver d'esperar a l'última jornada per aconseguir l'ascens. Es recorda a tothom (ja se que no em fareu ni putu cas) que hi torna a haver concentració a les 20h al Suca-Mulla.
Per cert, veig que la crònica de la setmana passada us ha deixat indiferents. No he rebut cap comentari. L'excusa de que no teniu temps no val perquè heu tingut 5 dies de festa, eh? Tampoc he rebut la columna del moro. No se, suposo que ja no sap que dir. Deu esperar a que fallem.
Us deixo les estadístiques actualitzades:








dijous, de desembre 07, 2006

Decepció final.

El Joga Bonito va empatar a dos contra el Lokemotiva en el primer partit en què disposava de tots els seus efectius i haurà d'esperar a la propera jornada per celebrar l'ascens.

Degut potser a la nova estadística de calers perduts que ningú vol encapçalar (eh Xevi?) o de que es tractava d'un partit clau per a les nostres aspiracions d'accedir al grup d'Or, la totalitat de la plantilla es va presentar al partit de dilluns. Al sopar però, ni la meitat. No hi ha pinya.

Amb tants jugadors disponibles i davant la por de quedar fora del set titular, tothom va escalfar i fins i tot es va fer un rondo!! A l'hora de començar, com que erem tants, ni tan sols sabíem com fer-ho per decidir qui jugaria i com fer els canvis, fins al punt de sortir a jugar amb tots els defenses sobre el camp. Sort que ens van avisar desde la banqueta.

El partit va començar amb forces nervis degut a l'importància dels tres punts, tot i així als pocs minuts en Batigol va estavellar un pilota al travesser gràcies a una rematada amb el cap. El Lokemotiva només arribava per mitjà de tirs llunyans sense massa perill.

Entre tant de canvi i massa respecte al rival, va fer que el Joga Bonito no pogués desplegar el joc a que ens tenia acostumats les darreres jornades i fos una primera part força aburrida. Sort que va apareixer el nostre company i amic Joan per arreglar-ho. En un xut llunyà del Lokemotiva a primera vista sense massa perill, el nostre "porter" va fer vista i la pilota es va "colar" per la seva seva dreta. Ens vam quedar amb un pam de nas. 0 - 1, resultat amb el que s'arribaria a la mitja part. Només destacar una tarjeta a en Marc M per una falta al mig del camp quan un davanter rival ja s'escapava.

La segona part va ser totalment diferent. Domini total del Joga davant un rival que es va limitar a tancar-se a la seva àrea i perdre temps. Seria quan faltaven poc més de 10 minuts per a la fi del partit, quan en una falta indirecta provocada per en Carles, l' Ivan la va tocar per en Xevi D que va xutar amb totes les seves forces, gepant en Ranka que passava per allà, desviant la trajectòria de la pilota i descolocant el porter. Gol amb l'esquena que suposava l'1 a 1.

Poc després, sense temps per reaccionar, en una bona jugada trenada del JB, l'esfèrica va acabar arribant al Killer de l'àrea, que amb un xut potent i col.locat no va perdonar. El tiu ni es va immutar. Fa la seva feina i punt. El Lokemotiva no s'ho podia creure.

A partir d'aquí ens vam tancar com vam poguer, inclús amb alguna falta a destemps com la d'en Josep Beletti, que li va fer mereixer la tarja groga. Diria que gairebé era taronja. En una d'aquestes jugades en Joan va posar en pràctica els consells d'en Menotti: no va posar barrera en un tir lliure directe força llunyà. La cosa va anar bé. El davanter, desconcertat, no va poguer agafar la referència de la barrera i va enviar la pilota darrera la pista d'atletisme.

Ja en el temps de descompte (cal que hi hagi temps afegit si el que ha perdut aquest temps és l'equip que va perdent? Segons l'àrbitre SI) i amb un xut de més enllà de 20 metres, el Lokemotiva empataria el partit en l'últim sospir. Quina pena. Ja estàvem classificats i ara haurem de patir.



Així es va quedar en Joan després del 2n gol.



L' 1 x 1 patrocinat per Cantades d'Havaneres Joan:

Joan: Cantaor. Va tornar a agafar la seva famosa guitarra.
Litus: Lateral. Es va limitar a funcions defensives. Ja no és en Litinho.
Marc M: Amonestat. Partit defensiu el seu trobant-se a faltar les seves pujades a l'atac.
Marc G: Constant. En la seva linea, amb més profunditat a la segona part.
Albert F: Sòlid. Treball constant al mig del camp.
Ivan: Distribuidor. Va ajudar a l'Albert en la direcció de l'equip.
Josep: Contundent. Va possar-hi la cama quan va caldre. Dur.
Xevi D: Precís. Va apuntar a l'esquena de'n Ranka per fer el primer gol.
Carles: Fosc. Com els llums del camp, només va brillar en un parell d'ocasions.
Xevi G: Eclipsat. El gran partit de'n Ranka el va eclipsar.
Bati: Lluitador. Va posar-hi ganes però no va ser el seu dia de cares a porta.
Ranka: Matador. Es com els vins, com més anys més bons.


Proper partit dilluns que ve contra el Líder Girvisa.



RESULTATS I CLASSIFICACIÓ 8a JORNADA:
















En groc els resultats pendents de la 7a jornada







dilluns, de desembre 04, 2006

Menotti surt en defensa d'en Joan Valdés

Després de les crítiques que ha rebut el pobre Joan, ja era hora que algú que no fos ell mateix sortís a la seva defensa. Es tracta del brillantíssim entrenador argentí Cesar Luís Menotti que la setmana passada escríbia aquest article en un diari esportiu argentí: (Article real)


"No es nuevo, bueno algo más de 20 años cuando Platini nos acostumbró a goles de faltas directas y que se entrenaba con "forza" cámaras como testigos ante maniquís masculinos y pasivos.


Hoy aún se admiran los cada vez más escasos goles de Roberto Carlos quien dispara a 120 por hora en la barrera de 8 valientes esperando que uno se aparte o la toque ligeramente - muchos no miran y rezan para que el balazo no les toque la cara u otras joyas muy aprovechables para el resto de su vida.


Hace unos años, Khan, portero del Bayern, ante estos remates violentos, viciosos o traidores, que no ve llegar, que tocan un compañero y entran del otro lado, anunció que quitariá la famosa barrera, artilugio arquitectónico del fútbol moderno y que entonces se enfrentará al peligro solo pero a armas iguales. Khan tenía razón, los habría parados casi todos, pero no cumplio con su promesa. Promesa muy caballeresca y digna de admiración, este mano a mano entre el arquero y el rematador, que hoy escondido detras del muro engaña a un ciego. Tenmos que demistificar la palabra golazo para tales goles a balon parado...


La ventaja de esta nueva jugada del fútbol moderno está por un lado justamente del lado del rematador, pero por otro lado condena injustamente el portero a la desgracia, al ridiculo, a la ira del hincha y a la crítica periodistica. La barrera de protección es más una trampa fatal que una salvación. El pobre portero, que no tiene culpa de la falta cometida por su defensa, no ve nada y si, como una fragata en busca de su presa, vuela con gran belleza hacia la pelota, un compañero ... vaya compañero!... se la desvía al otro lado y lo deja en ridícula evidencia, tendido al suelo a 5 metros de la pelota. Además instantes después, tiene que luchar entre en las mallas para recuperar la maldita pelota y dársela al contrario para que le meta otro gol.


El gol de falta directa es injuso para el portero y no se le puede calificar de bello o de golazo. Es un produtco de la escasez creativa ofensivo, colectiva e individual, del fútbol moderno. Por eso nació o despegó a través de los goles de Platini... en Italia."
Anims Joan!! Estem amb tu!!

divendres, de desembre 01, 2006

Tot se'ns posa de cares!!

A manca dels resultats dels partit d'avui divendres, tot comença a pintar més bé. Sorprenents els que s'han donat fins ara (menys el nostre es clar):












I per tant, la classificació provisional queda així:



















Be doncs, com podreu comprovar només ens queden per jugar tres partits. I contra qui? Contra el primer, el tercer i el quart classificats!! Tela. A veure si ens posem les piles perquè si anem amb el plan del dia del Bar Okeanos, adeu ascens.

De cares a dilluns recordar-vos que juguem contra el Lokemotiva, que no sabem si jugarem al cap de gespa artificial o al de natural, que el partit és a les 22h, que qui vulgui hem quedat a les 20h al suca-mulla per preparar la tàctica i que qui hagi robat la pilota de dilluns passat la torni perquè sino no podrem escalfar en Joan, ok?

Pel que fa a la crónica de l'ultim partit veig que tots hi heu estat d'acord menys un. Tampoc en faig massa cas perquè és un que es creu molt bo i sempre s'està queixant. A més, com que fa una setmana va anar a Londres a provar pel Chelsea i no el van volguer, encara està picat. Mireu el que m'ha escrit:

"Carles: Lliure. Va jugar on va voler "portant perill constant" a la porteria rival = Increïble, veig que cada dia es poden aprendre coses noves de tu, "perill constant", no se si riure o plorar... ENCARA ENS AGRADEM!!"

Millor portar perill a la porteria rival que a la pròpia com fa ell no?

També hem de donar la benvinguda un altre jugador que ha decidit col.laborar en el blog. Ivan, ens tenies preocupats. Ningú sabia res de tu. Ens pensàvem que t'havies emprenyat per lo de l'autogol i que ja no vindries més.

"Desprès del meu auto-càstig pel autogol i de retrobar-me a base de molta meditació a mi mateix en el meu exili al Tibet ( 1 setmana d’angines), tornaré com en Terminator; perquè veig que a en Joan en dos partits només li han fet 1 gol i algú haurà de fer alguna cosa. De totes maneres veig que me perdut els dos partits més durs de la lligueta :) ; i no es per posar llenya al foc però en Marc te un pel de raó 7-0 ....... amb aquesta gent potser hagués marcat jo hi tot. Be doncs companys en veiem Dilluns"

Apa, un altre que desvirtua als rivals que em guanyat sense ell... Em sembla que també hi eres el dia de l'Skonto de Risa, no?

Per últim l'aportació setmanal del nostre "amic " Zizou. A veure si perdem algun partit perquè se li estan acabant els recursos. Ha ben perdut el nord aquest noi...


LA COLUMNA D'EN ZIZOU


Aviat s'obrirà mercat d'hivern i el Joga Bonita FC no hauria de desaprofitar l'oportunitat per reforçar les posicions que presenten més mancances:


- PORTERIA. La manca de competència ha acomodat a l'únic porter de la plantilla. Fins ara no ha demostrat la seva vàlua i li costa mantenir la porteria a zero. No mana a la seva defensa, que fins i tot li ha rematat amb molt d'encert. I durant els partits pateix importants llacunes de concentració i memòria que el fan errar constantment quan els seus companys li cedeixen la pilota.

- DEFENSA. Els laterals, sense cap tipus de criteri, pugen alegrament a l'atac deixant totalment descobertes les bandes per tal de que els rivals puguin entrar-hi sense cap tipus d'oposició, amb l'agreujant que quan es sumen a l'atac no creen el mínim perill. Defensivament no ajuden.
Els centrals no estan compenetrats. Són d'una lentitud alarmant i gairebé sempre són superats en velocitat pels atacants rivals. A més, entren a destemps provocant penaltis absurds. Tampoc garanteixen la sortida de la pilota i recorren constantment al "pilutassu" endavant.

- MITJA. El jugadors de mig camp no aporten res a l'equip i són l’origen de tots els maldecaps de l'equip. La seva tasca creativa brilla per la seva absència, no donen joc a la davantera ni s'incorporen amb perill a l'atac. Únicament fan passades horitzontals que massa sovint són tallades per l'equip rival, que aprofita per crear perillosos contraatacs.
Per altra banda, tampoc ajuden en tasques de contenció i només en rares ocasions aconsegueixen robar alguna pilota.

- DAVANTERA. Els davanters estan obsessionats amb el pitxitxi. Això seria bo si fossin resolutius de cara a porteria, però aquest no és el cas. Necessiten fins a 4 o 5 ocasions clares per aconseguir un gol i el seu egoisme els impedeix fer la passada al company que està en millor posició. En definitiva, pequen d'individualisme. Tampoc pressionen a la defensa rival, que pot iniciar les jugades amb absoluta tranquil·litat.

- ENTRENADOR. Encara no ha trobat el sistema de joc adequat i acostuma a equivocar tots els canvis.

PD: Com que mai he estat un cobard i no m'agrada amagar-me darrera una foto del tal zizou, dono la "cara" per si algun integrant de l'equip es creua amb mi i vol demanar-me explicacions pels meus comentaris.